#@!$$%^&*** Kut kat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet je moto ook nooit buiten laten staan als je een mogelijkheid hebt om hem binnen te zetten!

:^ Maar het kan ook anders.... Ik zet na het uitlaten van mijn motor de motor in mijn schuur en laat hem daar afkoelen. Laat de deur van de schuur openstaan om zo benzinedampen de vrije natuur in te sturen.

Nu heeft er een kat op mijn buddyseat gezeten. Allemaal stoffige pootjes op zadel en kappen (op en afspringen) :( en als klap op de vuurpijl heeft die viervoeter ook nog gescheten en gepiest op mijn geimproviseerde motorhoes (oud dekbed overtrek, puur om stof van motor af te houden) :( Gisteravond heb ik de drol bij de eigenaar van de kat over de schutting gepleurd 8-) ) Ik heb al eerdere de eigenaar van de kat laten weten dat ik dat beest vogelvrij verkaar als die bij mij in de tuin komt. Ik heb ook katten, maar niemand heeft er last van, waarom ik dan wel van andermans katten??
 
Heb anders nog nooit een hond onder een motorhoes vandaan zien kruipen :+

En voor topicstarter fijn dat de buren zo eerlijk zijn om de schade te vergoeden.


Maar ik heb wel vaak zat mensen hun grote herders zien uitlaten en hun honden tegen motor hoezen en motoren zelf laten pisse

Of hun leuke hond met die grote nagels tegen motor rijders of tegen motoren op zien springen

Gewoon ook maar gelijk die rot honden afmaken :} Ben je gelijk van alle huisdiertjes af.. en dan net als in Italie beesten verbieden in de winkelstad
En ipv boete.. beessie spuitje geven.. doen de bazen maar 1 maal en nooit meer ( spuitje voelt t beessie niks van.. is niet pijnlijk ook )
 
Maar ik heb wel vaak zat mensen hun grote herders zien uitlaten en hun honden tegen motor hoezen en motoren zelf laten pisse

Of hun leuke hond met die grote nagels tegen motor rijders of tegen motoren op zien springen

Gewoon ook maar gelijk die rot honden afmaken :} Ben je gelijk van alle huisdiertjes af.. en dan net als in Italie beesten verbieden in de winkelstad
En ipv boete.. beessie spuitje geven.. doen de bazen maar 1 maal en nooit meer ( spuitje voelt t beessie niks van.. is niet pijnlijk ook )

Van mij hoeven die katten en honden niet afgestraft te worden ( dat is nu éénmaal de natuur, beessies weten niet beter). Het zijn meer de baasjes die asociaal zijn en hun dieren niet in het gareel houden.

Dus baasjes maar een spuitje geven, die zijn tenslotte de oorzaak van alle ellende O-)
 
Maar ik heb wel vaak zat mensen hun grote herders zien uitlaten en hun honden tegen motor hoezen en motoren zelf laten pisse

Of hun leuke hond met die grote nagels tegen motor rijders of tegen motoren op zien springen

Gewoon ook maar gelijk die rot honden afmaken :} Ben je gelijk van alle huisdiertjes af.. en dan net als in Italie beesten verbieden in de winkelstad
En ipv boete.. beessie spuitje geven.. doen de bazen maar 1 maal en nooit meer ( spuitje voelt t beessie niks van.. is niet pijnlijk ook )
En natuurlijk gelijk die bejaarden afspuiten.Schijten zich ook de hele dag onder.Maar ja dan heb jij natuurlijk weer geen werk..
Bejaarden gelijk ook weg spuiten. Schijten ook de hele dag bedovertrekken onder...Maar ja dan heb jij natuurlijk geen werk...
 
Laatst bewerkt:
Ach t beessie uit zn lijden

en de baas met verdriet laten lijden *D en toe laten kijken hoe t beessie in een dieeeeeepe slaap valt ( zowel kat.. als hond.. als hamsters.. konijnen )

Als ze die beesten bij zich houden hoeft t beessie nie dood en heeft baassies geen verdriet :X
 
Geen bejaarden en beesten op de weg meer... GAAAAASSSS!!!!!!


YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHH.. Gaan met die machine :]


ps Alf.. Ik hou wel van beessies hoor :X ik heb zelf 6 huisdieren thuis

4 katjes 1 hamster en 1 schildpad .hihihih maar ik vind wel.. dat de baas op eigen risico moet boeten voor wat zn beesten doen willens en wetens
 
Laatst bewerkt:
Die heeft gewoon een dagje niks gedronken en is een beetje uitgedroogd...

Dit beter?

full
 
:^

En verder niet zo zeiken, die kat heeft echt geen krassen op je tank gemaakt.
(die beesten zetten NOOIT hun nagels uit op een glad oppervlak omdat ze dan alleen maar minder grip hebben)

Wees blij dat je buren het vergoeden.
:Z

Wie zegt dat ik loop te zeiken? Hier is een forum toch voor? Of had ik een topic moeten starten met de vraag wie er allemaal naar andere motorrijders zwaaien?
Of moet ik je vragen wat je hoogste snelheid ooit is geweest?
Of hoevaak je op je bek bent gegaan?
hoeveel schaamranden je nog hebt?
of je in de regen rijdt?
Of je naar de politie zwaait?
wat je hoogste boete ooit is? enz.
Wees blij dat je weer eens leker kunt schelden op een kat of op hondenbezitters als je een kat hebt :+
En ik had geloof ik al gemeld dat de buren zo sportief zijn om te betalen (verzekering dus) dus zal ik de schade eerlijk melden incl krasjes onderaan de tank waar die het buddy raakt.
 
Ff een spuitbusje "anti kat" bij de dierenwinkel halen. Hoes ermee inspuiten, elke paar weken herhalen. Vinden ze niet leuk......
Die spray lijkt niet te bestaan. In waarschijnlijk in de zelfde winkel te koop waar ze ook de spray verkopen die je op je nummerplaat kunt spuiten zodat je niet geflitst kunt worden :9
Denk dat ik wat muizenvallen op het zadel leg. (of een bereklauw :+ )Heb voor vannacht het alarm op supergevoelig gezet maar dan kan ik er 3 keer per nacht uit om het alarm weer af te zetten... Als de buren dan klagen kan ik wel weer hun kat de schuld geven ;)
 
En ik had geloof ik al gemeld dat de buren zo sportief zijn om te betalen (verzekering dus) dus zal ik de schade eerlijk melden incl krasjes onderaan de tank waar die het buddy raakt.
Mag ik mijn motor ook een keer bij jou voor de deur neerzetten? :)
 
Katten! Breek me de bek niet los! Ik (wij) hebben drie kleine kindjes en "dus" een zandbak. Nou als ik daar geen deksel op doe dan is'ie de volgende dag volgescheten. Als ik vervolgens mijn Herdershond (Zwitserse Witte Herder) bij de eigenaar van de katten in de tuin laat schijten dan heb ik de poppen aan het dansen. Dubbele moraal! Dat mensen van die krengen nemen moeten ze zelf weten, maar hou ze op de eigen grond!

Zo staat mijn motor in een speciaal daarvoor gemaakt schuurtje. Als ik de deur niet dichtmaak dan stinkt het er de volgende dag naar kattepis! grrrrr

En ik heb niet een echt een hekel aan katten hoor, pas als ik ze zie dan borrelt het vanbinnen.


Mazzel,

ROland
 
Gewoon effe twee stukjes klitteband halen en aan je motorhoes maken.

Het gedeelte dat onder je kuip zit is lang genoeg, dus die maak je dan met het klitteband aan elkaar. Zo kan de wind er niet meer onder en de kat er niet meer in.
En het is veel makkelijker los te maken dat het gepruts met touwtjes o.i.d.
 
lol@Roland :+

Ik ga denk ik idd de hoes vastmaken aan de onderkant. Is wel ff lastig maar je moet er wat voor over hebben.
 
:Z

Wie zegt dat ik loop te zeiken? Hier is een forum toch voor? Of had ik een topic moeten starten met de vraag wie er allemaal naar andere motorrijders zwaaien?
Of moet ik je vragen wat je hoogste snelheid ooit is geweest?
Of hoevaak je op je bek bent gegaan?
hoeveel schaamranden je nog hebt?
of je in de regen rijdt?
Of je naar de politie zwaait?
wat je hoogste boete ooit is? enz.
Wees blij dat je weer eens leker kunt schelden op een kat of op hondenbezitters als je een kat hebt :+
En ik had geloof ik al gemeld dat de buren zo sportief zijn om te betalen (verzekering dus) dus zal ik de schade eerlijk melden incl krasjes onderaan de tank waar die het buddy raakt.


Die jezelf hebt gemaakt met je pak o.i.d.

hmm, das eerlijk ja


edit: ging dus over de krassen onderaan je tank. Wel tof, je buren een oor aan naaien terwijl zij het netjes willen oplossen.


lamlul :X
 
Laatst bewerkt:
Kijk, wat die tank betreft ben ik het helemaal eens. Die is echt niet door die kat gemaakt.
:^

En verder niet zo zeiken, die kat heeft echt geen krassen op je tank gemaakt.
(die beesten zetten NOOIT hun nagels uit op een glad oppervlak omdat ze dan alleen maar minder grip hebben)

Wees blij dat je buren het vergoeden.
 
Die jezelf hebt gemaakt met je pak o.i.d.

hmm, das eerlijk ja


edit: ging dus over de krassen onderaan je tank. Wel tof, je buren een oor aan naaien terwijl zij het netjes willen oplossen.


lamlul :X

Lamlul?? Kut kat zal je bedoelen!
Ik ken je niet eens man :? hoe kun je dan zeggen dat ik een lamlul ben. anyway zoek het maar uit. verder zal de verzekering wel oordelen of ik een lamlul ben die de boel belazert.
 
Stoer, op een beest schieten dat niks terug kan doen

Als ik het nu met mijn Super Soaker doe, is het dan wel humaner? Katten zijn ook niet mijn favoriete beesten, helemaal niet als ze vanaf 6 uur 's ochtends voor mijn raam lopen te miauwen omdat dat klotebeest bij de buren naar binnen wil, en ik dus net terugkom uit de stad (en dus zeker zin heb om te slapen). Verder hebben we bij mijn ouders in de buurt weinig katten meer, en de echt irritante katten (die overal lopen en overal hun sporen achter laten) worden toch binnen de korste keren platgereden op de grote doorgaande weg vlak achter ons huis. Niet dat dat echt een subtiele oplossing is, maar ik mis ze niet...

Ow, en K.O., je sig helpt niet echt mee aan het maken van je punt hier :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan