knie aan de grond

Ik heb deze op mijn verjaardag gevraagd: *O*
(Afbeelding)
kl**te dingen...bestel gewoon ff wat tiet hier op de site , vonkt 10x beter dan die 4 bouten in de wiz-slides ;)
(ohja wiz-slides kun je in de meeste motorzaken kopen)
is het dan niet zowieso zinloos voor 98% van de mensen die het hier wel kan? Ik denk inderdaad dat het een circustrukje aan het worden is.. En het erge is dat ik het ook wil kunnen :X
:P
 
kl**te dingen...bestel gewoon ff wat tiet hier op de site , vonkt 10x beter dan die 4 bouten in de wiz-slides ;)
(ohja wiz-slides kun je in de meeste motorzaken kopen):P
Ik heb de versie zonder titanium besteld en in NL heb ik ze nog nergens gezien. De prijs om vanuit de UK te laten komen viel me opzich ook nog mee.
 
Hey, als we er een pats-topic van gaan maken, doe ik gezellig mee...
(Afbeelding)


hm, dan doe ik ook mee...
full
 
Op rotondes kon ik het al, maar had me nog niet gewaagd aan KD-en in bochtjes. Vandaag toch even geprobeerd op een industrieterrein, met het volgende resultaat:

Filmpje

Ik heb de bocht niet echt met veel snelheid genomen, en er lag ook wat rotzooi in de buitenbocht dus kon niet de perfecte lijn rijden.. maar het is me wel gelukt :P
 
oefening baart kunst he
ja is een mooie foto is 21juli gemaakt op assen.

vorig jaar lukte het voor geen meter en kijk een jaartje verder en je mag ook zeggen dat je het kan
 
Dit ben ik... 8-)

full


Was het maar waar. B|
Ben nog altijd aan het oefenen om een knee-down te maken en het valt me niet mee... :X

Gelukkig oefen ik wel graag! :Y
 
ik heb ook een fz 750 maar heb me altijd afgevraagd of je met die dunne bandjes wel echte lekker bochten kunt maken en genoeg grip hebt in de bochten maar als ik dit allemaal zo lees lijkt het me van wel *D
maar heb je niet veel minder grip dan de huidige generatie sportmotoren met die superbrede achterbanden? :? het breedst wat ik eronder kan leggen is 140/70 ;( Ga je dan niet veel sneller onderuit??
 
maar heb je niet veel minder grip dan de huidige generatie sportmotoren met die superbrede achterbanden? :? het breedst wat ik eronder kan leggen is 140/70 ;( Ga je dan niet veel sneller onderuit??
Neen, dat heeft echt helemaal niks met de breedte van de banden te maken.
Op m'n ouwe Kawa reed ik alles (stepjes, laarzen, uitlaten, standaard) aan de grond met - als je het echt wilt weten - vóór een 100/90-19 en achter 130/90-16. Wél goeie bandjes (BT45) eronder natuurlijk. :Y

Jup, je kan veul harder!
_O- 't Is wel waar, opzich kan je een motor met smalle bandjes makkelijker van links naar rechts (en andersom ook) om 'flappen'. :]
 
Wél goeie bandjes (BT45) eronder natuurlijk. :Y

Ja die heb ik er ook onder liggen :Y Nu nog alles aan de grond zien te rijden :P

Hey maar wat is dan het (grote) voordeel van die veel bredere banden?? Accelereren gaat behoorlijk goed met een fz750, en plat door de bocht kannie dus ook!
 
Hey maar wat is dan het (grote) voordeel van die veel bredere banden?? Accelereren gaat behoorlijk goed met een fz750, en plat door de bocht kannie dus ook!
Brede banden zijn denk ik om het vele vermogen aan de weg te krijgen :? En voor de looks...
Toch zal het ook wel z'n positieve invloed hebben op de wegligging e.d., anders reden ze in de motogp ook wel met smalle BT45's. :P
 
trug van weggeweest het is eindelijk gelukt
Dat is een hele mooie :Y .
Mooie zithouding en goed plat!
Ja die heb ik er ook onder liggen :Y Nu nog alles aan de grond zien te rijden :P

Hey maar wat is dan het (grote) voordeel van die veel bredere banden?? Accelereren gaat behoorlijk goed met een fz750, en plat door de bocht kannie dus ook!
Een groter contactvlak aan de zijkant waardoor er ook bij uitacceleren meer grip en stabiliteit is.
 
kl**te dingen...bestel gewoon ff wat tiet hier op de site , vonkt 10x beter dan die 4 bouten in de wiz-slides ;)
(ohja wiz-slides kun je in de meeste motorzaken kopen)

Wiz is helemaal niet klote...mits je je knie netjes op het asfalt zet...dan gaan ze superlang mee....

shakey%20057%202.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan