Lullige boete's

Op dinsdag 14 mei 2002 15:49 schreef Revolution het volgende:Ik bedreig die rechter gewoon, als je nou niet snel me rijbewijs teruggeeft dan... }) :P
Denk dat als jij aan de beurt bent, dat meneer de rechter allang languit op de grond ligt }) :)

Ik denk dat iedereen hier wel eens een boete heeft 'gekregen'.. Dit is mijn tweede: Vorig jaar één voor 6 km te hard :j ... (ik praat nu alleen over boetes die met motor zijn gebeurd)
 
Tot nu toe alleem maar de minimale snelheidsboetes gehad: 127 waar 120 mocht etc...

Inderdaad niet leuk, kan er nu weer 1 verwachten (al weet ik niet hoe hard ik nu reed). Aanhoudingen hebben dan toch meer charme (ahum...).
 
Denk dat als jij aan de beurt bent, dat meneer de rechter allang languit op de grond ligt }) :)

Ik denk dat iedereen hier wel eens een boete heeft 'gekregen'.. Dit is mijn tweede: Vorig jaar één voor 6 km te hard :j ... (ik praat nu alleen over boetes die met motor zijn gebeurd)
Met de auto 3x een boete voor te hard, met de motor is dit me eerste, wel gelijk een mooi hoge dan. :( Wel een keer van voren geflitst met de motor.

Moet 's middags werken weer dus kan morgenmiddag nog niet te motorrijden maar zaterdag gaan we zekers, mits het mooi weer is. :) :]
 
Verschillende bekeuringen gehad, meestal met auto. Met de auto altijd maar een paar km te hard, 85 waar je 80 mag etc. Laatste maanden al 3 van die k*tbonnen gekregen...

Op de motor 1 keer bekeuring, 75 waar je 50 mag, dat was geloof ik 260 gulden of zo. Op de motor rijd ik altijd wel te hard, maar ben ik allerter denk ik :? (afkloppen)


Ik ga altijd in beroep, haalt geen f :) ck uit, maar dan heeft het CJB er tenminste niks op verdiend, en je krijgt altijd paar maanden uitstel van betaling.
 
:^

Snap je wel een beetje meneer topicstarter maar men mag mij komen uitleggen wat er gevaarlijk is aan 210 op een lege snelweg.

Zal ik je uitleggen..

Er zijn nl politie agenten, las ik op het forum, die 's nacht zonder licht rijden om jou te betrappen... ;j

Kom jij daar met 210 aangeschuurd, zie je hem te laat en dan is er weer een politie auto kapot. (las ik net op het forum, betreft het hoge aantal beschadigingen met politie auto's)

En dat willen ze natuurlijk niet, wat dat kost geld ;)
 
Zal ik je uitleggen..

Er zijn nl politie agenten, las ik op het forum, die 's nacht zonder licht rijden om jou te betrappen... ;j

Kom jij daar met 210 aangeschuurd, zie je hem te laat en dan is er weer een politie auto kapot. (las ik net op het forum, betreft het hoge aantal beschadigingen met politie auto's)

En dat willen ze natuurlijk niet, wat dat kost geld ;)

L :+ L
 
Vorige maand 1 bekeuring van 6 km te hard en 1 van 3. Deze maand 1 van 34 km te hard. Is kut, kijk echt wel uit m'n doppen maar soms mis je wel eens was. Kan niet alles tegelijk zien... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan