(leger)Kisten of (Powerranger)laarsjes?

wat voor schoeisel draag jij op de motor

  • powerranger Laarzen

    Stemmen: 160 57,3%
  • neutrale laarzen

    Stemmen: 66 23,7%
  • legerkisten

    Stemmen: 44 15,8%
  • andere soort kisten

    Stemmen: 9 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    279
Jij bent zeker bang wat anderen over je denken,
daarom kom je ook met vooroordelen?
:N Dan zou ik juist met de meerderheid meedoen, zou je niet denken? :?
Iedereen moet dragen wat ie wil, maar beetje plagen moet wel kunnen toch...
Zelf draag ik neutrale el cheapo laarzen totdat ze zodanig lekken dat het klotst :9
 
:N Dan zou ik juist met de meerderheid meedoen, zou je niet denken? :?
Iedereen moet dragen wat ie wil, maar beetje plagen moet wel kunnen toch...
Zelf draag ik neutrale el cheapo laarzen totdat ze zodanig lekken dat het klotst :9

als ze klotsen zijn ze niet lek :N dan heb je gewoon je broek in je laars gedaan :Y
 
Justin safety boots. Echt leer, stalen neus en stalen zool.

WK4656%20SUNSET.jpg


Fouter kan echt niet maar als je een klusje in de USA doet moet je integreren dus ook foute werkschoenen dragen. Gek genoeg zitten ze heerlijk en lopen ze fantastisch. En kosten geen drol. 100 dollar en bonnetje ingeleverd :P dus niets.
 
Op de wegmotor kisten, op de crosser/sm crosslaarzen. Draag altijd kisten en zo kan je je motor makkelijk voor wwv gebruiken.
 
Kistjes, motorlaarzen, Meindl Army Pro's.

Hangt er een beetje vanaf wat ik aantrek. Ik draag de kistjes wel steeds minder. Trok vroeger mijn broek aan en uit over mijn kistjes heen maar daar ging mijn motorbroek wel erg snel van stuk. Dus heb sinds die tijd een paar schoenen op het werk liggen en dan zijn laarzen wel weer veel sneller aan en uit te trekken.
 
Ik draag nu die foute cowboywerklaarzen maar daarvoor dus ook gewoon kistjes. En nog weleens. Ik heb geen problemen met het gewicht en ook niet met schakelen of remmen. Kwestie van wennen denk ik.
 
Diekooi, het zijn er meer met kistjes dan ik had gedacht, maar ik ben nog niet overtuigd van "hele volksstammen" :+

In 2010 waren er ongeveer een half miljoen mensen met een motorrijbewijs (and counting) Ongeveer de helft daarvan reed ook daadwerkelijk motor.

Dus als een kwart daarvan met kistjes (of soortgelijk) rond rijd, dan zijn dat ruim 62.000 motorrijders. Noem het maar niks :P
 
Ik draag ook de kisten(M9), rijd ST1100.
Moet zeggen bevalt me prima, en niks gemerkt van lastig schakelen of remmen.

Gebruik wel standaard kisten, Meindels zijn me te stug, en die zijn beter geschikt om te lopen dan te rijden *D

Rijd er nu 6 jaar mee en zou niet anders willen.
 
ik draag alpinestars supertechs... dus 'powerranger' of hoe je het ook wil noemen... maar dan wel gewoon helemaal zwarte.

na jaren circuit, met bijhorende klappers, weet ik ook waarom ik die dingen draag.. na 1 keer door een auto aangetikt te zijn vlak op mn onderbeen, weet ik nog beter waarom ik ze draag zelfs.

en dat wandelen ermee valt nog erg mee, een marathon hoef ik er niet mee te lopen, maar als je goed zittende en degelijk merk racelaarzen hebt, kan je er makkelijk zat n dagje mee rondslenteren op de races/ stad/whatever.
 
Om ook even een serieuze bijdrage te leveren, ik begon met lessen met kisten (stalen neus maar niet waterdicht en verstevigt. Na een paar lessen o.a. laarzen gekocht (Probiker Speedstar) en zou eigenlijk niet meer zonder willen rijden. Fijner met schakelen, veeel steviger en betere bescherming uiteraard. :Y
 
Ik heb gewone neutrale Revit laarzen.
Ik vind die racelaarzen gewoon te overdreven.
En ze kraken ook zo als je loopt. (degene die ik zag).
Geef mij maar gewone, en dat er een beetje rubber/leer afslijt bij mijn tenen is niet zo erg.
Het gaat er toch niet doorheen.
Revit%20Intruder.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik rij altijd met kisten.
De motors die ik rij zijn een Yamaha XJ 750 en een Yamaha XV 750.
Kisten vind ik het fijnst en gebruik ik niet alleen voor op de motor.
 
BATA M-90 in 270B

Kistjes dus.....hebben me al eens een enkel gered, omdat ze lekker stevig aansluiten, maar toch niet keihard zijn....
 
Nee....dat kan niet.

Je kan kisten best onder een spijkerbroek aan. Maar het zijn geen nette schoenen. Ook niet op vrijdag.... O-)
Zeker niet in dienst geweest?

Een goed onderhouden kistje blinkt als een paar lakschoenen.
Zo werd ook verwacht dat ze dagelijks uitzagen......
 
Terug
Bovenaan Onderaan