Ik probeer al enige tijd op verschillende manieren iets te bestellen bij motozoom, maar de bestel-link op de pagina werkt niet, mailen helpt niet en bellen wordt je voor ,45 E in de wacht gegooid, zijn er meer mensen met slechte of juist goede ervaringen met motozoom?
maar dan, hoe noem je een hugger in het duits? travlang kent het woord niet.
maar dan, hoe noem je een hugger in het duits? travlang kent het woord niet.
MOTOZoom is RAMPZALIG qua dienstverlening. Ze geven gewoon nooit thuis. Ik heb ze al tig keer ge-emaild en gefaxed. Ik had spullen besteld waarvan 1 artikel dat ik dringend nodig heb ontbrak. Ik kon wel bij "Mister Primitivo en daarom waarschijnlijk voor Motozoom goedkopo" SelectVracht het hele bedrag voldoen, maar bericht over naleveren HO maar!!!
Het zijn gewoon een stelletjezakkenwassers. Ik bestel daar nooit meer wat. Ik dacht trouwens dat Louis was opgegaan in Motozoom. Misschien is de barslechte service daarvan de reden.
Als je 'motozoom' trouwens ingeeft bij zoeken tref je ergens een enorme waslijst aan klachten over deze toko. Ik stel voor dit hoog op de lijst van onderwerpen te houden, misschien leert Motozoomdan wel haar klanten netjes te behandelen!
Als je iets hebt gevonden op de site van Motozoom dan neem je het artikelnummer en vervangt de 2 op de 2e plaats met een 0.
Vul dit artikelnummer rechtstreeks in bij Louis en voila het gezochte artikel.
Er komt €6,95 porto bij (alles inclusief)Wat zijn de bestelkosten als je bestelt bij Louis weet iemand dat ???
Er komt €6,95 porto bij (alles inclusief)
Bij motozoom is dat €4,95 en bij bestellingen onder de €45 komt daar €1,95 afhandelingskosten bij.
Die 2 € verschil heb je er dus met het eerste artikel al uit.
Dat is niet duur. En weet jij toevallig ook iets over de levertijden ???
bij louis scheelt het inderdaad, ik probeer het ding te bestellen, moet je gegevens invullen voor een klantnr, ik dat doen, klik op verder, krijg geen nr, maar moet betalingsmanier kiezen, ik keizen, kan ik niet verder zonder klantnr, zit ik weer op het vorige menu!!!
ben ik nu gek?
Even goed kijken, ze geven in rood aan wat er mis is aan invulgegevens.bij louis scheelt het inderdaad, ik probeer het ding te bestellen, moet je gegevens invullen voor een klantnr, ik dat doen, klik op verder, krijg geen nr, maar moet betalingsmanier kiezen, ik keizen, kan ik niet verder zonder klantnr, zit ik weer op het vorige menu!!!
ben ik nu gek?