Motorrijder onderuit Klaverblad Deil !

Klote dat ie dood is ;(
En zonde van die KaWa.

Das het risico van klaverbladen rijden.

Deil is toch erg hobbelig :?

Deil is inderdaad behoorlijk hobbelig. En wat betreft risico... overal rijden geeft risico, zelf zijn wel ook niet heilig wat betreft klaverbladen, en als er een M-F'er onderuit gaat zou je dat niet zo zeggen denk/hoop ik.
 
kleine aanvulling op het verhaal

het is gekomen door het opjutten van elkaar wie er het hardste overheen kan

nou dat blijkt dus wel weer

elkaar uitdagen en 1 gaat er de pijp uit
lijkt me voor iedereen hier een punt om stil te blijven staan en een goed na te denken wat hier gebeurd is en waarom
verplaats je nu eens naar jezelf
kneedownkings genoeg in de wereld, maar het worden er steeds minder

denk dus alsjeblieft even na als je weer aan de gang gaat met een grote groep
er zal er altijd wel 1 een keer het slachtoffer worden van dit soort ongein
ga niet verder dan je kan, doe ook geen ander na
doe wat je zelf kan
 
kleine aanvulling op het verhaal

het is gekomen door het opjutten van elkaar wie er het hardste overheen kan

nou dat blijkt dus wel weer

elkaar uitdagen en 1 gaat er de pijp uit
lijkt me voor iedereen hier een punt om stil te blijven staan en een goed na te denken wat hier gebeurd is en waarom
verplaats je nu eens naar jezelf
kneedownkings genoeg in de wereld, maar het worden er steeds minder

denk dus alsjeblieft even na als je weer aan de gang gaat met een grote groep
er zal er altijd wel 1 een keer het slachtoffer worden van dit soort ongein
ga niet verder dan je kan, doe ook geen ander na
doe wat je zelf kan
AMEN. :}

P.S. Dit geldt ook voor schizofrenen onder ons, laat je niet opjutten door de rest! :+
 
Hi R6Boy26.
Mijn vriend is zondag even wezen rijden hij rijd ook een R6.
Toen hij bij het knooppunt deil kwam
stond daar weer die automobilist met dat kadetje in de berm. Na een paar rondjes rijden is hij gestopt net als een andere R6rijder. Overal lag nog bloed en bloemen, de vangrail was Kawagroen. De jongen met de auto bleek de zwager van de verongelukte motorrijder te zijn. Normaal gesproken ging hij altijd met hem mee rijden, deze keer niet. Zijn zwager zou a.s. vrijdag gaan trouwen en zijn toekomstige vrouw verwacht over drie weken een kind van hem.
Nou vertelde zijn zwager wel dat hij altijd ontzettend hard over het klaverblad ging...
Ook zijn vrouw ging vaak achterop en dan maakte ze samen een kneedown.
Ik denk dat het beter is dat hij overleden is, waarschijnlijk was hij er anders nooit meer goed uitgekomen...als je kijkt hoe de meeste er aan toe zijn na zo'n ongeluk, dan ben je ook niet blij...Zijn zwager dacht dat hij van de motor af heeft proberen te springen toen hij merkte dat het niet goed ging...
Wat ik ook heel erg vind is dat je over zo iets niets in de krant leest.
Is het soms niet erg genoeg?
Groetjes Sonja.
 
Laatst bewerkt:
Het blijft klote... ;(

wel mooi van die bloemen... er zijn nog lui die aan hem denken en niet zeiken van "eigen schuld" of zo...
 
Ik heb mij voorgenomen om niet meer hier in de buurt te gaan kneedownen op de autosnelweg. 2 weken terug waren ze de vangrails aan het vervangen en toen hebben ze die tijdelijk weggehaald. Dan ben ik verschillende malen daar toertjes gaan doen maar nu de nieuwe er staan... Bij de minste fout is het gebeurd, en er is niet veel ruimte om nog te corrigeren.

Nee bedankt, voor mij hoeft het niet meer. Zou niet willen dat hier een topic over mij moet beginnen met de titel "rip" of zoiets.

En ik dacht eerst nog dat ze "motorvriendelijk" vangrails gingen plaatsen. Had nogthans gelezen dat alle vangrails in Vlaanderen en Wallonie gingen aangepast worden, maar dit is dus duidelijk nog niet het geval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan