Motorrijder onderuit Klaverblad Deil !

Helaas kan ik jullie vertellen dat deze motorrijder het niet heeft overleefd.
Hij kwam, net als ik, uit Culemborg en is er in dezelfde bocht af gegaan als ik twee weken geleden.

Ik heb dit zondag op teletekst van TV Gelderland gelezen.
Pffff, dan schrik je toch wel ff en besef ik nu eigenlijk pas hoe ONTZETTEND veel geluk ik zelf gehad heb.

Moet je eerlijk zeggen dat dit behoorlijk wat indruk op mij gemaakt heeft!!!!!!!!
 
Heel rot enzo allemaal...maar zouden we nie kappe met iedere crashje van andere een eige topic te geve...? Zoals Gizz het al zei...zo krijge we iedere dag een topic dat er iemand erges onderuit is gegaan...als et nou 1 van ons is...ok ;( maar weer een wildvreemde...
:^ , maar toch... shit dat er weer 1 het loodje heeft gelegd
bigeyecry.gif
 
Heel rot enzo allemaal...maar zouden we nie kappe met iedere crashje van andere een eige topic te geve...? Zoals Gizz het al zei...zo krijge we iedere dag een topic dat er iemand erges onderuit is gegaan...als et nou 1 van ons is...ok ;( maar weer een wildvreemde...

Geloof dat R6boy26 aanwezig was bij nazorg/ opvang van de verongelukte motorrijder.
Door zijn laaste zin; "Weet iemand hoe het met hem is?" vind ik het wel gerechtvaardigd om een topic te openen. Zeker als je op plaats delict bent geweest.
 
Geloof dat R6boy26 aanwezig was bij nazorg/ opvang van de verongelukte motorrijder.
Door zijn laaste zin; "Weet iemand hoe het met hem is?" vind ik het wel gerechtvaardigd om een topic te openen. Zeker als je op plaats delict bent geweest.

Ben het helemaal met je eens.

Iemand heeft het gezien, was erbij, en wil zijn verhaal kwijt.
Daar heb ik helemaal geen problemen mee, het is alleen niet de bedoeling dat iemand elke maandag de krant gaat overtypen.
Crashes met foto's mogen ook altijd.
 
vorig jaar tijdens een circuitdag op zandvoort is een vriend van me met 160 km/h uit de bos uit bocht gevlogen ik reed erachter ook niet echt een prettig gezicht. zeker niet omdat ie 5 min K.O. was dan ga je toch rare dingen denken en ff niet meer hard rijden hoor.

iedereen kan dan heel mans praten maar je gaat echt wel ff een paar keer slikken. is nu weer 100% trouwens (na 5 mnd herstel)
 
vorig jaar tijdens een circuitdag op zandvoort is een vriend van me met 160 km/h uit de bos uit bocht gevlogen ik reed erachter ook niet echt een prettig gezicht. zeker niet omdat ie 5 min K.O. was dan ga je toch rare dingen denken en ff niet meer hard rijden hoor.

iedereen kan dan heel mans praten maar je gaat echt wel ff een paar keer slikken. is nu weer 100% trouwens (na 5 mnd herstel)

Dat is idd het risico. Het kan iedereen gebeuren. Maar van de andere kant weet je dat je op zandvoort niet onder de vangrail vermalen wordt. En gelukkig was medische hulp ook dichtbij. Dan zijn de gevolgen vaak toch minder ernstig.

Edit: maar zeker als je iets van dichtbij meemaakt zet het je te denken. Ik hoop dat de mensen op het forum bij het lezen van deze thread ook twee keer nadenken als ze weer gaan rijden.
 
Laatst bewerkt:
Dat is idd het risico. Het kan iedereen gebeuren. Maar van de andere kant weet je dat je op zandvoort niet onder de vangrail vermalen wordt. En gelukkig was medische hulp ook dichtbij. Dan zijn de gevolgen vaak toch minder ernstig.

Bij bos uit is geen grind bak en geen uitloopstrook maar meteen een plastic wand en die is hard hoor. Weliswaar geen mes/vangrail maar toch. 2 maanden i.c.
 
Heel rot enzo allemaal...maar zouden we nie kappe met iedere crashje van andere een eige topic te geve...? Zoals Gizz het al zei...zo krijge we iedere dag een topic dat er iemand erges onderuit is gegaan...als et nou 1 van ons is...ok maar weer een wildvreemde...

Dus als het een wildvreemde is dan maakt het niet uit? Ons-kent-ons?

Als duidelijk wordt wat de oorzaak is van een crash dan mag er wat mij betreft voor iedere crash een topic geopend worden zodat je weet wat je niet moet doen om te voorkomen dat jou hetzelfde overkomt.

In dit geval dus welke je fouten je niet moet maken zodat je toch hard een klaverblad kunt nemen zonder te crashen of nog erger het loodje te leggen...
 
Klote dat ie dood is ;(
En zonde van die KaWa.

Das het risico van klaverbladen rijden.

Deil is toch erg hobbelig :?


Fuck die Kawa man... ik snap niet dat mensen na dodelijke ongelukken kunnen beginnen over hoe zonde het wel niet is van die motor. Ik vind dat dat helemaal buiten beschouwing staat in zulke gevallen. Of moet aan mij liggen... :? :?
 
Fuck die Kawa man... ik snap niet dat mensen na dodelijke ongelukken kunnen beginnen over hoe zonde het wel niet is van die motor. Ik vind dat dat helemaal buiten beschouwing staat in zulke gevallen. Of moet aan mij liggen... :? :?


Nope, ligt niet aan jou. Erg triest dit verhaal.
 
Dus als het een wildvreemde is dan maakt het niet uit? Ons-kent-ons?

Als duidelijk wordt wat de oorzaak is van een crash dan mag er wat mij betreft voor iedere crash een topic geopend worden zodat je weet wat je niet moet doen om te voorkomen dat jou hetzelfde overkomt.

In dit geval dus welke je fouten je niet moet maken zodat je toch hard een klaverblad kunt nemen zonder te crashen of nog erger het loodje te leggen...

Iedereen weet wat er kan gebeuren
Iedereen weet dat ie kwetsbaar is
Iedereen gebruikt ze verstand :?
Iedereen weet wat ie niet moet doen.
Helaas gaan er teveel forummers onderuit door diverse oorzaken...dus genoeg te "leren."

Iedere maandag zijn er tig berichten te vinden met dit soort dingen, vooral na een warm weekeinde.

Wanneer het een forummer betreft of vermoeden dat het een forummer is, dan een ander verhaal.

Maar wanneer er in het nieuws iets staat over een motorrijder en het blijkt een forummer te zijn, dan zorgt die persoon wel dat het hier gepost wordt als hij/zij daar behoefte aan heeft.

Daarbij kan ik me voorstellen dat R6boy26 ff zijn verhaal kwijt moest!!! Niet niks wat ie te zien heeft gekregen.

En dat gezeur over zonde fiets...lekker belangrijk en nogal respectloos.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fuck die Kawa man... ik snap niet dat mensen na dodelijke ongelukken kunnen beginnen over hoe zonde het wel niet is van die motor. Ik vind dat dat helemaal buiten beschouwing staat in zulke gevallen. Of moet aan mij liggen... :? :?
[Diep psycho gewauwel modus]
Is eigenlijk heel normaal...
Als je geconfronteerd wordt met de gevaren van je hobby, is het makkelijker om de focus te verleggen naar iets minder bedreigends, zoals iets materieels als een kapotte Kawa... Zo kan je voorkomen geconfronteerd te worden met je eigen niet-zo-onsterfelijkheid... (Verhaal komt ongeveer uit studieopdracht ex, die soortgelijk onderzoek bij zware cq. dodelijke auto-ongevallen heeft verricht...)
[/Diep psycho gewauwel modus]
;( Erg klote dat het verkeer weer een slachtoffer eist... ;(
 
Laatst bewerkt:
Helaas, alweer een. In mijn werk word ik regelmatig geconfronteerd met ongevallen waarbij motorrijders betrokken zijn. Veelal is het alleen licht letsel en veel schade maar eens in de zoveel tijd valt er ook een dode te betreuren. Ondanks dat ik er regelmatig mee geconfronteerd word kan ik zeggen dat het niet echt went als er weer een dode te betreuren valt. Afgelopen weekend nog moest ik naar een ongeval waarbij een motorrijder tegen een boom gereden zou zijn. Tijdens het aanrijden "spookt" er van alles door je heen terwijl je je aandacht ook nog bij het verkeer moet houden. Gelukkig viel het allemaal mee. Ducatirijder (888 SP) had een bocht verkeerd ingeschat en is rechtdoor over een verkeersgeleider gereden, gevallen (duc is veertig meter doorgeschoven) en de bestuurder is tegen een boom geschoven. Gelukkig had hij alleen wat kneuzingen.
 
Laatst bewerkt:
Helaas, alweer een. In mijn werk word ik regelmatig geconfronteerd met ongevallen waarbij motorrijders betrokken zijn. Veelal is het alleen licht letsel en veel schade maar eens in de zoveel tijd valt er ook een dode te betreuren. Ondanks dat ik er regelmatig mee geconfronteerd word kan ik zeggen dat het niet echt went als er weer een dode te betreuren valt. Afgelopen weekend nog moest ik naar een ongeval waarbij een motorrijder tegen een boom gereden zou zijn. Tijdens het aanrijden "spookt" er van alles door je heen terwijl je je aandacht ook nog bij het verkeer moet houden. Gelukkig viel het allemaal mee. Ducatirijder (888 SP) had een bocht verkeerd ingeschat en is rechtdoor over een verkeersgeleider gereden, gevallen (duc is veertig meter doorgeschoven) en de bestuurder is tegen een boom geschoven. Gelukkig had hij alleen wat kneuzingen.

En ondanks dat je dit ziet in je werk rijd je toch nog motor...
 
Tis kut zoiets :(

Zulke berichten zetten mij wel aan het denken dus...

Kan zelf best vlot een klaverblad over maar uiteindelijk hou ik er steeds minder van, zowiezo elke keer dezelfde bocht, elke keer ietsjepietsje harder met het risico dat het eens misgaat en je met 120/130 tegen zo'n lantaarnpaal of vangrail schuift, met alle gevolgen van dien. Ik ga de laatste tijd niet meer zo hard over klaverbladen als voorheen, ik geloof het wel, hoor weer ff iets teveel verhalen over verbrijzelde benen/armen, intensive cares en dodelijke ongevallen, heb ik geen zin in.

Zo hard mogelijk doe ik nu wel op het circuit, vanavond is er op Lelystad (waar ik ook reed) nog een CBR600 van 1999 gecrashed, fiets was totalloss zo te zien, lag compleet inelkaar van voren maar de rijder had helemaal niks, op de openbare weg was hij misschien zelf ook zwaargewond geraakt met zoiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan