Kwastert aan de TRX 850!

Ja, inderdaad. Maar dat zal dan blijkbaar anders zijn. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat voor deze carburateurs origineel het beste is.
 
Ik wist eigenlijk niet dat er nog TRX-en rondreden met gewone luchtfilters ;).

Moet die van mij ook eens schoon maken trouwens.
 
Je nieuwe band ligt er nu bijna 2 weken op, beetje regen gehad....beetje zon....hoe bevalt die nou? Zou je hem ook voor leggen? Elk span is anders maar ben wel benieuwd....
 
Je nieuwe band ligt er nu bijna 2 weken op, beetje regen gehad....beetje zon....hoe bevalt die nou? Zou je hem ook voor leggen? Elk span is anders maar ben wel benieuwd....
Op droog heeft hij veel grip. Nat heb ik nog niet meegemaakt. Voorop kan niet, want daar heb ik 16" en volgens mij wordt ie niet in 16" geleverd.
Maar de Vredestein voorop doet het ook prima. Wellicht ziet de Hankook er wat sportiever uit
 
Op droog heeft hij veel grip. Nat heb ik nog niet meegemaakt. Voorop kan niet, want daar heb ik 16" en volgens mij wordt ie niet in 16" geleverd.
Maar de Vredestein voorop doet het ook prima. Wellicht ziet de Hankook er wat sportiever uit
Ik kan voor wel een 17" kwijt vandaar mijn vraag..denk dat ik die zelf maar moet testen...
 
Na vier jaar en 3 weken is een droom werkelijkheid geworden. De 3StateS TRX850 staat in de Alpen. Net over de top van de Timmelsjoch, op 2509 meter hoogte!
IMG-20200802-WA0007.jpeg
IMG-20200802-WA0008.jpeg
 
Prachtig Kwast, op je tellen passen, eh... passen tellen. Ga je de Ötztahler gletsjerstrasse nog omhoog? Die is dichtbij en nog 300m hoger. Hoogst bereikbare punt met voertuig.
 
Droom die werkelijkheid wordt; dat kan ik me voorstellen! Lekker genieten van de mooie wegen daar, veel plezier!
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Terug
Bovenaan Onderaan