kat op de buddyseat

Dus het is goed als iemand jou onder de grafietpoeder flikkert als ie last heeft van jou?

Om nog maar te zwijgen wat "ons mams" er van zou vinden als je daarna door de kamer banjert.......Precies ;)

Je bent wel verantwoordelijk voor je eigen spullen, en daar hoort een kat ook bij, en als je rekening houdt met anderen hou je je kat lekker binnen.

een oud collega van mij had eens gehoord dat je glasscherven in de tuin moest begraven omdat de kat zich daar aan verwondt als hij in je tuin wil schijten............. maar dan moet je daar zelf wel rekening mee houden als je onkruid gaat wieden in je tuin....:X
 
Iets anders er op leggen waar hij op mag zitten, of iets wat hij niet prettig zal vinden.
Had hetzelfde probleem met mijn Aprilia, waarbij die klote beesten ook nog eens het zadeldekje gesloopt hadden. B|
Heb nieuw zadeltje erbij gekocht, oude zadeltje gaat nu ondersteboven op het zadeltje en ze komen er niet meer op nu. :)
 
Je bent wel verantwoordelijk voor je eigen spullen, en daar hoort een kat ook bij, en als je rekening houdt met anderen hou je je kat lekker binnen.

een oud collega van mij had eens gehoord dat je glasscherven in de tuin moest begraven omdat de kat zich daar aan verwondt als hij in je tuin wil schijten............. maar dan moet je daar zelf wel rekening mee houden als je onkruid gaat wieden in je tuin....:X

tja dat vind ik dan weer zielig voor het beestje.
Ik vind katten vaak ook voor gemakzuchtige mensen.
Hop je koopt zo'n beest, zorgt dat er water en brokjes zijn en er verder niet meer naar omkijken.
 
tja dat vind ik dan weer zielig voor het beestje.
Ik vind katten vaak ook voor gemakzuchtige mensen.
Hop je koopt zo'n beest, zorgt dat er water en brokjes zijn en er verder niet meer naar omkijken.
He lekker, mensen over een kam scheren :Z

Zo kan ik ook nog wel wat over studenten zeggen :+
 
het mooie is dat de kat nergens last van heeft.
alleen de baas ;)

Natuurlijk heeft de kat er geen last van, tenzij de baas hem een tijdje binnen houdt.
Na een grondige schoonmaakbeurt, die de kat ook niet als prettig ervaart zal dat wel gebeuren denk je niet? ;)
 
Laatst bewerkt:
schijtten die dan ook bij je in de tuin en liggen op je motorkap?
Ligt eraan hoe dronken ze zijn :+

Maar zeggen dat katten voor gemakzuchtige mensen zijn slaat natuurlijk nergens op.
Dat is net zoiets als zeggen dat studenten een stel luie flikkers zijn die alleen maar bierdrinken en het liefst zo lang mogelijk over hun studie doen, makkelijk om te zeggen, maar slaat ook nergens op
 
vrij simpele oplossing,
gewoon dubbelzijdige tape op je buddy plakken,
of een doek met dubbelzijdeige tape die ja vastmaakt aan je uddy met een rekkertje,
katten houden er niet van als er dingen aan hun vacht blijven plakken.
trouwens ook een goede manier als je kat aan de zijkant van de zetel krabt.
gewoon stripje dubbelzijdige tape eraan, en opgelost :-)
 
gewoon een partij aan serieuze oplossingen die worden aangedragen hier zeg ,
tjonge jonge tis zeker zondag

binnenkort heb ik ook een topic met een achterlijke vraag :Y
 
Als we dan toch lekker onzinnig bezig zijn, katten houden ook niet van zo van gremlins, zet deze erop en je bent van je probleem af

full


nadeel is natuurlijk wel dat je dan een hond ipv een kat op je motor heb zitten maarja je kunt natuurlijk niet alles hebben
 
tja dat vind ik dan weer zielig voor het beestje.
Ik vind katten vaak ook voor gemakzuchtige mensen.
Hop je koopt zo'n beest, zorgt dat er water en brokjes zijn en er verder niet meer naar omkijken.

vond het meer sneu in de gedachte van de collega..... lekker nadenken voor je iets gaat doen

maar koffieprut schijnt een kat ook niet lekker aan zijn pootjes te vinden... misschien oude koffiefilters op je zadel leggen ;)
 
tja dat vind ik dan weer zielig voor het beestje.
Ik vind katten vaak ook voor gemakzuchtige mensen.
Hop je koopt zo'n beest, zorgt dat er water en brokjes zijn en er verder niet meer naar omkijken.

gemakzuchtige mensen nemen helemaal geen dier ;)

:+
 
misschien moet jij je interesse gebied eens verleggen naar croatië/albanië of zelfs vaticaanstad :+

Mwah ben al voorzien, ik vind 9 jaar leeftijdsverschil voldoende :+

Maar wel opmerkelijk dat je in vaticaanstad een kind van 12 al mag aanduwen.
Nu snap ik ook waarom kerkkoorreisjs vaak naar vaticaanstad gaan :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan