motor in de woonkamer

Veel plezier allemaal maar ik rij nog een rondje, goed :]

Nou veel plezier dan, maar ik heb de accu reeds opgeborgen en de motor staat er warmpjes bij.

Mocht het nog boven de 15 graden uitkomen en vooral droog zijn dan rij ik misschien nog een rondje voor de fun. Daarvoor heb ik de motor en niet voor vervoer bijv. van en naar mijn werk; motor is funfactor nummero 1, auto is voor warm en droog vervoer.

full


En voor de doorrijders nogmaals veel plezier.
 
He jongens ( meiden) zo ding is om op te rijden. Niet om me te kroelen.
Boven de 15 graden ( waar zijn de echte mannen gebleven)
 
Ik heb er nu geen foto's van 1.2.3... Maar voorheen stond de SV altijd in de woonkamer en de Mille in de keuken (en de ZZR in de garage). Nu staat de RR in de keuken en de ZZR in de garage. In de garage is geen ruimte meer nu.

Er is vast wel ergens nog een foto te vinden hiervan. :)
 
maarre hoe rij je nu zo een motor het huis in??

Bedoel er zullen vast wel wat lastige bochtjes en deuren zijn?

Wat van krassen enzo?

[me]Wimmels die jaloers is dat ie zijn moto niet binnen kan zetten i.v.m een trap na zijn voordeur[/me]
 
Moet je contact over opnemen met je verzekeraar. In geval van.ellende, malheur of anderszins moet je motor dan als huisraad op je inboedel staan. No kiddin' Toch raar volk die verzekeraars. Waarschijnlijk toch de mensen waategen onze moeders ons vroeger gewaarschuwd zouden hebben.
 
Moet je contact over opnemen met je verzekeraar. In geval van.ellende, malheur of anderszins moet je motor dan als huisraad op je inboedel staan. No kiddin' Toch raar volk die verzekeraars. Waarschijnlijk toch de mensen waategen onze moeders ons vroeger gewaarschuwd zouden hebben.
 
Mwoa, binnen 2 min stond ie er. Spiegels ff inklappen, evt. wat hulp van iemand wie de deuren open houdt en wat dingen aan de kant schuift. Geen probleem! :)
 
Een vriend van me heeft een keertje in de winter de motor in de woonkamer gezet en heeft toen op zijn gemakje het blok gereviseerd! Motorblok lag op een gegeven moment in het washok bij de wasmachine. Hij woonde toen nog bij zijn ouders.
 
ik heb wel es mn uitlaat op mn kamer gespoten..doe ik ook niet meer...volgende dag kwam er zwarte drab uit mn neus en mn longen deden pijn.

en blokkies reviseer ik vaak ook op mn kamer...daar ist lekker warm :p...

ouders vinden het niet leuk...maar nu staat al mn spul in de garage...maar mn pa wil zn auto weer daar binnen zetten...hmm..k...mooi niet..
 
Kan mijn motor niet in de woonkamer zetten, woon namelijk in een portiekwoning op de eerste etage. En een motor til je toch niet erg gemakkelijk naar boven :(
 
Zit met hetzelfde probleem.. 4 hoog door een trappenhuis gaat nie echt makkelijk (of je moet een Trialfiets hebben).
 
Terug
Bovenaan Onderaan