kat op de buddyseat

Raar idee. Maar misschien je eigen beesten binnen houden? Straks ligt hij gewoon een paar deuren verder op een buddysit of motorkap.... Maar dat geeft dan niet he.
 
tegenwoordig heb je ook keep-off spray. vinden katten echt niet fijn. paar dagen volhouden, en hij zal er niet meer op willen. en de geur gaat vanzelf weg.
 
Nu heb ik weinig zin om speciaal voor de kat mijn motor binnen te stallen en vind ik het nog te vroeg om nasi van hem te maken, maar wie heeft er tips dat ik toch op een schone motor kan stappen? -O- -O-


nat maken, vegen. en je kan weer op een schone motor stappen

9203_WERKSOP%20DOEKJE%20GEEL%20a200.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je bent wel verantwoordelijk voor je eigen spullen, en daar hoort een kat ook bij, en als je rekening houdt met anderen hou je je kat lekker binnen.

een oud collega van mij had eens gehoord dat je glasscherven in de tuin moest begraven omdat de kat zich daar aan verwondt als hij in je tuin wil schijten............. maar dan moet je daar zelf wel rekening mee houden als je onkruid gaat wieden in je tuin....:X

Nee hoor gewoon doen wat fubar eigenlijke bedoelde, maar sommige mensen hier om een of andere rede niet begrijpen. :')

Pvc pijp ingraven onder een hoek van 45 graden of minder en wel volsmeren met vet.
Onderin een lekker stukje vis gooien. Kat kruipt er in, kan niet terug en stikt.
Probleem is opgelost en lijkje opsturen naar laagvliegert, zijn slangen zijn gek op verse kat...
 
P.s. er liggen hier 2 enorme hondedrollen voor mijn achterpoort :( ,is er een hondenliefhebber die zich geroepen voelt ze te komen ruimen? O-)
 
Laatst bewerkt:
Wie zegt dat het hondedrollen zijn dan?

Omdat de enige kat die ze zou kunnen produceren kalibertje jachtluipaard ,of groter, moet zijn :Y .
Een andere optie is dat er 1 of andere gestoorde voor mijn poort heeft zitten schijten(ja zo groot zijn ze :/ )
 
Laatst bewerkt:
Zou zomaar die Laagvliegert kunnen zijn O-) :+

Dat zou ook zomaar kunnen. Maar ach, ik betaal in ieder geval meer dan genoeg belasting om de boel in de buurt te onderhouden. Ook voor mijn honden kan ik jaarlijks flink voor afrekenen. terwijl ik daar de stront toch netjes van opruim.

Ik heb toch zwaar het vermoeden dat jij het van jou kat niet opruimt. En daar dan natuurlijk ook niks voor betaald...
 
Laatst bewerkt:
Dat zou ook zomaar kunnen. Maar ach, ik betaal in ieder geval meer dan genoeg belasting om de boel in de buurt te onderhouden. Ook voor mijn honden kan ik jaarlijks flink voor afrekenen. terwijl ik daar de stront toch netjes van opruim.

Ik heb toch zwaar het vermoeden dat jij het van jou kat niet opruimt. En daar dan natuurlijk ook niks voor betaald...
Zal wel meevallen, woon op een flat, 3 hoog, dus ze komen niet buiten :)
Dus ik zou niet weten waarvoor ik moet betalen :+
 
P.s. er liggen hier 2 enorme hondedrollen voor mijn achterpoort :( ,is er een hondenliefhebber die zich geroepen voelt ze te komen ruimen? O-)

Doe ik wel, als jij: de krolse katers onder mijn slaapkamerraam verwijdert, de stront uit mijn ACHTERTUIN ook, de kleine vogeltjes weer LEVEND in mijn heg plaatst, vergeet mijn vissen uit de vijver niet en dan ook gelijk maar wat zwerfkatten vangt.
Dan hebben wij een gesloten deal.
 
Doe ik wel, als jij: de krolse katers onder mijn slaapkamerraam verwijdert, de stront uit mijn ACHTERTUIN ook, de kleine vogeltjes weer LEVEND in mijn heg plaatst, vergeet mijn vissen uit de vijver niet en dan ook gelijk maar wat zwerfkatten vangt.
Dan hebben wij een gesloten deal.

Die vissen wil ik wel uit je vijver halen :Y ,voor de rest vind ik het wel veel werk voor 2 drollen :')
 
Oké dan....... kom ie

Je kan ook alleen op je buddy een kleedje liggen

een lekker zacht kleedje waar speciaal jou poes zo van houd.

:)

Mijn idee. Uit ervaring weet ik dat het geen zin heeft je tegen je kat te verzetten. Als ik tegen jou 1000x zeg dat je zo mooi, lief, schattig en poezelig bent, geloof je me ook niet meer als ik daarna een x duidelijke taal uitsla ;)

Leg gewoon een kattenmandje of (inderdaad) dekentje op je zadel. Dat trek je ook weer zo van je zadel af dus levert nauwelijks oponthoud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan