kat op de buddyseat

En dan een keer wegrijden zonder de ballon weg te halen, zal er leuk uitzien.

Een standaard motoralarm? Iets te gevoelig gezet? Ruzie met de buren?

Of gewoon te koop in de speelgoedwinkel:

nerf%20longstrike%20CS-6.jpg


vanuit een onopvallende plek de kat van de motor schieten. neem dan wel darts met een zachte top en niet bijvoorbeeld de klitteband versie....

mvg

db
 
En dan een keer wegrijden zonder de ballon weg te halen, zal er leuk uitzien.

Een standaard motoralarm? Iets te gevoelig gezet? Ruzie met de buren?

Of gewoon te koop in de speelgoedwinkel:

[afbeelding]

vanuit een onopvallende plek de kat van de motor schieten. neem dan wel darts met een zachte top en niet bijvoorbeeld de klitteband versie....

mvg

db


Nerf _O- oppassen voor doorslaan :

girl11.jpg


_O-
 
Een plankje pakken (ongeveer dezelfde afmetingen als je buddy)

aardig wat spijkers erdoorheen slaan

en dan de plak op de kop op de buddy liggen (wel even vast maken)

dan springt de poes er nog maar 1 keer op })
 
Ik woon aan de zee. Deze morgen heeft een zeemeeuw op mijn zadel gescheten.

Wat moet ik doen om dit te voorkomen?

Op het zadel blijven zitten Fred !
en hou je helm aan
:+





En nu een serieuze diervriendelijke methode: katten houden niet van lavendel: zadel inwrijven met lavendel essence ... geen kat die er nog komt op zitten. En je kont gaat er nog lekker van ruiken ook ... of wrijf je zadel in met geranium bladeren, ook die geur verjaagt katten.
 
Laatst bewerkt:
dat is altijd het probleem van katten of eigenlijk het probleem waar de eigenaren anderen mee opzadelen.

kopen een kat en vervolgens zwerft dat beest door de hele buurt. gaat op auto's liggen, motoren, sluipt door openstaande ramen binnen, kakt overal en vreet met een beetje pech je kleine huisdieren op.

Een van onze nieuwe buren laat zijn kat op los lopen en die komt uitgerekend in onze tuin de vijver leeg vissen.

wat moet je dan?
Afschieten?
 
Jammer, dacht dat het een topic was over een kat die mee op rit moest:
MotorcycleCat.JPG


Maar dan op de buddy, das veel veiliger
 
dat is altijd het probleem van katten of eigenlijk het probleem waar de eigenaren anderen mee opzadelen.

kopen een kat en vervolgens zwerft dat beest door de hele buurt. gaat op auto's liggen, motoren, sluipt door openstaande ramen binnen, kakt overal en vreet met een beetje pech je kleine huisdieren op.

Een van onze nieuwe buren laat zijn kat op los lopen en die komt uitgerekend in onze tuin de vijver leeg vissen.

wat moet je dan?
Afschieten?

Jij hebt ook alle pech van de wereld hè?

Netje spannen?
 
dat is altijd het probleem van katten of eigenlijk het probleem waar de eigenaren anderen mee opzadelen.

kopen een kat en vervolgens zwerft dat beest door de hele buurt. gaat op auto's liggen, motoren, sluipt door openstaande ramen binnen, kakt overal en vreet met een beetje pech je kleine huisdieren op.

Een van onze nieuwe buren laat zijn kat op los lopen en die komt uitgerekend in onze tuin de vijver leeg vissen.

wat moet je dan?
Afschieten?

Dat vond mijn vorige buurman ook. Die zou mijn kat de volgende keer afmaken, omdat hij anders zijn goudvisjes kwijtraakt.

Een week later zie ik een reiger bij zijn vijver staan, en bel (met mijn kat in mijn nek) even bij hem aan...

Ik snap best dat sommige dingen vervelend kunnen zijn. Zonder meer. Net als muggen die ongevraagd binnenkomen :/
Honden die blaffen, ongeacht het tijdstip (allemaal afschieten?), pissen ook gewoon tegen huizen, schuren en bomen aan.
Volgels, ook al zoiets, maken herrie en schijten de boel vol (in de buurt heeft iemand een 'hobbie'; duiven).
En kleine kinderen, als er iets irritant is op zondagochtend 08:00 uur; kinderen van de buren die gaan buitenspelen....
 
Dat vond mijn vorige buurman ook. Die zou mijn kat de volgende keer afmaken, omdat hij anders zijn goudvisjes kwijtraakt.

Een week later zie ik een reiger bij zijn vijver staan, en bel (met mijn kat in mijn nek) even bij hem aan...

Ik snap best dat sommige dingen vervelend kunnen zijn. Zonder meer. Net als muggen die ongevraagd binnenkomen :/
Honden die blaffen, ongeacht het tijdstip (allemaal afschieten?), pissen ook gewoon tegen huizen, schuren en bomen aan.
Volgels, ook al zoiets, maken herrie en schijten de boel vol (in de buurt heeft iemand een 'hobbie'; duiven).
En kleine kinderen, als er iets irritant is op zondagochtend 08:00 uur; kinderen van de buren die gaan buitenspelen....

O ja, mag ik die ook afschieten? }) *O*
 
Laatst bewerkt:
En nu een serieuze diervriendelijke methode: katten houden niet van lavendel: zadel inwrijven met lavendel essence ... geen kat die er nog komt op zitten. En je kont gaat er nog lekker van ruiken ook ... of wrijf je zadel in met geranium bladeren, ook die geur verjaagt katten.

Onze kat gaat rustig bij de lavendel zitten en liggen hoor :P het liefste nog op de plant zelf :')
 
Had ik ook altijd... onder de hoes op het zadel. Heb als tussenoplossing een plaid over het zadel gedaan. Daarna gewoon een huisje om de motor heen gebouwd. Geen kat meer te bekennen.
Diezelfde kat schijtte voorheen ook altijd mijn tuin onder, nadat ik deze na diverse aanpassingen geheel zo heb gemaakt dat katten niet meer gaan schijten, schijt ie bij z'n baasje in de tuin. Raar, maar waar. :) Maargoed, zo 'opstappen en wegrijden' is dan wel wat lastiger.
 
Een plankje pakken (ongeveer dezelfde afmetingen als je buddy)

aardig wat spijkers erdoorheen slaan

en dan de plak op de kop op de buddy liggen (wel even vast maken)

dan springt de poes er nog maar 1 keer op })

Ja maar dan zit ie vast en krijg je em er al helemaal niet meer van af :+


Ik woon aan de zee. Deze morgen heeft een zeemeeuw op mijn zadel gescheten.

Wat moet ik doen om dit te voorkomen?

Op het zadel blijven zitten Fred !
en hou je helm aan
:+





En nu een serieuze diervriendelijke methode: katten houden niet van lavendel: zadel inwrijven met lavendel essence ... geen kat die er nog komt op zitten. En je kont gaat er nog lekker van ruiken ook ... of wrijf je zadel in met geranium bladeren, ook die geur verjaagt katten.

Een van onze vorige katten was he-le-maal gek van lavendel, we hadden van die stoffen zakjes waar dat in zat en die pikte ie altijd -O- Was ie wel weer lekker een uurtje zoet met spelen en kopjes geven maar of jij dat nou op je buddy wilt...
 
wat iig werkt is als je last hebt van katten uit de buurt.

pak een pvc buis met een doorsnede van 20 cm en 1 tot 1,5 m lengte.

graaf deze schuin in de grond

smeer deze aan de binnenkant in met grafietpoeder en leg in het midden van de buis wat vlees neer. de kat gaat door de buis grafietpoeder komt op zijn vacht.

als het beestje weer thuis bij de baas is en lekker kroelt op de bank/bed/vloerbedekking/kleding dan denkt de eigenaar wel 3x na voordat die het beest weer los laat.
 
wat iig werkt is als je last hebt van katten uit de buurt.

pak een pvc buis met een doorsnede van 20 cm en 1 tot 1,5 m lengte.

graaf deze schuin in de grond

smeer deze aan de binnenkant in met grafietpoeder en leg in het midden van de buis wat vlees neer. de kat gaat door de buis grafietpoeder komt op zijn vacht.

als het beestje weer thuis bij de baas is en lekker kroelt op de bank/bed/vloerbedekking/kleding dan denkt de eigenaar wel 3x na voordat die het beest weer los laat.

Gast, je spoort niet.
Zeik de volgende keer eens in een stopcontact ipv naast de wasmachine.......
 
Laatst bewerkt:
Dus het is goed als iemand jou onder de grafietpoeder flikkert als ie last heeft van jou?

Om nog maar te zwijgen wat "ons mams" er van zou vinden als je daarna door de kamer banjert.......Precies ;)

het mooie is dat de kat nergens last van heeft.
alleen de baas ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan