De TRX is een prima zijspantrekker!hadden wij ook onder de audi tt, ging prima.
koos altijd al een band met dikke regengroef, op de golf gti ging ik altijd voor pirelli p5000... beetje hetzelfde idee.
nogmaals mijn complimenten, sommige ( niet zijspanrijders) zullen het niet begrijpen maar ik vind de combinatie wel zo geslaagd
zit er sterk aan te denken om de bak die ik van Slijptol heb naast een trx te bouwen... ooit
ik geloof je meteen maar iets zegt me dat ik daar een proefrit voor moet maken
En dan moet je er eens JE zuigers inzetten, en een eindoverbrenging van 17/39 wijzigen in 17/47. Een feest!!
Ik me voorstellen dat die wens er is. Maar aangezien het project nog in de testfase verkeerd, is het berijden van de TRX voorbehouden aan een select groepje testrijdersik geloof je meteen maar iets zegt me dat ik daar een proefrit voor moet maken
geduld he, die man moet af en toe nog werken.En? Bevalt ie? Ik neem aan dat je vandaag een regentest gedaan hebt. Hier (Drenthe) regent hat de hele dag...
Hoezo, buiten schilderen wordt em niet met dit weer.......geduld he, die man moet af en toe nog werken.
koos altijd al een band met dikke regengroef, op de golf gti ging ik altijd voor pirelli p5000... beetje hetzelfde idee.
Ik ben helemaal niet op zoek naar vermogen. Koppel moet je hebben, en dat is er. Ik heb de gearing zo aangepast dat ik meest tussen de 4000 en 6500 rpm zit. Vandazg bleek dat hij prima koppel heeft, mooie krommes, alleen rond de 6 een gebrek aan lucht heeft.Da's niet verkeerd, bijna 90pk uit een 850cc twin. Zelf zou ik niet op zoek gaan naar de laatste PK Als een lagere gasnaald meer koppel oplevert of naar een lager toerental verschuift zou ik dat liever hebben. Met een breed koppel ga je sneller dan met een hoog aantal PK's. Hoewel hij nu al als een komeet gaat tussen de 4 en 6000 toeren
Je weet toch waar de wijzen vandaan kwamen....Als ie zonder filter beter loopt, zou ik eerst inderdaad eens een K&N proberen. Hebben inderdaad meer doorlaat, filteren wel iets minder, maar mits goed onderhouden gaat het wel.
Zelfs bij jullie in het oosten zijn de meeste wegen al verhard toch?
Niet zo lang geleden nog in de buurt geweest (Barchem) en het viel me alles meeJe weet toch waar de wijzen vandaan kwamen....
Om dat het valstroom carburateurs zijn, liggen de naalden zo ongeveer in het horizontale vlak. Ze rammelen tegen de emulsiebuis, en worden dan onrondIk begrijp het verschil niet zo waarom jouw carb eerder zou slijten dan een ander. De stroming richting tov de naald is hetzelfde als een ander.
Tovami geeft altijd zachte naalden, want hij vind dat beter de naald kan slijten dan je emulsie buis.