Motorbeurs Utrecht 2022 (van 24 t/m 27 februari '22)

Zijn er wel nieuwe modellen in aantocht…en zijn de grote merken aanwezig....:?

Ik zit te wachten op de nieuwe Honda VFR…..vtec turbo hè…._O-
 
Op de site staat nog steeds weinig informatie. Hoop dat het doorgaat, is toch wel een belangrijk en vooral leuk evenement!
 
Hans van Wijk had driekwart van hal 10, en die komt ook niet.
Ten Kate had al afgezegd.
Ik begrijp dat Arie Molenaar nog twijfelt, net als verschillende andere grote zaken.

No way dat het door gaat.
Dit schiet idd niet echt op!
Als de 'grote' dealers afhaken en motormerken ook afwezig zijn, wordt 't wel een magere beurs.
Dan blijven er ook bezoekers weg, wat dan weer zorgt dat er nog meer exposanten niet zullen komen.

Is dit nu 'self fulfilling prophecy' :?
 
Feit is wel dat andere beurzen die gepland stonden in jaarbeurs Utrecht in januari en februari 2022 hun beurzen hebben afgezegd of verschoven.
Dit staat op de pers pagina van de jaarbeurs utrecht.
Dit ivm met .....die naam noem ik niet meer.

En zoals het nu er naar uit ziet en alles maar word aangescherpt zie ik ook weinig kans voor de motorbeurs.
Maar de grote motorzaken die er normaal altijd staan twijfelen ook lees ik nu hier.
En dan is er naar mijn mening geen kans van slagen voor de motorbeurs als die ook wegblijven.
Want de beurs draait wel op de grote motorzaken en hun grote stands daar.
Want die trekken ook veel bezoekers.

En de grote motor merken las ik gisteren in motoplus hebben ook al afgezegd.
Dan is er voor mij niks meer aan er heen te gaan.
Ik wil ook nieuwe motoren zien en niet alleen die tweedehands dingen .
En een uitgeholde motorbeurs omdat steeds meer standhouders wegblijven is nou niet echt aantrekkelijk.
Maar ach we zien het wel.
Na de kerst vakantie weten we wel weer meer hierover.
 
Laatst bewerkt:
Op JAARBEURS.NL staat de Motorbeurs nog gewoon op de agenda...... Cross my fingers!
 
Word je als standhouder niet op de hoogte gehouden dan? Word je niet vrolijk van, als je alle voorbereidingen hebt getroffen en ze trekken de stekker eruit...
 
Word je als standhouder niet op de hoogte gehouden dan? Word je niet vrolijk van, als je alle voorbereidingen hebt getroffen en ze trekken de stekker eruit...
Dat is nu eenmaal deze tijd met C.................:X
Laatste 2 jr leven we al met deze ellende. De motorbeurs 2019 ging op nippertje nog goed.
Hoe lang gaat dit nog blijven? Want ik ben er wel klaar mee!
"Ze" zeggen dat een pandemie meestal 5 jr duurt. Nog 3 jr te gaan.........................:?
 
Hans van Wijk had driekwart van hal 10, en die komt ook niet.
Ten Kate had al afgezegd.
Ik begrijp dat Arie Molenaar nog twijfelt, net als verschillende andere grote zaken.

No way dat het door gaat.
En als het doorgaat wordt het een suf klein beursje. Ik ga in ieder geval niet
 
Word je als standhouder niet op de hoogte gehouden dan? Word je niet vrolijk van, als je alle voorbereidingen hebt getroffen en ze trekken de stekker eruit...
Nee, tenminste, in het laatste (telefonische) contact bleek er niets van afstel. Er staan nu 6 hallen op de planning om daar de Motorbeurs in te houden. Wellicht dat er een hal (of meer?) afvalt als er minder exposanten zijn? Ik weet het niet. Wordt de beurs kleiner? (om daarmee ook minder bezoekers te hebben?) Er zijn op dit moment absoluut geen signalen dat het anders wordt. Nog dikke twee maanden te gaan en dan kan er natuurlijk van alles gebeuren. Hoe dan ook, ik ben er wel klaar voor!! (Maar mocht het niet doorgaan, geen probleem! Dan kijk ik uit naar het volgende jaar.)
 
Laatst bewerkt:
Word je als standhouder niet op de hoogte gehouden dan? Word je niet vrolijk van, als je alle voorbereidingen hebt getroffen en ze trekken de stekker eruit...
De grote verzamelaars en platenbeurs is 2 keer per jaar in de Jaarbeurs.
Opbouw doen de standhouders op vrijdag, en aan het eind van de dag doen ze onderling zaken (verkoop en ruilen).
Dit jaar Oktober/November (ben de exacte datum kwijt) idem.
Op vrijdag alles opgebouwd, en vrijdagavond laat komt het bericht dat de beurs niet doorgaat.
De buitenlandse standhouders waren woedend, die hadden al veel reis- en verblijfkosten kosten gemaakt. De standhuur wordt dan wel teruggestort, maar verder niets.
En tot vrijdagmiddag laat gaf de organisatie aan dat de beurs zou doorgaan.
Op zowel zaterdag als ook op zondag stonden er groepen bezoekers voor de deur die niet wisten dat de beurs was afgezegd.

Dus verwacht niet te veel van duidelijke en correcte meldingen van de Jaarbeurs Utrecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan