MotoE topic

wat ik me wel afvraag: welke accu's gaan ze gebruiken. in de specs staan nu li-nmc, maar bij een crash kunnen die lekken. beter zou dan de solide states zijn, die kunnen niet lekken. Hogere capaciteit, minder gewicht, alleen wat duurder.
 
wat ik me wel afvraag: welke accu's gaan ze gebruiken. in de specs staan nu li-nmc, maar bij een crash kunnen die lekken. beter zou dan de solide states zijn, die kunnen niet lekken. Hogere capaciteit, minder gewicht, alleen wat duurder.
Dit jaar wilden de baco's op Assen een elektrische motor in eerste instantie niet op de baan. Rijverbod.
En het was nog wel een speciaal evenement voor deze motoren. _O-

De importeur/Nederlandse verkoper van Energica kwam bij hoog en laag beweren dat er geen kans was dat ze onder stroom kwamen te staan of ander gevaar.
 
Ik ben heel benieuwd hoe een wedstrijd op electrische motoren eruit gaat zien. Al die demorondes waarbij GP-coureurs langzamer rondrijden dan ik tijdens een circuitdag, daar was ik na tien seconden al wel op uitgekeken. Laat ze maar knallen vlammen fluisteracen!


Dan ga je niet vaak naar WSBK in Assen, aantal jaren geleden was er een electrische race; bijna iedereen ging koffie, bier en hamburgers halen _O-
 
Oh, het is een E topic; zou triumph europe nu ook met iets komen met een ingebouwd electromotortje :+
 
Oh, het is een E topic; zou triumph europe nu ook met iets komen met een ingebouwd electromotortje :+
yep, een dynamo_O-
maar zonder gekheid. ik vind die e-fietsen gewoon een leuke ontwikkeling uit technisch oogpunt. maar ik hoor graag een dikke panigale of zo'n triple langskomen hoor:9~
 
yep, een dynamo_O-
maar zonder gekheid. ik vind die e-fietsen gewoon een leuke ontwikkeling uit technisch oogpunt. maar ik hoor graag een dikke panigale of zo'n triple langskomen hoor:9~
Kinders, jullie zijn dit topic aan het verstieren. :+ :+

Papa geeft jullie nog even een wijze les, jullie reageren precies zoals mensen vroeger op de stoomtrein/machines/elektrisch automatiseren. :+
Pappa heeft vorige maand nog twee motorfietsen gekocht, maar de volgende kan wel eens een elektrische worden. :o

KYMCO SuperNEX.jpg

KYMCO SuperNEX. :}

Energica kan nog wat verwachten als deze industriële jongens hem ècht durven uit te brengen. :9~
 
Laatst bewerkt:
Kinders, jullie zijn dit topic aan het verstieren. :+ :+

Papa geeft jullie nog even een wijze les, jullie reageren precies zoals mensen vroeger op de stoomtrein/machines/elektrische automatiseren. :+
Pappa heeft vorige maand nog twee motorfietsen gekocht, maar de volgende kan wel eens een elektrische worden. :o

Bekijk bijlage 1339545

Energica kan nog wat verwachten als deze industriële jongens hem ècht durven uit te brengen. :9~
_O-sorry paps.:P
die zag er idd erg goed uit.
de e-bikes gaan er idd steeds leuker uitzien.
energica Eva vind ik ook leuk. alleen de prijzen word ik nog niet zo vrolijk van...
 
yep, een dynamo_O-
maar zonder gekheid. ik vind die e-fietsen gewoon een leuke ontwikkeling uit technisch oogpunt. maar ik hoor graag een dikke panigale of zo'n triple langskomen hoor:9~

Op het moment dat er niet meer geracet wordt met atmosferische / brandstof motoren, dan zal ik zoals ik er nu tegen aan kijk geen kaartjes meer kopen voor een race. En ik vermoed velen met mij.
 
Laatst bewerkt:
Kinders, jullie zijn dit topic aan het verstieren. :+ :+

Papa geeft jullie nog even een wijze les, jullie reageren precies zoals mensen vroeger op de stoomtrein/machines/elektrisch automatiseren. :+
Pappa heeft vorige maand nog twee motorfietsen gekocht, maar de volgende kan wel eens een elektrische worden. :o

Bekijk bijlage 1339545
KYMCO SuperNEX. :}

Energica kan nog wat verwachten als deze industriële jongens hem ècht durven uit te brengen. :9~

grumpy-muppets.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Beetje dollen moet kunnen :+

Ik heb er vooralsnog niets mee. Kan me ook niet voorstellen dat een E motor race spannend is met de huidige techniek.
Ben opgegroeid in het tweetakt tijdperk; baalde enorm dat die van het toneel verdwenen, het geluid , de geur van tweetakt olie.
En nu ben ik net een beetje gewend aan het viertaktgeweld in de moto GP krijgen we vliegende stofzuigers :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan