MeanBleuMan moderator ??

Tomcat02

Kloon
9 aug 2014
1
0
als moderator zijnde moet ik wel zeggen dat jij een vuile grote bek hebt om op zulke goedkope wijze op 31 . 07 . 2014 je te verlagen tot bass class woord gebruik , ik zal daarom al de berichten en antwoorden incl.. die van de mods , overmaken aan de directie ,teneinde aan te tonen dat jij een stapje te ver gaat met je woord gebruik .... zie laffe hond !!! daar moet je man voor zijn hee ??? !!!! om daarna de persoon te bannen en geen kans laat om te antwoorden !!! dat komt voor mij over 1 met iemand een pak rammel geven die met handen en voeten gebonden is ..... wie is hier dan laf ??? zwakkeling
 
Beste Chris Hasselt,

Leuk dat je terug bent.

Natuurlijk delen velen je mening, want die MeanBlueMan is echt maar zo zo.

Zelf zou ik het echt ander verwoord hebben hoor, maar goed.

Ook den kik dat er misschien nog wel iets speelt bij jouw gedrag hier op het forum, waarop gereageerd is. Ik heb even geen tijd om daar verder in te duiken.

Fijn weekend!
 
Ja, dat is me er eentje. We willen al heel lang van hem af, maar dat lukt niet.
Gelukkig ben jij ook (hoofd)moderator, dus jij snapt ons probleem wel.
 
76tVwoI.gif

Ik heb chips en bier
 
als moderator zijnde moet ik wel zeggen dat jij een vuile grote bek hebt om op zulke goedkope wijze op 31 . 07 . 2014 je te verlagen tot bass class woord gebruik , ik zal daarom al de berichten en antwoorden incl.. die van de mods , overmaken aan de directie ,teneinde aan te tonen dat jij een stapje te ver gaat met je woord gebruik .... zie laffe hond !!! daar moet je man voor zijn hee ??? !!!! om daarna de persoon te bannen en geen kans laat om te antwoorden !!! dat komt voor mij over 1 met iemand een pak rammel geven die met handen en voeten gebonden is ..... wie is hier dan laf ??? zwakkeling
Zelfs de directie is bang voor hem, dat zal niet gaan helpen.
 
oh wat een vrijdagtopic!!

Zo word het dan toch nog een leuke zaterdag. *O* *O*


Verder moet ik toch bekennen dat ik MBM best een aardige vent vind hoor.
 
Zelfs de directie is bang voor hem, dat zal niet gaan helpen.
_O- _O- _O- _O-
Stelletje laffe honden hoor die directie |(
:+


Tom zal eens met mgg praten als ik jou was die heeft die gemene moderator wel onder controle :Y :Y

Ps hij heet niet voor niets mean bleu man ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me maar moeilijk voorstellen hoe iemand in real life bang kan zijn van een forumbully.
 
Tom, de eerste 100 minuten weinig actie in dit topic, de partijen beloeren elkaar vanachter de schermen. Luidkeelse aanmoedigingen van bloed ruikende toeschouwers veranderen daar voorlopig niks aan.

Terug naar de studio, terug naar Tom met vrouwenhockey
 
Tom, de eerste 100 minuten weinig actie in dit topic, de partijen beloeren elkaar vanachter de schermen. Luidkeelse aanmoedigingen van bloed ruikende toeschouwers veranderen daar voorlopig niks aan.

Terug naar de studio, terug naar Tom met vrouwenhockey
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Als je dan toch iets moet kijken en er is niks beters op dan maar dat :+
 
Hoe oud is dat joch? "Ik ga alles lekker vertellen aan Mamma, dan krijg jij op je flikker....".

Net bier gehaald, dus.....
 
Ik denk dat er nu topoverleg is bij de directie. En MBM zit vast overspannen op de bank met een kopje kruidenthee. MGG is op dit moment aan het bellen met stichting opdekorrelatie.

Maar ik kan het mis hebben.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan