Motozoom grrrrrrrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gekventje

MF'er
1 nov 2009
128
0
Ridderkerk
Soms voel ik mij zo machteloos.......Motozoom wat een zaak hun winst bestaat alleen hetgeen zij verdien met de telefoon je zet iemand aan de tel die niets weet en ik bel circa 10min tegen een tarief van 45 eurocent per min en in de 10min kon ik alleen maar uitleggen wat ik nodig had............
Uit eindelijk vorige week een bestelling geplaatst met onder andere een spiegel voor de cbr van mijn vriendin deze was afgebroken, de bestelling is al een week onderweg en nog niet binnen heel de week er achteraan gebeld de tel rekening is 2x zo hoog als de bestelling zelf wat een bagger zaak en klagen kan niet want dan zetten zij je in de wacht en neemt nietmand meer op........een klacht via de mail kan ook niet want er is geen mail die uitgelezen wordt geven zij bijvoorbaat al aan......

Dit is nu typische een voorbeeld van oplichting waar wij niets tegen in kunnen brengen moet morgen naar de superbikes en zitten zonder spiegel tis jammer dat ik niet mag vloeken hier anders grrrrrrrrrrrrrr....
 
nooit geen problemen gehad met motozoom

bij elke zaak heb je wel een keer iemand die langs het goede potje plast

iemand waar de bestelling te langduurd of in jouw geval zijn ze zeer waarschijnlijk vergeten dat je aan de lijn was of was er zo'n grote bestelling binnen gekomen dat het tegen viel het te vinden

,maar om de zaak dan meteen af te kraken :N

succes in iedergeval met het krijgen van je spiegeltje
 
Soms voel ik mij zo machteloos.......Motozoom wat een zaak hun winst bestaat alleen hetgeen zij verdien met de telefoon je zet iemand aan de tel die niets weet en ik bel circa 10min tegen een tarief van 45 eurocent per min en in de 10min kon ik alleen maar uitleggen wat ik nodig had............
Uit eindelijk vorige week een bestelling geplaatst met onder andere een spiegel voor de cbr van mijn vriendin deze was afgebroken, de bestelling is al een week onderweg en nog niet binnen heel de week er achteraan gebeld de tel rekening is 2x zo hoog als de bestelling zelf wat een bagger zaak en klagen kan niet want dan zetten zij je in de wacht en neemt nietmand meer op........een klacht via de mail kan ook niet want er is geen mail die uitgelezen wordt geven zij bijvoorbaat al aan......

Dit is nu typische een voorbeeld van oplichting waar wij niets tegen in kunnen brengen moet morgen naar de superbikes en zitten zonder spiegel tis jammer dat ik niet mag vloeken hier anders grrrrrrrrrrrrrr....


Ga is ff leestekens gebruiken :z
 
Soms voel ik mij zo machteloos.......Motozoom wat een zaak hun winst bestaat alleen hetgeen zij verdien met de telefoon je zet iemand aan de tel die niets weet en ik bel circa 10min tegen een tarief van 45 eurocent per min en in de 10min kon ik alleen maar uitleggen wat ik nodig had............
Uit eindelijk vorige week een bestelling geplaatst met onder andere een spiegel voor de cbr van mijn vriendin deze was afgebroken, de bestelling is al een week onderweg en nog niet binnen heel de week er achteraan gebeld de tel rekening is 2x zo hoog als de bestelling zelf wat een bagger zaak en klagen kan niet want dan zetten zij je in de wacht en neemt nietmand meer op........een klacht via de mail kan ook niet want er is geen mail die uitgelezen wordt geven zij bijvoorbaat al aan......

Dit is nu typische een voorbeeld van oplichting waar wij niets tegen in kunnen brengen moet morgen naar de superbikes en zitten zonder spiegel tis jammer dat ik niet mag vloeken hier anders grrrrrrrrrrrrrr....

ZUCHT....

Nooit geen gezeur met ze gehad. Word er altijd goed geholpen. Ook als je een bestelling doet dan heb je het een week later in huis.

Misschien had je beter in zo een geval langs kunnen gaan.


Maar ik vind het niet terecht dat je ze gelijk uitmaakt voor oplichters. Beetje jammer.

Any way. Het is maar een meening ;)
 
ZUCHT....

Nooit geen gezeur met ze gehad. Word er altijd goed geholpen. Ook als je een bestelling doet dan heb je het een week later in huis.

Misschien had je beter in zo een geval langs kunnen gaan.


Maar ik vind het niet terecht dat je ze gelijk uitmaakt voor oplichters. Beetje jammer.

Any way. Het is maar een meening ;)
:^
 
Soms voel ik mij zo machteloos.......Motozoom wat een zaak hun winst bestaat alleen hetgeen zij verdien met de telefoon je zet iemand aan de tel die niets weet en ik bel circa 10min tegen een tarief van 45 eurocent per min en in de 10min kon ik alleen maar uitleggen wat ik nodig had............
Uit eindelijk vorige week een bestelling geplaatst met onder andere een spiegel voor de cbr van mijn vriendin deze was afgebroken, de bestelling is al een week onderweg en nog niet binnen heel de week er achteraan gebeld de tel rekening is 2x zo hoog als de bestelling zelf wat een bagger zaak en klagen kan niet want dan zetten zij je in de wacht en neemt nietmand meer op........een klacht via de mail kan ook niet want er is geen mail die uitgelezen wordt geven zij bijvoorbaat al aan......

Dit is nu typische een voorbeeld van oplichting waar wij niets tegen in kunnen brengen moet morgen naar de superbikes en zitten zonder spiegel tis jammer dat ik niet mag vloeken hier anders grrrrrrrrrrrrrr....

Heb zelf een keer gebeld, om iets na te vragen, werd netjes binnen 10 min teruggebeld, geen enkel probleem.
Denk dat ze nu wel wat anders aan hun hoofd hebben: Condoleance.nl - Hét nationaal condoleanceregister -O-

Stond ook op de site dat ze de winkels en webshops gesloten hadden.
 
Ga is eens ff leestekens gebruiken :z


full





;)
 
Ik snap de frustratie als je niet op tijd je spullen binnenkrijgt.
Aan de andere kant is dat een risico dat je met elke webshop loopt. Bovendien is de vraag of je bij een dealer je spullen sneller binnen hebt. Daar heb ik wel eens maanden moeten wachten.....

Om mensen dan oplichters te noemen gaat ff nergens over en zegt meer over je eigen instelling.
 
Je hoeft natuurlijk niet met hen te bellen he, er zijn er vast meer die dit leveren...
 
Misschien is mijn oordeel te hard ,maar zij hadden beloofd dat ik voor vandaag de bestelling zou binnen hebben.
Nu toch wel een probleem voor.

Sorry van de leestekens maar ben niet zn schrijver.
 
Ach ja, zo hebben we allemaal onze frustraties.

Aan de andere kant: het is mooi weer, geniet er van. :+
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ze nu wel wat anders aan hun hoofd hebben: Condoleance.nl - Hét nationaal condoleanceregister -O-

Stond ook op de site dat ze de winkels en webshops gesloten hadden.

:^

Ik heb nog nooit probs gehad met Motozoom...
Motozoom is een tijdje gesloten geweest, vanwege het verlies van Rudy...

Het kan zijn dat je daarom niet juist geholpen bent, i.p.v. meteen hier te gaan klagen, zou je dara wellicht ook begrip voor mogen/kunnen hebben...
 
Heb zelf een keer gebeld, om iets na te vragen, werd netjes binnen 10 min teruggebeld, geen enkel probleem.
Denk dat ze nu wel wat anders aan hun hoofd hebben: Condoleance.nl - Hét nationaal condoleanceregister -O-

Stond ook op de site dat ze de winkels en webshops gesloten hadden.

Ja dat weet ik wel zeker dat ze er wat anders aan hun kop hebben. Een vriendin van me belden me vorige week donderdag net na dat het ongeval met Ruud plaats had gevonden. Dan drait je maag even om en voel je je niet echt happy.


Any way. Ik blijf er bij Motorzoom is een prima zaak.
 
Soms voel ik mij zo machteloos.......Motozoom wat een zaak hun winst bestaat alleen hetgeen zij verdien met de telefoon je zet iemand aan de tel die niets weet en ik bel circa 10min tegen een tarief van 45 eurocent per min en in de 10min kon ik alleen maar uitleggen wat ik nodig had............
Uit eindelijk vorige week een bestelling geplaatst met onder andere een spiegel voor de cbr van mijn vriendin deze was afgebroken, de bestelling is al een week onderweg en nog niet binnen heel de week er achteraan gebeld de tel rekening is 2x zo hoog als de bestelling zelf wat een bagger zaak en klagen kan niet want dan zetten zij je in de wacht en neemt nietmand meer op........een klacht via de mail kan ook niet want er is geen mail die uitgelezen wordt geven zij bijvoorbaat al aan......

Dit is nu typische een voorbeeld van oplichting waar wij niets tegen in kunnen brengen moet morgen naar de superbikes en zitten zonder spiegel tis jammer dat ik niet mag vloeken hier anders grrrrrrrrrrrrrr....


Als ik de titel al lees dan denk ik: "weer één."
Ik heb daar ooit heel heel lang geleden ook eens wat besteld en dat ging ook goed fout.
Wat een gezeik, en dat ging toen nog niet eens via internet.
Toen was het nog een soort Nederlandse versie van Louis.
Maar dat is allang niet meer.

Nu bestel ik altijd veel via Louis, keurige helpdesk, (voordeel is dat mijn Duits goed is dus telefonisch contact is ook goed.)
De mensen die daar de telefoon opnemen weten wél waar ze over praten.
Bij Louis wordt je keurig geholpen, afspraken komen ze na én ze zijn veel goedkoper dan Motozoom.

Ook zoiets; stickers op spullen van Louis die Motozoom stuurt.
Er was een site van een ontevreden klant, "Motozoom sucks", maar die moest de lucht uit.
Vind het maar een kinderclubje met incapabel personeel.

Mijn ervaringen waren zo slecht dat ik er nooit meer wat zal kopen, laat staan iemand adviseren om er iets te bestellen, want je moet maar afwachten of, wat en wanneer je het geleverd krijgt.
 
Laatst bewerkt:
meerdere dingen bij ze besteld maar ik heb eigenlijk nooit geen problemen gehad met ze sterker nog ik word er altijd heel erg vriendelijk geholpen.ook als je in de winkel komt word je prima geholpen.ik denk dat je de volgende keer er even heen moet rijden dan weet je zeker dat je er niet op hoeft te wachten en ik denk ook dat je maar beter niet gelijk een topic over iets als dit moet openen als je maar 1 ervaring heb met de winkel.maar goed dat is mijn gedachten.succes verder met je spiegel en hoop dat je vriendin snel weer kan rijden
 
Misschien is mijn oordeel te hard ,maar zij hadden beloofd dat ik voor vandaag de bestelling zou binnen hebben.
Nu toch wel een probleem voor.

Sorry van de leestekens maar ben niet zn schrijver.


Je hebt gewoon gelijk, zo'n zaak moet duidelijk zijn en goed bereikbaar.
 
meerdere dingen bij ze besteld maar ik heb eigenlijk nooit geen problemen gehad met ze sterker nog ik word er altijd heel erg vriendelijk geholpen.ook als je in de winkel komt word je prima geholpen.ik denk dat je de volgende keer er even heen moet rijden dan weet je zeker dat je er niet op hoeft te wachten en ik denk ook dat je maar beter niet gelijk een topic over iets als dit moet openen als je maar 1 ervaring heb met de winkel.maar goed dat is mijn gedachten.succes verder met je spiegel en hoop dat je vriendin snel weer kan rijden


Waarom naar een webwinkel toe rijden?

Ik begrijp zijn frustratie wel, hij is zeker niet de eerste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan