600 diversion is een prima motor. kan niet oordeelen hoe de staat van deze is, maar doorgaans zeer robuste motor blok, een voudige techniek (gaat niet veel kapot).
enigste nadeel door mij bekend : wegligging bij natte weer. Niet zeer verontrustend maar altijd een beetje oppassen..
Wat is "veel"? Die van mij heeft nu zo'n 59.000 km op de teller, ongeveer 6.000km per jaar dus.voorband is de kosten niet, denk dat ie "veel" km's heeft gelopen.
Hoeft niet slecht te zijn bij goed onderhoud.
Ik ben ook begonnen met een XJ600s... (na een misstap csr305)
Prima motor.
Wat is "veel"? Die van mij heeft nu zo'n 59.000 km op de teller, ongeveer 6.000km per jaar dus.
zeker weten een lesfiets ,kijk de lesspiegels zitten er nog op !
Nou die zal wel lekker ingereden zijn...
Z`on fiets is meer voor een sleutelaar ,als je zelf je ketting nog niet eens kan vervangen zou ik er niet aan beginnen.
De motor ernaast is helemaal al een typische lesmotor, compleet met valbeugels!Is het niet toevallig een oude lesmotor?
Lesspiegels? Dat zijn de standaardspiegels hoor..
Ik heb er zelf nog 1 in de verkoop.. ook een 92'er met 19000 mijl op de klok. Die doe ik never nooit niet voor 1000 euro weg. Bij de eerste de beste dealer krijg je er al anderhalf keer zoveel voor, en dan hoef je niet eens te onderhandelen. Ik vind hem ook goedkoop, dus misschien een kijkje laten nemen door die gast van Promotor kan geen kwaad (die deden toch die checkup??)
promotor is geloof ik een organisatie/persoon die met je mee gaat en ALLES nakijkt dat na te kijken is, dus technische staat, papieren, etc... erg handig als je zelf niet zon kijk er op hebt, of gewoon niet door passies gedreven wilt zijn waardoor je sneller iets koopt dan je zou moeten (och dat kleine roestplekje kan vast geen kwaad...)
theo