#@!$$%^&*** Kut kat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Poezen zijn lieve beesten, en btw ze smaken naar kalkoen, O-)

Om mijn fiets te beschermen tegen nachtelijke aanvallen
van dit soort ongedierte heb ik een heel mooie oplossing gevonden..
Bij het tuincentrum verkopen ze stikjes geimpregneerd (klotewoord zeg)
met RENDIER URINE, deze leg ik elke keer als de hoes erover gaat op
de grond onder de motor.... sinds ik dat doe heb ik geen last meer
van katten die op m`n zadel liggen of op het zeiltje van m`n zijspan..

misschien een idee voor anderen???
Stink je dan zelf niet de ganse dag naar rendier?
 
zal een best hekwerk zijn als je katten er niet langs of overheen kunnen. Waarschijnlijk is je stuk land zo groot dat ze niet verder willen of hoeven?
Verzinkt harmonicagaas.2 meter hoog.Bovenaan schrikdraadje met stroom erop voor KLEINE huisdieren.Al mijn katten zijn EEN keer ontsnapt.Daarna vonden ze het niet meer leuk.Werkt perfect.Heb verder al 10 jaar elke dag een vreemde kat op de motorkap van mijn auto.Wel modderpootjes maar echt geen krassen dus.
Ps 20 katten lijkt veel maar hebben tuin van 1800 meter,dus 90 meter per kat.Is nog diervriendelijk.
 
Laatst bewerkt:
Wij deden ook gaas aan de schuttingen gingen de buren weer klagen want t zag er niet mooi uit enz
Dus we zeiden.. kappe met ouwehoeren OF je wil katten OF je ziet gaas

Maarja.. ff later klommen ze er overheen dus sindsdien gaan ze aan de touwen
 
nogmaals, ik ben niet zo dol op katten, maar dit gaat mij VEEL te ver :( :


die kerel kan niet pijnlijk genoeg aan z'n eind geholpen worden!

LETOP: heb je een zwakke maag :r , KIJK DAN NIET (ik heb je gewaarschuwd)


gevonden op: MAzzel,


Roland


Als iemand ooit zo'n actie uithaald waar ik bij ben trap ik em ongeacht hoe groot en sterk ie denkt te zijn in 1 streep het ziekenhuis in.

En voor mensen die denken dat die stoerdoenerij is, die kennen me nog niet.

Wat een achterlijke laffe k*****rm*ng**l

laat em anders ff hier langs komen, dan loopt ie nooit meer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als iemand ooit zo'n actie uithaald waar ik bij ben trap ik em ongeacht hoe groot en sterk ie denkt te zijn in 1 streep het ziekenhuis in.

En voor mensen die denken dat die stoerdoenerij is, die kennen me nog niet.

Wat een achterlijke laffe k*****rm*ng**l

laat em anders ff hier langs komen, dan loopt ie nooit meer
ben blij dat ik niet gekeken heb. Na een klein stukje uitgezet.
Maar aan de reactie van K.O. te zien ben ik het eens met zijn mening.

Mensen die dieren pijn doen moeten ze kapotschoppen. Bah, een weerloos dier.
 
nogmaals, ik ben niet zo dol op katten, maar dit gaat mij VEEL te ver :( :
...
die kerel kan niet pijnlijk genoeg aan z'n eind geholpen worden!
...


Kom hier woorden tekort voor, zo'n zieke daad.

Wat zou ik die gast enorm graag eens willen ontmoeten, ergens achteraf. :(
 
Leuk bedacht. Ware het niet dat er van die teringkinderen rondlopen die het leuk vinden om met blaaspijpen op onze vastgesnoerde kat te schieten. Want hij ZAT vast tot die incidenten.

Vandaar loopt hij los buiten. Heeft ie tenminste een kans. En nee, die kinderen komen niet bij ons uit de buurt jammergenoeg. En helaas ook nog nooit kunnen betrappen. Je ziet ze lopen met die blaaspijpen, maar je hebt ze niet zien schieten... |(

[me]Tensive wordt soms erg moe van sommige kleine kloothommels
[/me]


... zit ik eens lekker aan terrasje, komt er een schooiend duifje vlak naast me staan. Iets later komt er zo'n klein rotkotertje langs die naar de duif toe holt en 'm een trap probeert te verkopen. Duif schrikt ervan en is op tijd weg voor het voetje dat 'm net mist.

En op de achtergrond staan vader en moeder, die rustig met wandelwagen aan komen wandelen, te lachen over de ondeugdige streken van hun zoonlief.


Wie verdient er hier nou slaag, 'zoonlief' of die twee onderontwikkelde klotekwekers :?
 
Laatst bewerkt:
nogmaals, ik ben niet zo dol op katten, maar dit gaat mij VEEL te ver :( :

die kerel kan niet pijnlijk genoeg aan z'n eind geholpen worden!

LETOP: heb je een zwakke maag :r , KIJK DAN NIET (ik heb je gewaarschuwd)


gevonden op:
MAzzel,


Roland

toen ik zag dat ie iets over die kat heen goot heb ik hem maar uitgezet.

ik kan gerust naar filmpjes van onthoofde militairen kijken, maar dit gaat me te ver.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat filmpje zet ik ook uit, ik heb er niets van gezien dat vindt
ik dus ook veel te ver gaan ! en die lui mogen van mij ook een dood schop hebben.

Als je een goed geweer hebt merkt zo'n beest niet eens dat die dood gaat.....

Maar dat is eigenlijk ook niet goed, dat ik weet ik ook wel.
En ik vindt dieren echt geweldig, Ook katten maar die mensen die ze niet binnen houden in een woonwijk daar heb ik echt een terring hekel aan.

Die kat kan er niets aan doen dat hij thuis hoort in een groot bos met muizen die hij op eet, en bomen om in te klimmen en struiken om onder te poepen,

Nee hij Woont in een woonwijk met asfalt, stoepen en auto's, en met 200 andere katten die in het wild samen ongeveer 2000 keer meer woonruimte zouden hebben.

De enige waar ik respect voor heb is ALF zijn katten zijn probleem en niet die van een ander,

Onze vroegere buurman was blij met mijn tuin die van hem was kompleet bestraat, en die van mij niet kunnen mijn katten mooi daar hun behoefte doen (lettterlijk)

Ik zou ook wel een hond/kat willen maar als je 40 uur per week of meer werkt, moet je zacht zijn voor zo'n beest en hard voor jezelf en er dus niet aan beginnen.
 
Laatst bewerkt:
[me]Tensive wordt soms erg moe van sommige kleine kloothommels
[/me]


... zit ik eens lekker aan terrasje, komt er een schooiend duifje vlak naast me staan. Iets later komt er zo'n klein rotkotertje langs die naar de duif toe holt en 'm een trap probeert te verkopen. Duif schrikt ervan en is op tijd weg voor het voetje dat 'm net mist.

En op de achtergrond staan vader en moeder, die rustig met wandelwagen aan komen wandelen, te lachen over de ondeugdige streken van hun zoonlief.


Wie verdient er hier nou slaag, 'zoonlief' of die twee onderontwikkelde klotekwekers :?


In ieder geval ze vader, ben er principieel op tegen om vrouwen te slaan.
 
toen ik zag dat ie iets over die kat heen goot heb ik hem maar uitgezet.

ik kan gerust naar filmpjes van onthoofde militairen kijken, maar dit gaat me te ver.

heb ik ook maar gedaan......

om er weer bovenop te komen het volgende (nep :P )reclame filmpje van de boze ford Ka:
klikerdeklik
 
nogmaals, ik ben niet zo dol op katten, maar dit gaat mij VEEL te ver :( :


die kerel kan niet pijnlijk genoeg aan z'n eind geholpen worden!

LETOP: heb je een zwakke maag :r , KIJK DAN NIET (ik heb je gewaarschuwd)


gevonden op:

MAzzel,


Roland
HEEL

HEEEL

HEEEEL

ERG ZIEK.

Voor mij mag je die link weghalen. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eergisteren schrok er een kat van mijn Woeffie (aangelijnd)en schrikt daarna van een ander klein keffertje en rende daarna de weg over.
Hierbij kreeg het beestje een aanvaring met een 4 wielig stuk blik.

Na een 9.5 voor een 3 dubbele salto, een halve schroef en een dubbele rietberger was het beestje door zijn 7 levens heen.

Koekblik reed gewoon door alsof er niets gebeurd was.

;(

Meer als een uur op zoek gewest naar de baasjes van het beest.
Zonder resultaat.

Maar meegenomen en bij het dierenalsiel gelegd om te worden opgehaald door de dierenambulance.


Snap ook de eigenaren niet dat ze een kat niet binnen houden of in de tuin.
 
Laatst bewerkt:
[me]Tensive wordt soms erg moe van sommige kleine kloothommels
[/me]


... zit ik eens lekker aan terrasje, komt er een schooiend duifje vlak naast me staan. Iets later komt er zo'n klein rotkotertje langs die naar de duif toe holt en 'm een trap probeert te verkopen. Duif schrikt ervan en is op tijd weg voor het voetje dat 'm net mist.

En op de achtergrond staan vader en moeder, die rustig met wandelwagen aan komen wandelen, te lachen over de ondeugdige streken van hun zoonlief.


Wie verdient er hier nou slaag, 'zoonlief' of die twee onderontwikkelde klotekwekers :?
Ik heb dat ook eens meegemaakt en heb dat kind flink de waarheid verteld. Ik nam aan dat papa wel naar mij toe zou komen maar dat deed hij niet. Misschien was hij zelf niet mans genoeg zijn kinderen op te voeden. Ik weet 1 ding heel zeker, mijn kinderen zullen dat nooit doen.
 
Eergisteren schrok er een kat van mijn Woeffie (aangelijnd) en rende daarna de weg over.
Hierbij kreeg het beestje een aanvaring met een 4 wielig stuk blik.

Na een 9.5 voor een 3 dubbele salto, een halve schroef en een dubbele rietberger was het beestje door zijn 7 levens heen.

Koekblik reed gewoon door alsof er niets gebeurd was.

;(

die klootzak mogen ze van mij ook afschieten.
over een kat rijden kan gebeuren, maar stop dan wel om te kijken of het beest dood is, en zo niet ff de dierenambulance bellen ofzo :X
 
Blaat heel verhaal...

Ik heb geen hekel aan katten in het algemeen alleen aan de kat van de buren. Maar dat houdt niet in dat ik het beestje iets zal aandoen. Maar dat het een vrij beest is enz. vind ik gelul. Het is een huisdier en daar is het baasje verantwoordelijk voor. Er zitten gaten in mijn buddy en die kan ik er niet uitpoetsen.
Er zitten krassen aan de onderkand van mijn tank bij het buddie en die hebben de vorm van katte pootjes. De buren hebben gekeken en wezen mij erop dat de tank ook beschadigd is. In eerste instantie had ik niet eens gezien dat er gaten in het buddy zaten. Pas later toen het licht er goed op scheen zag ik het. Mijn buurman, eigenaar van de kat, heeft zijn motorkap van de auto onder de krassen zitten van zijn kat. dus erg verbaast was hij niet. Of kan dat ook niet??? Ik weet niet hoe of waarom, maar ik kan mij voorstellen dat als een kat uitglijdt dat er dan krassen in de lak kunnen ontstaan.
Verder boeit het me ook niet wat anderen er van denken. Ik heb gelukkig goeie buren die het risico van hun huisdier goed nemen.
En K.O. wat zit je zo vreselijk dwars? Ik zou zeggen kom ff een kijkje nemen dan kun je het zelf zien. Ik woon niet eens ver uit de buurt...
weet trouwens nog niet of mijn tank moet worden overgespoten of dat het eruit "gepoetst" kan worden of wat dan ook. Dat is blijkbaar afhankelijk van hoe diep de krassen zitten.
 
Ik vind jullie allemaal heel erg stoer en dapper met wat jullie allemaal met katten willen doen. Ik ben erg onder de indruk.
Gaan we ook alle vogels dodschieten die op de motoren en auto's schijten? En bomen weg halen want daar komt van die kleverige shit vanaf op je mooie lak.
Nee het is niet leuk als er een kat in je buddy hangt of in je tuin schijt. Maar een kat is nu eenmaal een buitendier. Daar helpt echt geen kattebak tegen. Wanneer ze niet naar buiten kunnen dan gaan ze gewoon daarop. Dus stel je allemaal niet zo aan en laat die beesten ook leven. Als er echt schade is dan is daar verzekering voor. Die heb je voor vogels en bomen niet.

En TS, lul eens ff niet zo stom, een kat die krassen door je goede lak heen in je tank maakt. Geloof je het zelf? Dan zou ieder takje en vliegje met 100 + km er ook krassen in maken. Een kat krabt om zich op te trekken of zich te verdedigen en zet echt niet voor de lol een krasje op je tank. Je probeert er gewoon beter van te worden, toon jezelf een man en geef het toe. Volgens mij zijn je buren nogal naïef dat ze dat geloven. En jij bent een mispunt dat je er misbruik van maakt.

:^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan