Motorkleding na crash

Bij mijn crash was alles op 1 laars na nog in tact. En mijn vizier van m'n helm was eraf gevlogen. Voor de rest niets boeiends ofzo.
 
ah scheurijzer.nl is ontdekt :')

dat ene plaatje waarbij iemand als het ware een shotgun in zijn gezicht heeft gehad kende ik niet.
hoe krijg je dat voor elkaar?
geen photoshop?

trouwens die plaatjes zijn wel extreem hoor, denk niet dat mensen zulke ranzige foto's verwachten...
 
mooi die foto's zou die gozer nog leven met dat gezicht? Die gast is volledig naar de ratten... ik denk niet daat hij een intergraal helm droeg...
 
dan stelt dit niks voor.. maar ik ben zelf nog heel.. das belangrijker denk ik..

full
 
Naja van je ogen naar onderen toe zit niets vitaals en het is redelijk zwak (kaak stelt sowieso niets voor, en van je neus naar achteren toe zit ook voornamelijk holte). Dus als je met je gezicht vol in iets klapt is het weg en leef je nog wel. Wel een enorme klap natuurlijk voor je hoofd, dus je zal wel schade hebben verder, maar je kan zoiets overleven. Ik vraag me wel af wat en of die jongen uberhaubt iets op z'n hoofd had. Ik ben blij dat ik een intergraal draag.

Die andere, tsjah die is denk ik vanaf z'n motor in een gehaktmolen gevallen.

Edit.
Pff als ik die site bekijk weet ik weer waarom mensen zeggen "Gelukkig ben je zelf oke". Ik rijd de komende tijd weer even wat rustiger.
 
Laatst bewerkt:
Ergens rond de 100km/u m'n achterwiel los gereden door rempedaal in de grond te duwen.

Heel stuk op het asfalt wezen glijden en daarna tollen in het gras.
Ben bij het begin van die zwarte streep plat gegaan en dus rechtdoor het gras in geschoten na heel wat meters asfalt.
Pak heeft prima z'n werk gedaan en de schade is door Loockwell weer prima hersteld.
Motor was niet meer te redden door het gras happen en tollen/vliegen/stuiteren.
Ik en Ik had wat last van de schouder door het getol maar verders niks.
Helm heeft geen contact gehad met grond of gras wonderbaarlijk!!.


boem017.jpg

boem001s.jpg

boem002y.jpg

boem016.jpg
 
ik eigenlijk ook wel. -O-

die ik heb gepost zijn echt... er is een heel verhaal bij hoor... deze man is door een vrachtwagen geschept... tja, dan blijft er niet veel over nee.. maar die foto's kunnen hier niet geplaatst worden.. soort van Rotten.com :/

over de rest kan ik niet spreken ;)
 
Zal binnenkort eens een piccie maken van mijn pak na een schuiver met 150kmph :9

Als ik geen beschermende kleding had gedragen was het waarschijnlijk compleet anders afgelopen nu bleef het slechts bij een schouder uit de kom.
 
Laatst bewerkt:
19 november 2008
Geen schuiver gemaakt met mijn stadler combi, maar finaal geschept door een auto:
ALLES (tot mijn onderbroek toe :o ) kapot geknipt door ambulance personeel. Bij nadere inspectie was er eigenlijk geen slijtage plek te vinden op het pak. Wel zat er een ingedeukt hoekje in 1 van de kniebeschermers. Precies die waar mijn knie gebroken is....
dayona laarzen waren te dik om te knippen, en zijn zo uitgetrokken. Rechterlaars was geperforeerd door waarschijnlijk de voetsteun. Links niks aan te zien.
Helm (C2) paar kleine krasjes aan de achterkant, vizier half losgerukt.
1 handschoen lag 8 meter verderop, andere had ik nog aan. Niks mis mee en gebruik ik nog :)

5 mei 2008: met 120 km/u afgestapt op het circuit, wat kleine schaafplekjes op de broek en jas, verder niets mis mee, evenals de helm/handschoenen. Laarzen wel, maar die waren toch al aan vervanging toe :+
 
boem001s.jpg

Offtopic:
Niet de meest slimme plaats om je motor neer te zetten.
(en dan doel ik op die 2 op het asfalt)
Edit jaja, nog altijd slimmer dan die op z'n kantje in het gras...
 
Laatst bewerkt:
16 september 1995 (OK, OK, alweer wat langer geleden) bij mijn ongeval had ik een Schuberth helm (S1 of zo?) en een textielen tweedeler van een toendertijd door Motoport verkocht merk (weet niet meer wat) plus leren laarzen. De rode jas was door de schuiver hier en daar iets versleten, ik had hem kunnen houden maar er zat nogal veel bloed op, dus toch maar weggedaan. Broek was bij de knie (lag tussen motor en wegdek, was ook kapot) tot op de schuimen protector doorgeschuurd. Laarzen goed afgeschaafd. Helm: kinbeugel en kopgedeelte beide een flinke deuk (blij dat ik geen jethelm op had) en vizier weg. Geen wonder, schijn met mijn kop het linker spatbord van de Astra ingedrukt te hebben (het bekende verhaal: na stoppen weer kruising oprijden en mij geen voorrang verlenen: "ik had u niet gezien", ondanks rode XJ600S met licht in legaal rijdende groep van 4).
Toendertijd nog geen backprotector, nu niet meer zonder.
 
Die foto van die knakker waar zijn halve kop eraf ligt ken ik met de ondertitel shotgun suicide attempt oid. Dus ik weet niet of dat nou echt met een motorongeluk geweest is, ik zeg ook niet dat het niet zo is hoor, zou misschien zomaar kunnen als je zonder helm met 160 op je kop stuitert.
 
Foto's zoals ze naar de verzekering gestuurd zijn, na een glijer op een rotonde met zand, ging niet hard, maar ongelukkig terecht gekomen, en met de motor op me een meter of 10 doorgegleden...

Alleen pak en laarzen waren beschadigd , helm ( goddank ) en handschoenen hadden niets...

Had zelf behalve spierpijn niets, ook geen schaafwonden, dus het pak heeft zijn werk goedgedaan!

Zo goed zelfs dat ik hetzelfde pak weer teruggekocht heb, maar ditmaal als overal...



full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Naja van je ogen naar onderen toe zit niets vitaals en het is redelijk zwak (kaak stelt sowieso niets voor, en van je neus naar achteren toe zit ook voornamelijk holte). Dus als je met je gezicht vol in iets klapt is het weg en leef je nog wel. Wel een enorme klap natuurlijk voor je hoofd, dus je zal wel schade hebben verder, maar je kan zoiets overleven. Ik vraag me wel af wat en of die jongen uberhaubt iets op z'n hoofd had. Ik ben blij dat ik een intergraal draag.

Die andere, tsjah die is denk ik vanaf z'n motor in een gehaktmolen gevallen.

Edit.
Pff als ik die site bekijk weet ik weer waarom mensen zeggen "Gelukkig ben je zelf oke". Ik rijd de komende tijd weer even wat rustiger.

ik ken zelf een kaakchirurg. deze man heeft wel eens een rijder geopereerd die geen helm droeg. ik zal niet alles zeggen, maar de neus was onvindbaar, zijn ogen zaten niet op de juiste plek, en ze hebben een stuk uit zijn heup in zijn schedel geplaatst. -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan