Misano

Wie gaat er met de winst van door.

  • Dovi:

    Stemmen: 24 45,3%
  • Mar:

    Stemmen: 9 17,0%
  • Lor:

    Stemmen: 11 20,8%
  • Vin:

    Stemmen: 3 5,7%
  • Bo moto 3

    Stemmen: 5 9,4%
  • Ros

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Zoiets. Denk niet dat iemand zijn vingers er nog aan wil branden. Wel triest dat je carriere zo moet eindigen terwijl je zoveel talent hebt.

mwaaahhh we zullen zien...wellicht heeft ie nog toekomst in het WSS bij Kawasaki samen met Hector 'hik' Barbera:cool:
 
Nou dat wordt nog een uitdaging bij het aanvragen van een VOG voor werk waar je een brommer voor nodig hebt, met zijn historie :censored:

Onzin....een pizzabezorger en goed gedrag...op welke planeet woon jij:unsure:

Maar alle andere pizzabezorgers in z'n wijk zijn alvast gewaarschuwd:devilish:
 
Nou hij heeft in ieder geval het 8uur journaal gehaald:sleep:...onze vriend Fenaticus
Tijdens de Grand Prix van San Remo.....uuuuh San Marino

Kijk Bendsneyder zo doe je dat, beetje PR:cool:
 
Slechte aandacht is ook aandacht... Bij mij op het werk bracht een aantal collega's het voorval ook ter sprake en die kijken normaal echt niet naar de MotoGP, laat staan dat ze weten dat er zoiets bestaat als de Moto2 klasse of dat daar een Nederlander in meerijdt. Maar ineens staat het voorval wel op iedere nieuwssite, staat het ontslag van Fenati op de voorpagina van websites als Nu.nl en heeft 'iedereen' het erover. Als daar een klein percentage van is dat de sport op deze wijze ontdekt en blijft plakken, zit er misschien nog een positief einde aan het verhaal, zij het niet voor Fenati zelf... en laten we wel wezen, de enige keer dat ik iets van waterpolo of petanque zal zien is omdat er iets voorvalt dat nieuwswaarde heeft.
 
Slechte aandacht is ook aandacht... Bij mij op het werk bracht een aantal collega's het voorval ook ter sprake en die kijken normaal echt niet naar de MotoGP, laat staan dat ze weten dat er zoiets bestaat als de Moto2 klasse of dat daar een Nederlander in meerijdt. Maar ineens staat het voorval wel op iedere nieuwssite, staat het ontslag van Fenati op de voorpagina van websites als Nu.nl en heeft 'iedereen' het erover. Als daar een klein percentage van is dat de sport op deze wijze ontdekt en blijft plakken, zit er misschien nog een positief einde aan het verhaal, zij het niet voor Fenati zelf... en laten we wel wezen, de enige keer dat ik iets van waterpolo of petanque zal zien is omdat er iets voorvalt dat nieuwswaarde heeft.

Beetje een Cruyffiaans verhaal Joris.
 
Slechte aandacht is ook aandacht... Bij mij op het werk bracht een aantal collega's het voorval ook ter sprake en die kijken normaal echt niet naar de MotoGP, laat staan dat ze weten dat er zoiets bestaat als de Moto2 klasse of dat daar een Nederlander in meerijdt. Maar ineens staat het voorval wel op iedere nieuwssite, staat het ontslag van Fenati op de voorpagina van websites als Nu.nl en heeft 'iedereen' het erover. Als daar een klein percentage van is dat de sport op deze wijze ontdekt en blijft plakken, zit er misschien nog een positief einde aan het verhaal, zij het niet voor Fenati zelf... en laten we wel wezen, de enige keer dat ik iets van waterpolo of petanque zal zien is omdat er iets voorvalt dat nieuwswaarde heeft.

Het zat zelfs gisteren in het 8 uur journaal op de NOS!
En dan niet eens als laatste!
 
Ik ga gelijk het journaal terug kijken. _O-

Mooie rembeheersing zo vanaf een andere motor. :)(y)
Niet zo misdadig als Canepa. Al gaf die de andere rijder de schuld dat die zelf remde.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan