Lage motoren (voor kleine(re) motorrijders)

:N Je zou nog niet met een voetballer willen samenwonen, dan zou je niet eens met jezelf kunnen leven als je dat zou worden.

Met een zeehond wel? Al die kleffe zoenen, dat constante applaus bij alles wat je doet, die geur van vis overal in huis ... Het enige leuke is de kietelende snorharen als de zeehond orale seks bij je toepast.
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat nou weer voor een onzin? Yamaha's gaan nooit stuk. Nooit. Ze hebben verder karakter, passie en zijn niet zo brak gemaakt als die Italiaanse spaghettikokers.

karakter?

de R1 misschien, maar heb op meerdere fazers gereden, de tering wat een saaie brommers. :')
 
Met een zeehond wel? Al die kleffe zoenen, dat constante applaus bij alles wat je doet, die geur van vis overal in huis ... Het enige leuke is de kietelende snorharen als die orale seks bij je toepast.
Maar ze zou de zeehond zelf worden, dus hoe heeft ze dan plezier van die snorharen :?
 
karakter?

de R1 misschien, maar heb op meerdere fazers gereden, de tering wat een saaie brommers. :')
Vond de FZ1 wel leuk rijden :Y ook niet eens een erg grote motor.
Maar ook niet geschikt voor een A2 rijbewijs lijkt me (die mogen van oorsprong dan niet meer dan zoveel cc/kw hebben toch? Ben daar niet heel bekend mee..)

Suzuki gladius, ook leuk. Street triple lijkt me nog leuker.
Honda CB500/600 of een CB1

Keuze is reuze, maar goed, is maar net wat je wilt en wat je budget is.
Honda cbr400rr, ook erg gaaf
 
Dank jullie wel voor de adviezen/tips, ik blijf goed rondkijken.. en hoop over 2 jaar mijn A2 of A rijbewijs te hebben. Moet voorlopig nog maar even op m'n Repsol blijven rijden :)
 
Dank jullie wel voor de adviezen/tips, ik blijf goed rondkijken.. en hoop over 2 jaar mijn A2 of A rijbewijs te hebben. Moet voorlopig nog maar even op m'n Repsol blijven rijden :)
Dus, beetje vroeg topic dan.... over 2 jaar ben je de resultaten toch alweer vergeten, beetje jammer weer. B|
 
Over 2 jaar gaat ze dit topic (via de zoekfunctie :+ ) weer omhoog schoppen :Y
 
Laatst bewerkt:
Kijk rond op bv de motorbeurs en ga proefzitten op motoren die je leuk vind. Ik ben zelf 1.58 en bij de Fazer 600's, Ducati Monsters, Suzuki Bandit 600/650, Honda CB600 kon ik redelijk goed bij de grond met mijn Daytona laarzen met dikke zolen.
Ik rijd zelf een Suzuki SV650 waar ik een verlaagd zadel op heb gemonteerd (95 euro via de Suzuki dealer). Ik combinatie met Daytona laarzen kan ik met twee voeten volledig bij de grond. (Verlaagde zadels en dikke zolen gaan natuurlijk wel ten koste van je beenruimte!! Iets wat ik tijdens korte ritjes niet merk, maar wel tijdens onze motorvakantie...)
 
Kijk rond op bv de motorbeurs en ga proefzitten op motoren die je leuk vind. Ik ben zelf 1.58 en bij de Fazer 600's, Ducati Monsters, Suzuki Bandit 600/650, Honda CB600 kon ik redelijk goed bij de grond met mijn Daytona laarzen met dikke zolen.
Ik rijd zelf een Suzuki SV650 waar ik een verlaagd zadel op heb gemonteerd (95 euro via de Suzuki dealer). Ik combinatie met Daytona laarzen kan ik met twee voeten volledig bij de grond. (Verlaagde zadels en dikke zolen gaan natuurlijk wel ten koste van je beenruimte!! Iets wat ik tijdens korte ritjes niet merk, maar wel tijdens onze motorvakantie...)
Dat klopt natuurlijk niet: als je benen zo kort zijn dat je een verlaagd zadel en dikke zolen nodig hebt, kun je natuurlijk nooit te weinig beenruimte hebben. Je hebt nog altijd meer dan iemand met een "normaal" postuur.
 
Lage motor?

Cagiva Raptor.

Jaja ik weet het, eigen merk en type opnoemen...
 
Ben ook lang op zoek geweest naar mogelijke modellen, mijn vriendin is ook niet zo groot. Ze heeft een Honda CB1 gehad en die is erg laag idd.

nog mogelijke opties
Suzuki bandit 400
Kawasaki zephyr 550, 750
Honda nighthawk 450, 650, 750

Mijn schoonmoeder (zelfde familie, ook klein) rijdt op een verlaagde Honda cbf600s, voorpoten iets doorgestoken en schuim uit de buddyseat.

Succes met zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan