Klopt, gelukkig heb ik dat laatste nog, maar ik huiver om iets moderners te kopen. Met mijn koekblik gaat het net zo. Ik red het nog met mijn Volvo 66 uit 1978 en dat moet maar zo lang mogelijk zo blijven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, gelukkig heb ik dat laatste nog, maar ik huiver om iets moderners te kopen. Met mijn koekblik gaat het net zo. Ik red het nog met mijn Volvo 66 uit 1978 en dat moet maar zo lang mogelijk zo blijven.
Het is ook lastig om onder woorden te brengen wat ‘spannend’ in deze context betekend. Motorrijden is voor de meesten een hobby / vrijetijdsbesteding. Een Deauville brengt je dag in dag uit jaar in jaar uit van a naar b, uiterst betrouwbaar, weinig kosten, moeiteloos en comfortabel. Wil je dat (en ook niet meer), is een Deauville een perfecte motorfiets.Ik heb zelf nog maar een half jaar m'n A en ben dat soort motoren niet gewend. Een heleboel mensen hebben het over 'dat spannende', maar nog niemand heeft het goed onder woorden kunnen brengen wat ze daar nou mee bedoelen.
Voor mij hoeft een motor helemaal niet zo 'spannend' te zijn, denk ik, laat hem maar gewoon voorspelbaar en gemoedzaam zijn, zoals m'n huidige Transalp. Wat trouwens (de basis van) een blok deelt met een Deauville.
Dank je iig voor dit antwoord. Ik denk dat op dit moment in m'n motorrijdcarriere zoiets betrouwbaars en voorspelbaars juist goed is, tot ik een stuk meer ervaring op heb gedaan. Hij staat nog steeds bovenaan m'n shortlist, alhoewel daar meer fietsen op staan dan alleen de Deauville.Het is ook lastig om onder woorden te brengen wat ‘spannend’ in deze context betekend. Motorrijden is voor de meesten een hobby / vrijetijdsbesteding. Een Deauville brengt je dag in dag uit jaar in jaar uit van a naar b, uiterst betrouwbaar, weinig kosten, moeiteloos en comfortabel. Wil je dat (en ook niet meer), is een Deauville een perfecte motorfiets.
Ik wist wel dat een Deauville als saai wordt beschreven, en dat klopt ben ik achter gekomen, nogmaals het is niet verkeerd, maar ik had meer verwacht.
Wellicht is de Deauville op puur gebruiksgemak ingehaald door de motorscooter?Je moet het zo zien, als de motor een algemeen gebruikt dagelijks vervoersmiddel was, dan zouden er heel wat meer motortjes als de Deauville rondrijden. Het is zeg maar gewoon een Japanse compacte middenklasser om van A naar B te komen. Wat niet zegt dat je er geen plezier mee kan hebben. En niet mooi en niet lelijk.
Ik vind de Deauville de Toyota Corolla onder de motorfietsen.
Dan nog reed ik liever deze motor, dan met een badkuip.Wellicht is de Deauville op puur gebruiksgemak ingehaald door de motorscooter?
De motorscooter bestond natuurlijk al voor de Deauville. En zo'n scooter zie ik dan meer als een Aygo of een Up.Wellicht is de Deauville op puur gebruiksgemak ingehaald door de motorscooter?
Die associatie heb ik er helemaal niet mee. Ik vind het een typische forensen motor.Dan nog reed ik liever deze motor, dan met een badkuip.
Deauville is vrouwenmotor. (niet negatief aangeduid)
Een motor geschikt voor vrouwen.
Nice, aparte kleur ook. Ik laat hem aan me voorbij gaan, als ik een Deauville koop zal het volgend jaar zijn.Een mede clublid van mij heeft een nette Dauville te koop staan
30k gelopenBekijk bijlage 1897878
Hij is steengoed maar ook oersaai en futloosWordt een motor saai genoemd, als/omdat hij alles gewoon goed doet?
Is 'futloos'gebrek aan vermogen?Hij is steengoed maar ook oersaai en futloos
Ja gewicht en vermogen.Is 'futloos'gebrek aan vermogen?
Mensen hebben ook geen geduld meer tegenwoordig..Ja gewicht en vermogen.
Jaah, ik trek de klinkers uut de stroat met dit barrel..Ligt er maar aan wat je gewend ben. Ik ben minder vermogen gewend.
Hoe is dit niet futloos en een D 700 wel?Jaah, ik trek de klinkers uut de stroat met dit barrel..
Bekijk bijlage 1897917
Het aantrappen..Hoe is dit niet futloos en een D 700 wel?