Motorstudenten Delft

Wanneer gaan we karten?

  • maandagavond

    Stemmen: 1 12,5%
  • dinsdagavond

    Stemmen: 6 75,0%
  • woensdagavond

    Stemmen: 0 0,0%
  • donderdagavond

    Stemmen: 1 12,5%
  • vrijdagavond

    Stemmen: 0 0,0%
  • zaterdag

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
heren het was mooi.
excuses voor de eerste foto waar ik vergeten ben de plaat weg te halen, vooral nadat we het er nog over hebben gehad.
neem aan dat het geen probleem zal geven.
daarbij heeft die belgische stalker de mijne |(
 
-knip-
excuses voor de eerste foto waar ik vergeten ben de plaat weg te halen, vooral nadat we het er nog over hebben gehad.
-knip-
Je kan je post en de foto nog even bewerken natuurlijk :)
 
Of je gaat met de moto naar Delft en eet na je colleges wat bij bijvoorbeeld de koornbeurs of wolbodo. Dat zijn studentenverenigingen (niet-ballerig) met een vrij toegankelijke eettafel (dus voor niet leden), beide zitten vlakbij de markt en dus in het centrum. Daar kan je voor iets van 3-euro-nogwat eten.

wat is er mis met ballerige verenigingen? :P Op de Zaak zitten ook gewoon de Phoenix Riders, studenten motor vereniging :}

Hoe was de rit? Ziet er allemaal goed uit, volgende keer ga ik ook wel mee, hoorde het gisteren van Smiling Pitbull pas een uurtje tevoren, dus toen was het al te laat.
:} :}
 
Was een leuke rit gister met een goede afsluiter!! Snap nog steeds niks van dat Belgische vrouwtje maar kon er wel om lachen. Al met al een geslaagd ritje dacht ik. Hey Ajs, zou je trouwens mij het origineel van die foto (DSC1798) nog ff kunnen sturen? Vind die foto wel echt goed gelukt. Jammer dat ze niet allemaal even scherp zijn, anders moeten we volgende keer ff iets eerder weg.

mijn email = michiel_boelens at hotmail punt com


:W
 
wat is er mis met ballerige verenigingen? :P Op de Zaak zitten ook gewoon de Phoenix Riders, studenten motor vereniging :}
Er is niets mis met ballerige verenigingen, ik zal het uitleggen:
Het ging erom of een Hagenees mee kon rijden. Ik denk dan: Hagenees, heeft vast niet zo heel veel zin in jasje-dasje-etc maar wil gewoon ergens wat te eten. Dus: wolbodo of koornbeurs. Daar komen hele 'normale' mensen eten, ook gewoon puur voor het eten.

Neemt overigens niet weg dat ik nooit wat bij dsc zou gaan zoeken, maar dat is een hele andere discussie }) _O-

Ik hoop hiermee trouwens dus niet een discussie/scheldpartij te ontlokken over welke verenigingen goed/bout/ok/homo etc zijn, ik wilde alleen uitleggen dat ik dacht twee toegankelijke eettafels aan te wijzen. O-)

Rit was tof trouwens. :] Jouw teller had behoorlijk veel aangegeven als je mee was :o Maar buiten dat: vond het gezellig in Scheveningen :Y
Alleen weet jij al dat mijn motor gewoon nog niet ok is. Morgen kan ik nieuwe (dikkere) O-ringen ophalen die echt een 100% afsluiting garanderen. Dan weet ik daarna zeker dat ik het ergens anders moet zoeken. Ook zijn de O-ringen die ik nu heb slechts ok tot 100 graden, maar gister bleek (ff spugen) dat mijn blok veel heter wordt dan dat :Z

edit: smilies in de uitverkoop
 
Laatst bewerkt:
Zaten jullie te file ringweg flirten met een belgische? :+
Was een of ander leipe belg die op ons af kwam toen we parkeerden in Scheveningen. Wilde een foto hebben en bleef maar aanhouden dat ze ons al vanaf Delft had gevolgd. Laatste kon helemaal niet, omdat we M3rcury nog moesten ophalen en er toen echt niemand dat terrein op kwam.. Daarna ging ze nog met haar blote poten op een paar hete uitlaten zitten en merkte na paniekerige opmerkingen van ons op: "Owja, zijn inderdaad wel wat warm" :? _O- Was ver heen geloof ik. :W
 
Laatst bewerkt:
eigenlijk zou er ook nog een ker een filmpje gemaakt moeten worden, zou namelijk nog wel eens die ducaties willen horen in die tunnels in den haag. wat was dat lijp zeg :9~
 
Hahaha.. in die tunnel ging idd wel lekker!!


Ik vraag me dan altijd af hoe automobilisten dat ervaren. })
 
Even ter illustratie voor wie er niet bij was..

In de desbetreffende tunnel hoorde ik mijn eigen motor dus niet, terwijl michiel zeker 50 meter voor mij reed *O* Moest echt op de toerenteller schakelen :P

Owja, die automobilisten horen dat natuurlijk wel iets minder hard dan wij, maar denk dat ze best wel schrikken als jij hem opengooit. Als jij rustig wegrijdt bij een stoplicht doet het me ook wel denken aan zo'n amerikaanse musclecar uit '73 met een 4liter v8 "Vrooooooaaaaaaaaaahhhhp!".
 
zo te zien is iedereen weer hard aan de studie _O- _O- _O- _O-
ja ik kan je die foto opsturen doe ik zo even .

en phoenix riders super mooi. ben ik nog steeds de president van.
mail mij eens dan zet ik je in de lijst van riders.

ik zal volgende keer mijn camera mee nemen.
volgende week eens kijken voor nog een ritje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan