Motorrijder met 150 km/u door bebouwde kom

Jouw snelheid binnen de bebouwde kom waar je 50km/h mag?

  • max 50

    Stemmen: 1 2,2%
  • meestal 50 - 60 en als het kan weleens wat harder

    Stemmen: 21 45,7%
  • max 80, ik wil niet voorkomen

    Stemmen: 9 19,6%
  • max 100, want mijn rijbewijs is me heilig

    Stemmen: 2 4,3%
  • > 100 als het effe kan

    Stemmen: 6 13,0%
  • Zout op met je poll

    Stemmen: 6 13,0%
  • Anders, namelijk........

    Stemmen: 1 2,2%

  • Totaal aantal stemmers
    46
HUH?? Cartesiusweg? Joh, daar ligt de helft van het wegdek open door werkzaamheden aan de spoorbrug. En voor je het weet ben je bij het (drukke) kruispunt met de Vleutenseweg.

Snelle jongens :}
 
Het was de Ghostrider!

De politie was gewoon dronken en zag gewoon dubbel...vierdubbel wel te verstaan :]
 
kun je niet gewoon zeggen dat het een ongelukje was?

'ja meneer de officier, ik schrok en toen steigerde mijn fiets (heb em eigenlijk alleen om stoer naast te staan, kijk, mijn kiesliders zijn ook maar voor de show) en ik wist em maar met moeite weer terug te brengen naar de grond, het leek voor mij wel alsof ik een eeuwigheid tussen net achterover vallen en net niet achterover vallen balanceerde' O-)
 
vraag in iedergeval de fotos op betere aktie foto zal je niet snel krijgen.
Kwaliteit van politiefoto's is meestal om te huilen. '(




Of ze wissen het schijfje waarop de overtreding is vastgelegd zodat de verdachte zelf het bewijsmateriaal moet leveren. (hé Baksteen ;) )
 
lastig fotograveren z`on kentekenplaat als je op je achterwiel rijdt .. :}
 
ik had het vanmorgen ook al in de krant gelezen. Dat zijn tenminste snelheden. Als je iets doet moet je het ook goed doen, zullen ze vast en zeker gedacht hebben.
 
ik had het vanmorgen ook al in de krant gelezen. Dat zijn tenminste snelheden. Als je iets doet moet je het ook goed doen, zullen ze vast en zeker gedacht hebben.

beter dan dat halve werk. Optrekken, metertje of 4 het voorwiel in de lucht en dan weer suf doorrijden. Nee ik het met ed eens: als je het doet, doe het goed :9
 
Pfffffffff das nogal wat 100 te hard...

Vanaf 150 te hard begint het pas te tellen.

Precies, net zoals ik vorig jaar, 150 km/h te hard binnen BBK. Oom agent kon niet meer volgen :+

Kwam er er vanaf met waarschuwing :}

Nou ja, binnen BBK, 4 baansweg langs het spoor waar je 50 mag en ik 200 deed (ach doorschakelend naar 3e versnelling O-) ) :X . Dit keer gewoon op twee wielen :P
 
Laatst bewerkt:
fuck fuck fuck fuck...denkt iemand nu...nee dat had je eerder moeten doen vriend



was je wat rustiger op die fiets geweest ;)

Ah! ik zie dat mijn nu wel erg ijdel gebruikt wordt :}

Maar ik heb het wel eens op 2 wielen gedaan maar dan met 170 km/h op de Schoemakerstraat te Delft richting de binnenstad.

.....eh is niet voor herhaling vatbaar.
 
Dat ze maar snel gepakt worden en een flinke boete hun deel is! Dit soort lui is de pest voor het imago van motorrijders! ik kots ook op die idioten die dat soort onverlaten als helden vereren! Ik had dat nooit van forummers verwacht.

en dan noem ik niet eens de verzekerings premie die door gasten die schijt aan de wet hebben steeds maar verhoogt worden. :( Ik kan niet begrijpen dat iemand dit soort uitspattingen 'cool' vinden.

Dat ze in de hel mogen branden!!!! :(
 
Tsja op het achterwiel met die snelheid toch knap moet ik toegeven.. wel ooit met 220 door de bebouwde kom heen gegaan maar dat was op beide wielen (en met 160 over een fietspad, maar dat lag buiten de bebouwde kom)
 
Bier/Chips/Strandstoel....... ik wacht op de moraalridders en de discussie :+

en daar issie dan, er hapt er altijd wel 1'tje

Dat ze maar snel gepakt worden en een flinke boete hun deel is! Dit soort lui is de pest voor het imago van motorrijders! ik kots ook op die idioten die dat soort onverlaten als helden vereren! Ik had dat nooit van forummers verwacht.

en dan noem ik niet eens de verzekerings premie die door gasten die schijt aan de wet hebben steeds maar verhoogt worden. :( Ik kan niet begrijpen dat iemand dit soort uitspattingen 'cool' vinden.

Dat ze in de hel mogen branden!!!! :(

:+
 
Tsja,.........wat zal ik zeggen. Knap dat ze toch nog een foto hebben kunnen maken. Die gast die een wheelie maakte heeft dan waarschijnlijk nog geluk want z'n kentekenplaat is dan toch niet meer leesbaar??? (tenzij hij hem omhoog heeft gebogen, dan staat ie er juist weer goed op :+ )
 
Dat ze maar snel gepakt worden en een flinke boete hun deel is! Dit soort lui is de pest voor het imago van motorrijders! ik kots ook op die idioten die dat soort onverlaten als helden vereren! Ik had dat nooit van forummers verwacht.

en dan noem ik niet eens de verzekerings premie die door gasten die schijt aan de wet hebben steeds maar verhoogt worden. :( Ik kan niet begrijpen dat iemand dit soort uitspattingen 'cool' vinden.

Dat ze in de hel mogen branden!!!! :(
hahahahahaha wat zal jij altijd saaie toerritjes maken zeg, er is zeker nooit iemand die met jou samen wil rijden he!!!
 
hahahahahaha wat zal jij altijd saaie toerritjes maken zeg, er is zeker nooit iemand die met jou samen wil rijden he!!!


Waar slaat dit nou weer op?

Ook als je gewoon 70km/h rijdt kun je genieten op de motor. Juist als je verantwoordelijk en rustig rijdt, kun je genieten van de techniek van de motor, de omgeving en je bent dan niet tot overlast op de leuke dijkjes. Juist op de dijkjes wordt het motorrijden verziekt door die race fanaten!

:(
 
Dat ze maar snel gepakt worden en een flinke boete hun deel is! Dit soort lui is de pest voor het imago van motorrijders! ik kots ook op die idioten die dat soort onverlaten als helden vereren! Ik had dat nooit van forummers verwacht.

en dan noem ik niet eens de verzekerings premie die door gasten die schijt aan de wet hebben steeds maar verhoogt worden. :( Ik kan niet begrijpen dat iemand dit soort uitspattingen 'cool' vinden.

Dat ze in de hel mogen branden!!!! :(
Ehhhhhhhhhhhhh........hoezo nooit van forummers verwacht? Rijd iedereen die op dit forum zit dan goldwing :X of zo
 
It wasn't me.

Sterkte aan degene die het wel was.
 
Waar slaat dit nou weer op?

Ook als je gewoon 70km/h rijdt kun je genieten op de motor. Juist als je verantwoordelijk en rustig rijdt, kun je genieten van de techniek van de motor, de omgeving en je bent dan niet tot overlast op de leuke dijkjes. Juist op de dijkjes wordt het motorrijden verziekt door die race fanaten!

:(

schater.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan