PieterGSXR
Die hard MF'er
- 16 sep 2003
- 278
- 0
In mijn korte vakantie naar Belgie ook even langs de officiele Suzuki dealer van de stad Gent geweest, helaas was deze mororzaak aan de Vlaamse kaai wegens vakantie gesloten, dat was dus even wat minder. Even voor de etalage staan kwijlen uiteraard. Wat ik al wist natuurlijk over de VEEL lagere motorprijzen in Belgie en Duitsland werd hier weer op een erg WREDE manier tentoongespreid.
Grote felgekleurde plakkaten op de etalagramen met kortingen (op de adviesprijzen)van suzuki supersports modellen 2004, je houd het niet voor mogelijk!
Voorbeeldje: Er stond een nieuwe GSX R 1000, model 2004 achter het glas in de aanbieding voor 10.300 euro (slik)Dit waren zo te zien spinternieuwe motoren en ook geen demo's!Ik vind dit niet normaal meer, voor dat bedrag koop je in Nederland net aan een "afgeragt barrel" van 3 jaar oud reeds!!!
Ik weet je kan zelf een fiets importeren, dat scheelt uiteindelijk wel wat geld.
Domme vraag, wellicht weet iemand dit: Als je daar een motor koopt, kun je hem daar dan niet laten registeren en dan met een belgisch kenteken hier rondtuffen?
Groetjes
Grote felgekleurde plakkaten op de etalagramen met kortingen (op de adviesprijzen)van suzuki supersports modellen 2004, je houd het niet voor mogelijk!
Voorbeeldje: Er stond een nieuwe GSX R 1000, model 2004 achter het glas in de aanbieding voor 10.300 euro (slik)Dit waren zo te zien spinternieuwe motoren en ook geen demo's!Ik vind dit niet normaal meer, voor dat bedrag koop je in Nederland net aan een "afgeragt barrel" van 3 jaar oud reeds!!!
Ik weet je kan zelf een fiets importeren, dat scheelt uiteindelijk wel wat geld.
Domme vraag, wellicht weet iemand dit: Als je daar een motor koopt, kun je hem daar dan niet laten registeren en dan met een belgisch kenteken hier rondtuffen?
Groetjes