MeanBleuMan moderator ??

*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Als je dan toch iets moet kijken en er is niks beters op dan maar dat :+

Vanuit de studio is er ook weinig actie op de kunstgrasvelden te melden, maar gelukkig is er nog de Sports illustrated, Swimsuit Edition van 2013. Bert, kun je dat sporthoogtepunt van vorig jaar nog een keer beschrijven voor de luisteraar?
 
als moderator zijnde moet ik wel zeggen dat jij een vuile grote bek hebt om op zulke goedkope wijze op 31 . 07 . 2014 je te verlagen tot bass class woord gebruik , ik zal daarom al de berichten en antwoorden incl.. die van de mods , overmaken aan de directie ,teneinde aan te tonen dat jij een stapje te ver gaat met je woord gebruik .... zie laffe hond !!! daar moet je man voor zijn hee ??? !!!! om daarna de persoon te bannen en geen kans laat om te antwoorden !!! dat komt voor mij over 1 met iemand een pak rammel geven die met handen en voeten gebonden is ..... wie is hier dan laf ??? zwakkeling

Waarom heeft ie nou geen IP-ban gegeven :(
 
Vanuit de studio is er ook weinig actie op de kunstgrasvelden te melden, maar gelukkig is er nog de Sports illustrated, Swimsuit Edition van 2013. Bert, kun je dat sporthoogtepunt van vorig jaar nog een keer beschrijven voor de luisteraar?
_O-

Heb je ook plaatjes :+
 
Tom, de verveling slaat toe op de tribune, er wordt massaal gevraagd om plaatjes.

Het gerucht gaat dat MenBlueMan/meanbleumen niet is komen opdagen, wat hem komt te staan op een reglementair verlies met 0-3
 
Hoe oud is dat joch? "Ik ga alles lekker vertellen aan Mamma, dan krijg jij op je flikker....".

Net bier gehaald, dus.....
Het is geen joch, het is al een oudere man, je snapt niet dat iemand op die leeftijd zich zo druk kan maken.
 
tl, dr... maar slecht teken.

ik ken als relative noob de achtergrond niet, maarre.. hoort dit wel public ?

ik denk: slecht teken als dit soort berichten op een forum verschijnen.
(tenzij het een gemaakt incidentje ter vermaak is...? maar zo ruikt het niet)

MF is nu ... hoeveel jaar oud?
Je zou denken dat dit forum, de mods, de "directie", en het publiek dit soort zaken nu wel weten te beheersen...

Doorlopen naar interessanter topic..

(hey, wie heeft de petfles... ?)
 
Dan missen we dit, dat wil je toch niet?

Ik geloof niet dat MF op "originating IP" controlleerd (zelfs niet eens kán controleren doordat dat op firewalls van de provider/hoster gebeurd en niet in de forumsoftware).

Een IP forum ban is gewoon zó jaren.... KRUIK :P
 
Laatst bewerkt:
tl, dr... maar slecht teken.

ik ken als relative noob de achtergrond niet, maarre.. hoort dit wel public ?

ik denk: slecht teken als dit soort berichten op een forum verschijnen.
(tenzij het een gemaakt incidentje ter vermaak is...? maar zo ruikt het niet)

MF is nu ... hoeveel jaar oud?
Je zou denken dat dit forum, de mods, de "directie", en het publiek dit soort zaken nu wel weten te beheersen...

Doorlopen naar interessanter topic..

(hey, wie heeft de petfles... ?)
'k heb ook geen idee wat de aanleiding is. Maar ik ben gek op goede vrijdagtopics. Ook al is het zaterdag.
Helaas dat TS na zijn schotje in de opening zich niet meer laat gelden... Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Jammer, zo bloed een vrijdagtopic wel weer dood.
 
Hmmm het begon goed maar is nu aan het inzakken...

Anyway... :+

ibtl.jpg
 
Feitelijk gezien heb ik geen idee waar dit allemaal over gaat.

Maar; als je iemand wil corrigeren op zijn/haar gedrag, gebruik dan alinea's en fatsoenlijke interpunctie.

Dat aan elkaar geplakte verhaal is niet te lezen.

Dus: Tl-Dr.

Bier en chips staat klaar:)
 
als moderator zijnde moet ik wel zeggen dat jij een vuile grote bek hebt om op zulke goedkope wijze op 31 . 07 . 2014 je te verlagen tot bass class woord gebruik , ik zal daarom al de berichten en antwoorden incl.. die van de mods , overmaken aan de directie ,teneinde aan te tonen dat jij een stapje te ver gaat met je woord gebruik .... zie laffe hond !!! daar moet je man voor zijn hee ??? !!!! om daarna de persoon te bannen en geen kans laat om te antwoorden !!! dat komt voor mij over 1 met iemand een pak rammel geven die met handen en voeten gebonden is ..... wie is hier dan laf ??? zwakkeling

Hai *D
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan