Tsxdude aku MicheL
MF veteraan
- 18 sep 2004
- 1.883
- 0
Achjah, ik koop ook altijd motoren waarbij de kleppen na 30km afbreken en heel kop aan gort draait voor rond de 4000euro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En hoe is het met de cilinder?hij heeft net terug gebeld. er was een klep afgebroken. nu moeten er 4 nieuwe kleppen in een nieuwe zuiger en de kop moet worden gerepareerd. De gasnaald zat vast door dat stukjes metaal waren terug geblazen tot in het luchtfilter. Voor de reparatie rekend hij geen uurloon. Op het materiaal krijg ik 50% korting .Het repareren van de kop moet ik ook nog betalen dit koste een kleine 200 euro.
de hele reparatie kost dus tussen de 400 en 450 pleuro wat vinden jullie hier van ????????
hij heeft net terug gebeld. er was een klep afgebroken. nu moeten er 4 nieuwe kleppen in een nieuwe zuiger en de kop moet worden gerepareerd. De gasnaald zat vast door dat stukjes metaal waren terug geblazen tot in het luchtfilter. Voor de reparatie rekend hij geen uurloon. Op het materiaal krijg ik 50% korting .Het repareren van de kop moet ik ook nog betalen dit koste een kleine 200 euro.
de hele reparatie kost dus tussen de 400 en 450 pleuro wat vinden jullie hier van ????????
Wat zijn de alternatieven, ik neem aan dat je nog steeds gek bent van de motor en niet je hele aankoopbedrag terug wilt eisen en de motor daar dan verder achterlaat.hij heeft net terug gebeld. er was een klep afgebroken. nu moeten er 4 nieuwe kleppen in een nieuwe zuiger en de kop moet worden gerepareerd. De gasnaald zat vast door dat stukjes metaal waren terug geblazen tot in het luchtfilter. Voor de reparatie rekend hij geen uurloon. Op het materiaal krijg ik 50% korting .Het repareren van de kop moet ik ook nog betalen dit koste een kleine 200 euro.
de hele reparatie kost dus tussen de 400 en 450 pleuro wat vinden jullie hier van ????????
Hoe deed je dat met de CR dan .. iedere keer de zuiger laten vervangen door de dealer... weet eigenlijk geen zak van motoren
OK, dacht dat die zuigers veel vaker moesten bij die CR.die cr doet het altijd en die zuigers gaan meer dan 100 uur mee. weet nie alles van een motor blok de rest kan ik wel en ik heb mijn GROTE vriend Timon die wel alles weet
Zullen we de volgende keer maar weer met de Honda's gaan rijden?
Die blijven tenmiste heel en daar verlies je geen belangrijke onderdelen van.
Wat ik begrepen heb moest 'ie de motor maar buiten neerzetten, hij zou er later naar kijken...
Da's typisch een reactie om de klager-in-spé vooraf al in de hoek te zetten: doe gewoon of het je weinig interesseert en laat vooral niet merken dat het niet normaal is dat die motor nu al kapot is gegaan. Zo worden eventuele claims al op voorhand de kop ingedrukt. Beetje lomp dus