Mooie dag!

Bikerpro

MF'er
27 okt 2006
107
0
Wie van de mooiweerrijders gaat er vandaag rijden? Ondanks de pekel die er misschien ligt?
 
mooi weer :Y

maar ook koud,, als ik een winterpakje had en geen stage had.. :Y dan ging ik wel :P

KOUD??? in 1944, toen de motorrijders met houten wielen reden en helmen van schaapshoofden, toen was het pas koud!!

Van het weekend voor de afwisseling eens voor de lol gaan rijden en het was best goed te doen! Mits je jezelf een beetje warm aankleed. Wegen zijn vrij schoon nu, alleen af en toe wat vorstschade waar je even rekening mee moet houden.

Ik zou zeggen gewoon doen! (motorrijden, niet een andere energie-maatschappij nemen)

Denk er wel ff aan dat je wel goede handschoenen aan doe, anders is de lol er snel vanaf ;)
 
net op de fiets buiten geweest, veels te koud, dus ga het met de motor niet wagen.

Ook omdat ie nog in de "winterverzekeringsmodus" zit, dus geen dekking
 
Ik heb een winterstop gehad van enkele dagen.
Vanmorgen toen het daglicht de duisternis verdrong zat ik ook al op de motor. En anderhalf uur later kwam ik bezweet weer terug. :P
 
pekel :O sneeuwt/ijzelt het nog bij jullie? gewoon rijden mijn motor is ook nog steeds niet verandert in een hoopje roest hoor :]

gewoon lekker rijden, heerlijk weer! *O*
 
Toen ik vanochtend wakker werd wist ik 't zeker: Straks ff knallen op de 10. Maar toen ik in de tuin ff een peukie ging doen, vroor die bijna vast aan m'n lip ;) En met een supergeventileerd leren racepakkie is 2 graden best koud brrrr...
 
KOUD??? in 1944, toen de motorrijders met houten wielen reden en helmen van schaapshoofden, toen was het pas koud!!

Van het weekend voor de afwisseling eens voor de lol gaan rijden en het was best goed te doen! Mits je jezelf een beetje warm aankleed. Wegen zijn vrij schoon nu, alleen af en toe wat vorstschade waar je even rekening mee moet houden.

Ik zou zeggen gewoon doen! (motorrijden, niet een andere energie-maatschappij nemen)

Denk er wel ff aan dat je wel goede handschoenen aan doe, anders is de lol er snel vanaf ;)

Dat je banden gejat worden zegt niks over de temperatuur :P
 
Gister nog ff gereden in de avond, best goed te doen. :Y
Ik zou alleen wel ff een colletje aan doen, want de kou sneedt wel lekker langs mn nek.
 
Brr nee hoor... Ik wacht nog wel even tot het kwik weer wat gestegen is...
Ik wil wel heel graag, gister net een 'nieuwe' uitlaat eronder geknutseld dus ik kan haast niet wachten....
 
KOUD??? in 1944, toen de motorrijders met houten wielen reden en helmen van schaapshoofden, toen was het pas koud!!


Denk er wel ff aan dat je wel goede handschoenen aan doe, anders is de lol er snel vanaf ;)

Hoezo goede handschoenen nemen, volgens eigen zegguh is het nu niet koud, maar 1944 was het koud.... Je spreekt jezelf tegen..


Dus lul niet zo slap, het is nu ook gewoon koud :+
 
al is het -2 kun je prima blokkie om rijden, al is het om weer even het gevoel te krijgen :P
of hebben meerendeels mooiweer rijders gereageerd :X
 
Laatst bewerkt:
het is mooi weer om bobbins af te breken GVD.

krijg je ook een paddock stand met zelf gemaakte bobbins.
wil ik ze er even uit halen om er nieuwe in te draaien breekt mij die rommel af :(

en natuurlijk precies binnen in het busje, dus die krijg ik er nooit meer uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan