moto morini corsaro

13 jul 2009
57
1
Hallo, wie rijdt er op een moto morini corsaro en kan mij hier meer over vertellen. Ik rij momenteel op een yamaha fazer 600 en wil wat anders. Deze motor is natuurlijk wel heel wat anders maar ik vind hem erg mooi. Alle info welkom.
 
Hmja, mensen zijn kennelijk behoorlijk verknocht aan hun MM's, al lees ik toch redelijk wat over allerlei olie- en koelwaterlekkages etc. Ook het bekende Italiaanse probleem van de vervangingsonderdelen.......
Vind 'm wel wat hebben, daar niet van.
 
Laatst bewerkt:
Die italiaanse nakeds zijn allemaal een pot nat imho.

:+

Laat je niet van de wijs brengen door alle negatieve opmerkingen over Ital. motoren.
Ik rij al zo,n 180.000 km met Guzzi,s (4 st) zonder al te noemenswaardige problemen en heb i i g nog nooit met pech langs de weg gestaan :P
Ik vind de Corsaro er suoer uitzien met als nadeel een hoog benzineverbruik. Bij de moderne motoren hoef je daar meestal niet zoveel van te verwachten. Zuiniger dan 1:16 komt al niet zo veel meer voor.
 
Laat je niet van de wijs brengen door alle negatieve opmerkingen over Ital. motoren.
Ik rij al zo,n 180.000 km met Guzzi,s (4 st) zonder al te noemenswaardige problemen en heb i i g nog nooit met pech langs de weg gestaan :P
Ik vind de Corsaro er suoer uitzien met als nadeel een hoog benzineverbruik. Bij de moderne motoren hoef je daar meestal niet zoveel van te verwachten. Zuiniger dan 1:16 komt al niet zo veel meer voor.

Negatieve opmerkingen? Ik citeer alleen het aangehaalde topic, waarin met enige regelmaat technische problemen zoals olie- en koelwaterlekkage worden genoemd. Lijkt me dus eerder realistisch.
In andere topics en elders wordt overigens regelmatig gesproken over de trage onderdelenlevering van Italiaanse merken. Lijkt me dus ook realistisch.
 
Negatieve opmerkingen? Ik citeer alleen het aangehaalde topic, waarin met enige regelmaat technische problemen zoals olie- en koelwaterlekkage worden genoemd. Lijkt me dus eerder realistisch.
In andere topics en elders wordt overigens regelmatig gesproken over de trage onderdelenlevering van Italiaanse merken. Lijkt me dus ook realistisch.


Ik had jouw ook niet geciteerd. :)
Ging me meer om de kortzichtige opmerking daaronder. '(
 
Ik had jouw ook niet geciteerd. :)
Ging me meer om de kortzichtige opmerking daaronder. '(

Ah....

Overigens vind ik die MM een erg smakelijk uitziende fiets. Schijnt ook prima te rijden.
Als MM de kwaliteitsprobleempjes oplost (was er ook niet iets met benzineverbruik en on-off injectie?) hebben ze, met de huidige prijzen, een potentiële verkooptopper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan