Morgen de grote dag

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.130
29
spijkenisse
ok, morgen is het voor mij zover. 5 voor 10 moet ik op. Ik heb al gehoord dat er voor 1 april geen plaats meer is voor een herexamen dus erg prettig voel ik me er niet bij. Het moet lukken dus anders duurt het weer maanden.
Fingers crossed.
 
Succes !

, we lezen het morgen wel, toch ?

greetz,

Ted
tuurlijk horen jullie het morgen, ik hoop alleen dat het een positief bericht is. Ben hypernerveus. Gelukkig mag ik vroeg dan heb ik geen tijd mezelf nog gekker te maken.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Succes!

fingers-crossed.jpg

 
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, geslaagd. Was wel ff glibberen voor het examen maar tijdens was het droog. Papiertje is binnen in ieder geval, nu nog naar het gemeentehuis en dan geloof ik het pas echt. Dank voor het duimen. :}
 
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, geslaagd. Was wel ff glibberen voor het examen maar tijdens was het droog. Papiertje is binnen in ieder geval, nu nog naar het gemeentehuis en dan geloof ik het pas echt. Dank voor het duimen. :}
VAN HARTE!!!!!!!! :} En nu lekker :]
 
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, geslaagd. Was wel ff glibberen voor het examen maar tijdens was het droog. Papiertje is binnen in ieder geval, nu nog naar het gemeentehuis en dan geloof ik het pas echt. Dank voor het duimen. :}


Van harte gefeliciteerd en veel plezier met :] dit jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan