MeanBleuMan moderator ??

Ah, hij is er toch door geglipt. Na al die kloons. Trots op je Chris. Of Stef, zoals je je ook weleens noemt op de vele nepaccounts op verschillende sites. :') Al een mooie date uit kunnen scoren?


Maar MBM wil vast eens afspreken hoor, face to face. *D
 
En als je wat te zeggen /schelden hebt op het door een mod gebezigd taalgebruik .
Quote het dan !
Nou moet ik terug gaan zitten zoeken en met zo'n veelposter als MBM duurt dat uren .
En ik ben daar al niet zo handig in dus blijf ik nu alleen maar nieuwsgierig van "wat zouwíe gezegd hebbe ".
Dus een persoonlijke aanval : graag ! maar wel iets beter uitwerken.
 
En als je wat te zeggen /schelden hebt op het door een mod gebezigd taalgebruik .
Quote het dan !
Nou moet ik terug gaan zitten zoeken en met zo'n veelposter als MBM duurt dat uren .
En ik ben daar al niet zo handig in dus blijf ik nu alleen maar nieuwsgierig van "wat zouwíe gezegd hebbe ".
Dus een persoonlijke aanval : graag ! maar wel iets beter uitwerken.


Ik weet het , ik weet het!!! Schandalig wat MBM gezegd heeft. Ik zou er ook van moeten huilen.
 
Neuhj... ikke niet :N

Ik ga gewoon iedere keer dat hij reageert iets meer vrijgeven van zijn lachwekkende internet actie's, incl fake accounts met fake foto's op datingsite's :+ })


Jij "verschrikkelijk" boefje, ook al heb je in dezen misschien wel gelijk dat je 't topic open laat en 't account van TS niet blokt :P
 
Ik denk dat er nu topoverleg is bij de directie. En MBM zit vast overspannen op de bank met een kopje kruidenthee. MGG is op dit moment aan het bellen met stichting opdekorrelatie.

Maar ik kan het mis hebben.

Ik kan me niet meer in t dorp vertonen als dit bekend word.

Zelfs MGG is al een stukje verder geschoven op de bank.
 
Tom, de verveling slaat toe op de tribune, er wordt massaal gevraagd om plaatjes.

Het gerucht gaat dat MenBlueMan/meanbleumen niet is komen opdagen, wat hem komt te staan op een reglementair verlies met 0-3

Hij was even druk.... ook niemand meer die m tegenwoordig nog even belt als er een leuke wedstrijd is he !!
 
chris beste jonge je wou je account toch weg laten halen, Is het geblokt maak je een nieuwe.
Jij weet ook niet wat je wil })
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan