Motorstudenten Delft

Wanneer gaan we karten?

  • maandagavond

    Stemmen: 1 12,5%
  • dinsdagavond

    Stemmen: 6 75,0%
  • woensdagavond

    Stemmen: 0 0,0%
  • donderdagavond

    Stemmen: 1 12,5%
  • vrijdagavond

    Stemmen: 0 0,0%
  • zaterdag

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eten tijdens de rit.. Hmm.

Blijkbaar zijn jullie meer geoefend dan ik, ik kan nog niet met één hand eten met mn integraalhelm op mn pan terwijl ik een klaverblad stuur :P :+

Heb sowieso nog nooit een rit meegemaakt, maar begrijp dat er dus ergens gestopt gaat worden om te eten, snackbar ofzo?

is denk ik op zich wel gezellig. zowiezo met dit weer is het wel handig om een pauze in te lassen om wat te drinken.

en met één hand eten met een integraalhelm op, al sturend op een klaverblad, dat went heel snel hoor. maar het is je vergeven ;)
 
Eten tijdens de rit.. Hmm.

Blijkbaar zijn jullie meer geoefend dan ik, ik kan nog niet met één hand eten met mn integraalhelm op mn pan terwijl ik een klaverblad stuur :P :+

Heb sowieso nog nooit een rit meegemaakt, maar begrijp dat er dus ergens gestopt gaat worden om te eten, snackbar ofzo?
ps_breaker_aardbei.gif
 
@spider

omdat het den haag topic extreem groot is met allemaal verschillende mensen.
het leuke hiervan is dat het alleen maar om studenten gaat en die dus ook hetzelfde onregelmatige leefpatroon en interesses hebben.
tevens zijn er ook andere studenten topic's dus waarom moet dit dan niet kunnen

1900 markt

kom zoals het er nu uit ziet met 2 motoren, 3 man.
 
heb net gekekene ne er staat een kermis dus laten we voor het stadhuis op de markt afspreken.
voor de mensen die het niet kennen dat is aan de overkant van de nieuwe kerk en als je het nu nog niet kan vinden dan rijd je maar een rondje om de kermis, genoeg ruimte voor.
tot zo
 
Hallo!

Ik ben jeff; 5de jaars LR. Dit is me ride.
full

Deze staat nu wegens stalingsproblemen bij me ouders in groningen. Dus als iemand een goede stalling weet, ik hou me aanbevolen. Af en toe heb ik hier wel de kawa of honda. Dus ik zal dit topic zeker volgen.

@spider: Ik vind het goed idee dit topic. Je hebt denhaag en omstreken wel, maar in delft is gewoon een erg grote groep studenten die motorrijden. En aangezien wij allemaal in dezelfde "levensphase/leefpatroon" zitten is het leuk om een eigen rijgroepje te vormen.
 
@ spider

Motorstudenten Groningen zouden toch ook prima bij Groningen / Drenthe inkunnen (geld ook voor motorstudenten Amsterdam & Utrecht). DenHaag is een heel breed topic met veel :W en moguhhh.. een echt topic voor Hagenezen. Delft is een studentenstad met mensen uit heel Nederland. Met alle respect voor de Hagenezen wij hebben waarschijnlijk andere interesses en zijn ook allemaal net ff een andere leeftijdsgroep. Vind het persoonlijk dan ook een goed idee dit topic. Geef ons anders gewoon een maandje o.i.d. en oordeel daarna of het topic leeft en/of zin heeft.

@ de rest.
Ik ga nu ff eten met mijn vriendin maar moet om 19:00 uur wel op de markt kunnen zijn (vanuit Den Haag). cu there!
 
Ik ga nog proberen om te komen, hangt er vanaf hoe laat we eten. dus wacht niet op mij, Kan iemand nog ff zeggen waar de markt is O-)

Edit: nevermind, moet wel ff het topic lezen :+
Edit: en ik kom wel :W
 
Laatst bewerkt:
Ik kom niet -O- we zijn nog niet aan het eten ;( Of jullie moeten langs mijn huis rijden :Y
 
Oehh ik heb mijn eerste ritje gemaakt en leef nog! *O*

Was leuk, wel even wennen voor mij om overal consistent te hard te rijden hehe, maar erg gezellig. Ga morgen bellen om een afspraak te maken voor een dynojet-run oid.. wil graag bij >100 dat hij gewoon normaal oppakt als ik gas geef en niet dat haperende gekut zoals nu.
Iemand zei trouwens bij scheveningen dat hij soms koppeling rook.. weet niet of je achter mij reed, maar heb onderweg naar huis hem nog even wat laten schieten en dan slipt mijn koppeling dus even. Vrees dat ik aan nieuwe platen moet denken? |( Krijg je he, met zo'n oud barrel als de mijne :P
 
Reed jij btw nog langs lr, zag niet of er een stikker op zat (of ga ik nu hele rare dingen denken ik dacht ook al dat ik tonyM langs lr zag rijden :P )

Mercury ben je vrij lang? Dan heb ik jou/motor wel eens gezien op LR.

Ik hoop dat dit topic lekker gaat leven :] .
 
Mercury ben je vrij lang? Dan heb ik jou/motor wel eens gezien op LR.

Ik hoop dat dit topic lekker gaat leven :] .

Ik ben 1,95? is dat vrij lang. en je kan hem alleen afgelopen vrijdag hebben zien staan :W
 
Ik ben 1,95? is dat vrij lang. en je kan hem alleen afgelopen vrijdag hebben zien staan :W

Ik bedoelde meer 1-2 jaar terug ofzo :X

*edit*
Net je profiel bekeken; '87 dan ben je 3 jaar later dan mij naar Delft gekomen. Dan zal het wel een andere zijn geweest.
 
bij deze de foto's
doe ze allemaal maar.
alleen grotendeels onscherp
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan