Motor of auto ..?

Motor of auto ??

  • Motor

    Stemmen: 54 80,6%
  • Auto

    Stemmen: 13 19,4%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Ik wou eerst mijn autorijbewijs halen uit praktische overwegingen.
Toen ik daarvoor zakte ben ik tegelijkertijd motorlessen gaan nemen.
Examen motor kwam eerder en dat rijbewijs had ik dus toch eerder dan auto.

Op de dag dat ik slaagde voor auto heb ik een motor gekocht.
 
ik zou voor de motor gaan,

ik heb een paar maanden een auto gehad na een ongeluk....
en dat wil je echt niet :r ik snap best dat die koekblikkers nooit opletten, het is ook zo SAAI :Z :Z :Z :Z
 
ik zou voor de motor gaan,

ik heb een paar maanden een auto gehad na een ongeluk....
en dat wil je echt niet :r ik snap best dat die koekblikkers nooit opletten, het is ook zo SAAI :Z :Z :Z :Z

Als je een motor gewend bent dan is autorijden saai ja.. maar als je alleen 4-wielige blikken gewend bent, is dat ook best leuk hoor :)
 
Ik kan een leuke 2ehands auto kopen maar ik heb zoiets van een auto kan altijd nog wel.

Vandaar dat ik voor de motor kies. En dat ook vele malen leuker vind.
 
ik persoonlijk vind de auto veel praktischer maar ja das vooral met werken en stappen en zo als ik naar school ga dan neem ik meestal de moto en als het op mijn werk mogelijk is ook

maar met het kleinste beetje regen twijfel ik niet eens meer over mijn moto droog op je werk komen is toch wel erg prettig
mar ja ik studeer niet dus ik kon ze gewoon allebei betalen
 
Zeer eenvoudig, een motor is een overbodig luxe-artikel voor de vrije uurtjes op door te brengen en een auto is een praktisch vervoermiddel waar je alle dagen van gebruik kunt maken, heel het jaar door,in tegenstelling tot de motor waar je amper boodschappen mee kunt doen, zeer gevaarlijk in de regen of sneeuw en nu op dit moment veel te warm door het dragen van leder.
Dus begin met een goed auto'tje met airco en koop u daarna een motor voor de vrije tijd!
 
Zeer eenvoudig, een motor is een overbodig luxe-artikel voor de vrije uurtjes op door te brengen en een auto is een praktisch vervoermiddel waar je alle dagen van gebruik kunt maken, heel het jaar door,in tegenstelling tot de motor waar je amper boodschappen mee kunt doen, zeer gevaarlijk in de regen of sneeuw en nu op dit moment veel te warm door het dragen van leder.
Dus begin met een goed auto'tje met airco en koop u daarna een motor voor de vrije tijd!

Een auto is ten eerste ook een luxe-artikel, ten tweede ook gevaarlijk in sneeuw als je niet weet wat je aan het doen bent en de auto prefereren boven de motor met dit weer is nog erger dan vloeken in de kerk. Maar da's natuurlijk weer mijn eigenwijze mening O-)

Dit zijn praktische vervoermiddellen:

kameel%20op%20pad.jpg


Vrouw%20met%20ezel.JPG



:+
 
ga voor beide rijbewijsen, dat heb ik gedaan!


en nu op me 23ste eindelijk een motor!(heb wel jaren auto gereden want kon GTI kopen voor 150 euro)
 
Ik ben op mijn 18e gaan lessen voor mijn B-rijbewijs. Dit omdat het vaak wel makkelijk is als je gaat solliciteren. Nouja, in mijn geval dan.
Toen ik net 18 was, liep ik stage voor de MTS, ik kreeg daar wat voor en heb dat dus nuttig besteed aan een autorijbewijs.
Een jaar of 3 later heb ik op kosten van mijn toenmalige baas mijn vrachtwagenrijbewijs met chauffeursdiploma gehaald, lekker goedkoop voor me.
In 1999 ben ik begonnen met motorrijlessen. Waarom zo laat? Eerst wat verkeerservaring opgedaan, iedere dag woon-werk verkeer en een beetje toeren met de auto. Maar eenmaal mijn motorrijbewijs, de auto omgeruild voor een motor.
Soms is alleen een motor niet handig; met meerderen ergens heen, pakketten die nét iets te groot zijn, teveel kun je ook al niet meenemen.
Toen ik eenmaal een eigen flatje had deed ik mn boodschappen met de fiets of lopend. Is allemaal te doen, het neemt wat meer tijd in beslag, aan de andere kant is het ook wel weer goed voor de dagelijkse beweging.
En dan het weer natuurlijk: Je hebt een goed pak nodig, iets voor de zomer en de winter. Wat als het sneeuwt of ijzelt, hoe kom je dan op de plaats van bestemming, is openbaar vervoer een optie? Kun je in bepaalde situaties een auto lenen van iemand?
Als je denkt alles met de motor te kunnen doen, de wil er is om lopend of op de fiets te gaan, kun je overwegen om een motor aan te schaffen. Zoniet? Dan is denk ik een auto beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan