motorrijder vs automobilist

iedereen is het wel met elkaar eens zeg :) .

Tis ook niet eehhhm erg netjes om het ff zo te zeggen.

-Dat je dr achteraan gaat hhhmm ok.
-Dat je hem aan de kant zet hhhhhmm ok
-Dat je boos bent als i weer weg rijdt hmmmm ok, maar ik geef die automobilist geen ongelijk, ik zou het oom peren als de zo'n motorrijder op me af komt :+
-dat je woedend bent als i je plat wilt rijden hmmmmm ok
-maar om het nou meteen neer te tikken (als het al waar is) Je hebt natuurlijk niet ff gekeken hoe hij dr bij ligt? of dat i enige medische hulp nodig had?

Ik maar zo af en toe dit soort dingetje ook wel mee, je kent ze wel. Wegversmalling en jouw kant heeft voorrang, maar daar denk dat koekblik ff anders over.
Ff de motor in het midden parkeren, armen over elkaar en kijken wie de langste adem heeft. desnoods ff de motor op zn standaard en ff gaan vragen hoe lang i nog van plan is te blijven staan.

Is eigenlijk ook niet heel netjes, maar 1: de motorrijder krijgt niet zo'n hele slechte naam
2: dr wordt niemand neergetikt
en 3: 9 van de 10 keer krijg je toch je gelijk en dat geeft toch wel ee ngoed gevoel.
Wel ff bedanken natuurlijk als je dr langs mag :)
 
Ik denk dat we uit dit topic wel concluderen wat voor een vlees we in de kuip hebben,ik kan er naast zitten maar ik ik heb zo mijn twijfels.

hoi bijdeze stel ik me zelf voor


Hoi ik ben mike uit almere en ben bezig voor de twee de keer met me a rijbewijs eerste keer kon ik geen examen doen omdat ik op intensive care lag vanwege een steekpartij dus we doen het gewoon nog een keer ik heb nu een cagiva mito 125 cc maar daar speel ik alleen maar mee ik wil een honda cbr fireblade kopen iemand nog sugesties? greets mike


 
Laatst bewerkt:
haha ja ach had hij aangifte gedaan dan had ie zelf poging tot doodslag gehad aangezien die op me inreed en nee sloeg niet met me helm dat zou zonde wezen stonden denk ik 10 getuigens bij dus boeie zou het de volgende keer nog een keer doen en dan nog harder voor de gene die vroeg of ik bokste ja dus ik doe savate (frans kickboksen) greets mike
 
dit tamelijke brave gezwets hier word ik niet zo goed van,waar is die oude "kom dan sjon dan vechten we het uit" spirit gebleven

goed dat je het ouderwets oplost.niet dat moeilijke politiek correcte gedoe maar hups even die knaap op zn rechten wijzen


ik vind het toppie
 
en ja ach ieder zijn meug de klap kwam nadat ie op me inreed en iff you dont like it look to the other side
 
haha target denk ut nie denk eerder dat ie uit stapt en het op het rennen zet hahaah maar iemand een beter idee gehad bv zou u sorrie kunnen zeggen omdat ik door u bijna met 80 op me plaat lag en wilt u voortaan niet meer op me inrijden als schumacher u heeft me bijna twee keer de dood in gejaagd fijn weekend verder handje gevend de groeten
 
dikke bullshit dus als iemand mijn leven in het spel zet zet ik die van hem op het spel als ik daar bij mijn vuisten op zijn kop moet stuk rammen doe ik dat met liefde en wat ie daar aan over houd heb ik geen moeite mee ik heb dus niet gekeken of ie nog overeind kon komen ben weer lekker gaan toeren
 
Normaal zegt (bijna)iedereen op dit forum ik sla hem op zijn bek als mij zoiets gebeurt en nu doet iemand dat ook .........is het weer niet goed :X
 
de gene die dat zeggen zijn gewoon te mieterig om het zelf te doen denk dat het een soort jalouzie is voor de rest even dikke vrienden greet all
 
vindt het wel best als iemand een paar toeters krijgt, maaruh,
niemand gunnen we toch blijvend letsel.
Volgende keer maar op zijn romp/plexus...
 
haha kleine correctie romp/plexus kan zeker blijvend letsel geven hoor zoek maar eens op een gescheurde plexus denk dat ik dan liever een goede beuk voor me kop krijg
 
Beste flyaah,


Ik kom heel vaak in landen waar hele bevolkingsgroepen exact zo reageren zoals jij. Er wordt hen (vermeend) onrecht aangedaan en de enige reactie die men kent is primair reageren: ik sla je op je muil want ik sta in mijn recht. Meestal loopt het daar wat anders af, want men schiet elkaar gewoon overhoop.

Het hinderlijke van primaire reacties is dat het meestal ook uit de hand loopt. Als je nu eens even kijkt waar het allemaal mee begon, een wat onhandige move van jou in het verkeer omdat je het niet graag heet krijgt op je motor en iemand daarop reageerde door de toeteren waardoor jij weer handgebaren moest gaan maken. Etc.

Als je een en ander gewoon had genegeert, was er zeer waarschijnlijk niets gebeurd! Ik denk dat je deze les betr snel kunt gaan leren, anders loopt het echt een keer verkeerd af. Niet alleen in het verkeer, maar ook in je privéleven.
 
haha ja ach had hij aangifte gedaan dan had ie zelf poging tot doodslag gehad aangezien die op me inreed en nee sloeg niet met me helm dat zou zonde wezen stonden denk ik 10 getuigens bij dus boeie zou het de volgende keer nog een keer doen en dan nog harder voor de gene die vroeg of ik bokste ja dus ik doe savate (frans kickboksen) greets mike

Ik dacht dat mensen die een vechtsport beoefenen zichzelf altijd beter in de hand hadden? Het zou iig wel moeten, nou ja misschien compenseert het volgende "slachtoffer" wel met een grappig wapen. Dan wordt het weer een beetje sportief gevecht.

Neanderthaler.
 
Ik dacht dat mensen die een vechtsport beoefenen zichzelf altijd beter in de hand hadden? Het zou iig wel moeten, nou ja misschien compenseert het volgende "slachtoffer" wel met een grappig wapen. Dan wordt het weer een beetje sportief gevecht.

Neanderthaler.

heeft ie al ervaring mee.... zie zijn introductietopic :)
 
mja waar gewerkt word zullen spaanders vallen ik hinderde niemand ik brak gewoon een regeltje daar hebben we oom agent voor om op te letten geen oetlul die mijn leven op het spel moet zetten ik heb niemand in gevaar gebracht en kwam ook niet met een rot gang voor bij gewoon stapvoets als jij stapvoets op de stoep rijd dan vind jij het zeker normaal als een autorijdende sukkel je even van je fiets afrijd omdat het niet mag wie speelt er nou eigen rechter en die hand gebaar was geen agresief gebaar eerder een gebaar joh maak je niet druk denk dat je der een beetje een verkeerd beeld bij voorsteld komt er op neer dat als ik een auto verkeerd geparkeerd zie staan dat ik er dan een deuk in trap omdat ie daar niet mag parkeren waar gaan het eigenlijk over als iemand zich niet aan de regels houd maar daar geen gevaar of hinder mee veroorzaakt dan hebben we oom agent die daar op let of gaan we nou alle moterrijders die fille of bij een stoplicht naar voren schuiven legaal even op hun bek laten gaan geef je kenteken even als ik je dan met me koekblik tegen kom en zie dat je naar voren schuift ga ik even voor je rijden en dan vol in me ankers kijken of je het dan nog zo ziet greets mike
 
Beste flyaah,


Ik kom heel vaak in landen waar hele bevolkingsgroepen exact zo reageren zoals jij. Er wordt hen (vermeend) onrecht aangedaan en de enige reactie die men kent is primair reageren: ik sla je op je muil want ik sta in mijn recht. Meestal loopt het daar wat anders af, want men schiet elkaar gewoon overhoop.

Het hinderlijke van primaire reacties is dat het meestal ook uit de hand loopt. Als je nu eens even kijkt waar het allemaal mee begon, een wat onhandige move van jou in het verkeer omdat je het niet graag heet krijgt op je motor en iemand daarop reageerde door de toeteren waardoor jij weer handgebaren moest gaan maken. Etc.

Als je een en ander gewoon had genegeert, was er zeer waarschijnlijk niets gebeurd! Ik denk dat je deze les betr snel kunt gaan leren, anders loopt het echt een keer verkeerd af. Niet alleen in het verkeer, maar ook in je privéleven.



Zie z'n introductie-topic ,
in een steek partij verwikkeld dat zegd al genoeg :r
Kan ook niet anders met zo'n opvliegend karakter.................
 
Terug
Bovenaan Onderaan