LMR NH 2021

:) Bedankt voor het organiseren, we hebben er hier veel plezier aan beleefd, al heeft de komst van onze puppy wat roet in het eten gegooid bij het vinden van de latere landmarks :)
Doen volgende keer graag weer mee!
Dank je.
Ik ga het volgend jaar weer doen.
Wellicht in een iets ander jasje.....FF broeden nog.
 
allen,

denkt eraan, morgen ga ik de wok voor volgende week vrijdag 29/10 boeken. Als je nog meewilt, roep dat dan vandaag nog. Morgenmiddag pak ik de telephoon.
Vooralsnog heb ik op de lijst:

BorS
Strikkie
Ikke
Bueno
Bigjim
Susanna
 
Volgens mij kwam Strikkie ook met mevrouw Strikkie.

Ik ben erbij :t
En ik hoop de anderen ook.


@BigJim zou je, als je tijd hebt, ook nog de locaties van alle landmarks willen plaatsen?

Ik weet alleen nog niet waar dat gekke jute paard staat.
Maar veel anderen zullen ook vast nog willen weten waar de rest stond :Y
 
@HighKing zie jij toevallig ook de mogelijkheid om mee te eten?
Ik ben nou wel eens benieuwd wie je bent.
Ik heb 1x naar je mogen zwaaien toen ik 1,5 week m'n motor had.
Je woont bij me om de hoek, we posten hier en in het wolkenjagers topic, maar nog steeds heb ik geen gezicht bij de persoon.
 
NOUJAAAA, de Victory Wok is dicht, alleen nog maar Sushi en Japanse shizzle.

Andere Wok dan maar?

Iemand idee-en? Ik weet Wok in Schagerbrug en Wieringerwaard.
 
Schagerbrug is oke wat mij betreft. Wieringerwaard is wel een stukje voor mij, omdat ik vanuit Amsterdam kom vanuit m'n werk
 
Volgens mijn dochter is Schagerbrug erg knus (krap)
Heerhugowaard Goya?
Voorheen gingen we naar Pejo, op het Keern in Hoorn/Zwaag. Ook uit Amsterdam goed bereikbaar
 
allen,

denkt eraan, morgen ga ik de wok voor volgende week vrijdag 29/10 boeken. Als je nog meewilt, roep dat dan vandaag nog. Morgenmiddag pak ik de telephoon.
Vooralsnog heb ik op de lijst:

BorS
Strikkie
Ikke
Bueno
Bigjim
Susanna
Van mijn kant komen er nog 2 mee, mijn dochter en vriendin. Zij hebben geholpen met de lmr.
Onder welke naam is er gereserveerd?
Dan bel ik ze zelf wel even.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kwam Strikkie ook met mevrouw Strikkie.

Ik ben erbij :t
En ik hoop de anderen ook.


@BigJim zou je, als je tijd hebt, ook nog de locaties van alle landmarks willen plaatsen?

Ik weet alleen nog niet waar dat gekke jute paard staat.
Maar veel anderen zullen ook vast nog willen weten waar de rest stond :Y
Ik ga dat volgende week proberen te doen ...hectische tijd gehad qua werk.
 
Dat is nou net een stukje NH wat ik niet vaak aan doe. Ik was vooral aan het zoeken boven Alkmaar voor dat paard. Onderweg naar landmarks heel goed gekeken, maar ja, uiteraard niet kunnen vinden dan.
 
Het paard is al eens eerder geweest ook; paar jaar geleden was er een kunstroute met die paardjes, had ik uit pure luiheid overgenomen.
Was toch een leuk ritje
 
Terug
Bovenaan Onderaan