JURGEN op een r6!!! getekend bij Belgarda!

zoals ik dus al zei: \"de Jurgenfans kunnen slecht tegen kritiek\"


en als we het niet qua argumenten kunnen winnen, dan gaan we maar op die toer.

Ach man, jij hebt helemaal geen argumenten. Weet je wat jij bent, een klein kind die bevestiging zoekt bij anderen met je steeds maar terugkerende \"I\'m with stupid\". Als iemand probeert met je in discussie te gaan begin je wild en jankend om je heen te slaan in de vorm van een aantal jij-bakken die echt kant nog wal raken.
 
Ach man, jij hebt helemaal geen argumenten. Weet je wat jij bent, een klein kind die bevestiging zoekt bij anderen met je steeds maar terugkerende \"I\'m with stupid\". Als iemand probeert met je in discussie te gaan begin je wild en jankend om je heen te slaan in de vorm van een aantal jij-bakken die echt kant nog wal raken.
Oef, ik was al bang dat we vrienden zouden worden. Nu staan we tenminste weer als vanouds als 2 kemphanen tegenover elkaar :+


[ontopic]
Ik hoop dat we veel van Jurgen zullen zien dit jaar op de Yam en dat hij kan wennen aan het \'duw-en-trek\' niveau van de SS. Ik mag dan niet zo\'n hoge pet van \'m ophebben, van mij krijgt hij het voordeel van de twijfel. Daarbij heeft hij met de test afgelopen week het niet verkeerd gedaan.
[/ontopic]
 
Ik ben altijd wel blij met je realiteitszin Ed. Dus als hij het een keertje goed heeft gedaan, dat je daar dan geen kritiek op hebt.

Ik ben HEEL erg benieuwd wat hij gaat doen en ik verwacht er ook ontzettend veel van. Ik vind dat hij dit jaar de kans heeft om te bewijzen dat het de jaren hiervoor inderdaad aan zijn materiaal heeft gelegen. Overigens twijfel ik daar dan weer niet aan, want als je zag wat hij op de Vtwin kon!! Daar was hij echt snel op.

Ik hoop ook dat Yamaha de intentie blijft houden om weer wereldkampioen te worden. Ik denk dat als 2 belangrijke mensen in je team ineens wegvallen, dat dat ontzettend demotiverend werkt. Maar dat ze juist ook weer willen laten zien dat ze er niet klein te krijgen zijn.

En ik verwacht Casoli en Witham ook wel naast de baan te zien. Casoli zeker omdat hij wat anders ging doen in de motorsport en Witham kan natuurlijk ook niet zonder.
 
Whitham moet op z\'n minst met zijn bandje komen optreden op zaterdagavond. Wil ik wel eens horen, hoewel ik vermoed dat ik \'m met helm beter vond klinken :P

Nog 5 weken tot de eerste race :)
 
Het zal niet meevallen voor Jurgen......er word keihard gereden in de SS....dit is geen krtiek hoor Edraket :)
Men moet niet zo maar denken dat hij maar even een x aantal wedstrijden gaat winnen,denk maar terug aan Zeelenberg.

Maar wat was zijn overwinning op Monza wanzinnig mooi.......toevallig loopt hij vaak rond bij het team van Belgarde ;)
Hij heeft het gedeeltelijk te danken aan Wilco dat hij voor dit team kan gaan rijden.
 
Ik twijfel er niet aan dat Jurgen in de voorste gelederen mee zal strijden.
Ok ik ben een fan van hem maar als ik dan zie wat bv. Andrew Pitt (voormalig kampioen) met veel minder race-ervering laat (en liet) zien op een minder snelle ZX6R dan denk ik dat Jurgen op de nieuwe Yamaha ons nog versteld doet staan.

Alle teams hebben de beschikking over nieuwe motoren (behalve Suzuki maar die waren al snel!) en daarom speelt ervaring zeker een belangrijke rol in het optimaal afstellen van de motor. Mijn mening (!!!) is dat de combinatie Belgarda/vdGoorbergh (J + P) zeker een goed team zal worden mede door de ervaring die er nu is.
boldblue.gif


Als zou blijken dat Jurgen niet in staat zou zijn om vooraan mee te rijden dan heb ik in ieder geval weer een leuk race-seizoen meegemaakt want wat is er nou leuker om in 2 leuke klasses (WSS en 250cc) een Nederlander aan te moedigen?
(Vooral niet te chauvinistisch overkomen...)
bluegrab.gif
 
Hoezo \"Ready to rumble\" ? :?

Voor een discussie (vriendelijk of hard) heb je twee personen nodig die willen en kunnen discussieren. Bovendien heb je in een discussie argumenten nodig en niet ongefundeerde blaat-praat.

Ocampa slaat de spijker redelijk op z\'n kop:
Op donderdag 23 januari 2003 21:13 schreef Ocampa het volgende:
Ach man, jij hebt helemaal geen argumenten. Als iemand probeert met je in discussie te gaan begin je wild en jankend om je heen te slaan in de vorm van een aantal jij-bakken die echt kant nog wal raken.

back on topic:

Jurgen doet een goede zet om in het WSS te gaan rijden. Natuurlijk is MotoGP nummer 1 maar WSS komt qua competitie en merkendiversiteit duidelijk op de 2e plek van de viertaktklassen. Het is goed voor hem om op deze wijze meer viertakt-ervaring op te doen.
Wel staat als een paal boven water: Wil hij ooit (met een grote sponsor) terug de MotoGP in, dan moet hij dit jaar podia en overwinningen gaan halen.
 
ik denk zelf dat Jurgen het wel moeilijk gaat krijgen volgend jaar, maar op bv. Assen zie ik hem zeker wel in de top 10 eindigen.

Paar jaar terug reed Zeelenberg ook mooi vooraan mee in de SS600, alhoewel het niveau nu wel veranderd is.

We gaan het afwachten............
 
Nou Noriyuki, als Jurgen het gaat doen zoals jij voorspelt, dan zou ik dit echt zeer slecht vinden. Ik vind dat hij op Assen voor niks minder dan de overwinning moet kunnen gaan.
 
Jurgen kan nu eindelijk beschikken over materiaal van een fabrikant die weet wat hij doet als het over racen gaat :P Juist ja: Yamaha!
 
Ik ben ook geen Jurgen fan, maar het is natuurlijk nu wel erg makkelijk om te roepen dat hij beter bij Proton had kunnen blijven. Dat ziet VDG zelf ook wel. Ik hoop voor \'m dat ie lol heeft in de Supersport klasse.
Misschien vinden sommigen Jurgen \'te behoudend\' rijden, maar geloof me, met je verstand komt je vaak toch iets verder dan met je temperament (hoe vaak is bijv. Checa al gepleurd???). De zaak heelhouden is een kunst. En... geen vechtersmentaliteit? Ik geloof het echt niet. Daarvoor heb ik hem te vaak zien knokken als het ook echt zinvol was.... :}
Wat mij betreft steekt Jurgen qua motorsportman met kop en schouders uit boven iedereen die hier in Nederland pretendeert iets aan motorsport te doen. De afgelopen decennia was schraalhans echter koning. Ook financieel. Heineken sponsort wel het prestigieuze tenniscircuit, maar voor de motorsport haalt men de neus op. En zo ken ik er nog wel een paar.

Bovendien heb ik het genoegen mogen smaken op Assen bij Jurgen een paar ronden achterop mee te mogen maken en geloof mij, die jongen kan sturen. Daar heb ik heb ik heel veel van geleerd, trouwens.

Ik hoop dat Jurgen in de SS600 klasse iedereen d\'r uit rijdt. Misschien dat hij nu eindelijk eens in eremetaal kan gaan grossieren.
 
de SS600 is zo gigantisch competatief, Jurgen gaat het daar echt niet makkelijk in krijgen.

Ik hoop natuurlijk uiteraard dat Jurgen in Assen voor de overwinning kan rijden, ik denk dat we na de 1e race daarover al een stuk maar duidelijkheid zullen krijgen. De Honda\'s van ten Kate en co, en de Kawa\'s zullen natuurlijk ook heeel erg hard gaan.

Maarja, Jurgen zit natuurlijk wel bij HET Yamaha team wat er rondrijd.

We will see........
 
:^

Ik denk dat het nivo van de SS600 nogal onderschat wordt, iemand die eerst GP\'s heeft gereden doet niet automatisch gelijk mee voor de overwinning.
Al hoop ik dat Jurgen weinig aanpassings problemen heeft.
 
Het blijkt wel dat iedereen zn eigen mening verkondigt en dat is maar goed ook. We kunnen het er nog veel over hebben maar we zien het pas op 2 Maart als het echt zover is (dat hij vooraan mee doet!) maar dan is het ook echt
party.gif
!!!
En als Jurgen pas in Assen voor de overwinning kan gaan dan is hij weer te laat want dat is de 9e race van 11 die verreden worden...
 
nou als jurgen niet mee kan strijden voor een top3 klassering algemeen, vind ik dit eigenlijk een beetje teleurstellend...

tuurlijk is het een erg competatief kampioenschap, maar met zijn ervaring en talent moet het echt wel lukken.
hij krijg simone sanna als teammaatje? (sanna toch?) en denk toch wel dat jurgen zijn niveau net ontstijgt..

ach we hopen allemaal dat het wat wordt met em :) (en ook met verstappen :P )
 
tis leuk nederlander in het WSS
maar ik wordt er niet warm of koud van.
wat betreft alle jurgen fans die me waarschijnlijk een azijnpisser vinden zeker beetje slecht geheugen :? toen meneer nog op een 500 zat was het WSBK en WSS te min voor hem. En nu lees ik in de krant \"het (WSS) is zeer competitieve klasse alle grote merken doen er aan mee\". Hmmm Aprilia vind die dus niks zou dat miscchien komen omdat de deal met Aprilia voor WSBK niet door ging. (hij zou dan dus wereldkampioen worden) Aprilia is klein maar zeker niet als het op racen aankomt
maar nogmaals vind het wel ok, heb ik tenminste nog een extra reden om naar de WSS races op tv te kijken.
ik ben de afgelopen jaren 8 keer naar het WSBK/WSS in Assen geweest dit jaar sla ik over VDG of niet.

[me]BurgerKing is geen azijnpisser, azijnzuur is een zwak zuur Burgerking pist rokend zwavelzuur[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ten Kate heeft nieuwe snelle Honda\'s. Maar Yamaha heeft ook een vernieuwde R6. Die heeft vorig jaar ook al van Honda veloren. Dus ik neem aan dat ze er dit jaar alles aan doen om Honda te verslaan
 
Ik heb afgelopen vrijdag de nieuwe R6-blokken al bij Jan Roelofs zien staan voor het echte werk in de ONK,ze kwamen zelfs uit de UK!
Mijn tip:koop een schotel met digi-ontvanger,ik heb alle kanalen met feeds tot in de pitboxen!
Helaas ben ik elk weekend zelf aan het rijden,dus ik zie weinig.
MGP-sucks.
SS rulezzzzzzz
 
Ten Kate heeft nieuwe snelle Honda\'s. Maar Yamaha heeft ook een vernieuwde R6. Die heeft vorig jaar ook al van Honda veloren. Dus ik neem aan dat ze er dit jaar alles aan doen om Honda te verslaan

Bij de AMA testen die tot nu toe verreden zijn op o.a. Laguna Seca was er al een directe confrontatie tussende R6 en de CBR600RR. Hierbij was de R6 tot twee keer toe het snelst (in Daytona en in Laguna Seca) zie onderstaande tijden.

kijk die R6 is natuurlijk geen Belgarda R6 en de CBR600rr geen Ten Kate maar het zegt wel iets natuurlijk.

(stukje racesport.nl)
Snelste rondetijden tijdens de driedaagse test:
1. Eric Bostrom, Kawasaki ZX-7RR (750cc), 1:26.215
2. Kurtis Roberts, Honda RC51, 1:26.220
3. Anthony Gobert, Ducati 998RS, 1:26.471
3. Miguel Duhamel, Honda RC51, 1:26.764
4. Larry Pegram, Ducati 998RS, 1:27.123
5. Ben Bostrom, Honda RC51, 1:27.129
6. Jake Zemke, Honda CBR954RR, 1:27.808
7. Jamie Hacking, Yamaha YZF-R6, 1:28.757
8. Damon Buckmaster, Yamaha YZF-R6, 1:28.970
9. Miguel Duhamel, Honda CBR600RR, 1:29.342
10. Aaron Gobert, Yamaha YZF-R6, 1:29.357
11. Jake Zemke, Honda CBR600RR, 1:29.455
12. Jason DiSalvo, Yamaha YZF-R6, 1:29.945
13. Alex Gobert, Honda CBR600RR, 1:30.064
14. Tony Meiring, Kawasaki ZX-6RR, 1:30.681
15. Roger Lee Hayden, Honda CBR600RR, 1:30.770
16. Tommy Hayden, Kawasaki ZX-6RR, 1:30.927
 
Terug
Bovenaan Onderaan