motozoom

nog steeds moet je dan een klantnr hebben,e n daar kom ik dus niet aan.
om veiligheidsredenen(tegen mezelf) heb ik geen creditcard..

die eerste twee vakken hoef je nu nog niet in te vullen, dus de vakken met postzahl en kundennummer hoeft niet, is alleen van belang als je al eens iets heb besteld.
 
klantnr heb ik nog steeds niet ik kan alleen bij het boodschappenkarretje komen, van daaruit of een andere weg, kan ik die kassa ook niet vinden
nergens een link bestellen of betalen, kan niet zonder klantnr, wil klantnr,weer terug naar invulmenu, alles staat er nog weer verder, moet weer terug...
 
gaan we het nog een keer proberen: ga naar het artikel dat je wilt hebben, geef het aantal dat je wilt hebben(1 waarschijndelijk) :)

helemaal onderin staat dan een geel vakje "in den warenkorb" daar druk je op!

je krijgt dan een venster met weer een geel vakje met de tekst zum warenkorb ook daar druk je op!

weer een venster met geel vakje zur kasse, ja weer drukken

dan krijg je het gedeelte waar je je gevens in moet vullen in een grijze balk staat ich bin noch kein kunde bei louis!

in vullen en door gaan kan niet fout gaan...
 
dat venster zur kasse komt bij mij dus niet...
de eerste keer wel, was er een link bestellen, is er nu ook niet..
 
en dan ich bin kein kunde, had ik dus gedaan, maar een kl.nr krijg ik niet..
 
ach laat maar, misschien ridt ik me strax wel te pletter, heeft me vriendin er 5 motoren bij, min 1 dan
 
moet toch echt bij jouw(computer) liggen, heb net zelf het hele proces uitgevoerd en gaat keer op keer goed!
 
ik heb ze gebeld en iets besteld, over mail een bevestiging gekregen, maar geen bankrek.nr of iban adres om het geld heen te sturen.. staat dat misschien ergens op de site?
mijn computer is inderdaad niet helemaal lekker vrees ik..
 
Mijn hoes finally arrived. Waren ze vergeten in te pakken bij motozoom. Twee items besteld, waarvan er eentje is vergeten.... Nu ja, het is er. Da's het voornaamste. Wel na lang aandringen, d.w.z. tig keer mailen en faxen. Maar goed, om met die lulhannes van een Huub Stapel te spreken: "waarvan acte!"
 
ik kom net bij motozoom vandaan, en heb daar ff een tanktas gekocht, ging prima hoor. Helemaal geen problemen, mocht nog ff uittesten welke tas er het mooiste oplag dus was allemaal perfect. Ze haden het artikel wel gewoon op voorraad en ik heb dus niets hoeven bestellen, ben gewoon ff langsgereden. Dus als je het op die manier doet is het geen enkel probleem :]
 
naar louis geld gestuurd, vandaag mailtje gekregen dat ze het opsturen, ze hebben dezelfde zooi als bij motozoom, maar man wat een prijsverschil...
 
Pas een tanktas en kettingspray bij Louis.de gekocht. Met creditcard betaald, in 3 dagen binnen. Precies dezelfde meuk als bij Motozoom alleen goedkoper en sneller. Klachtafhandeling bij Motozoom bullshit, bij Louis ??
 
Klachtafhandeling by Louis.de. Prima. Had een paar tassenbeugels besteld die je moest verbuigen om passend te maken. Niet by mij dus. Waren wel volgens type motor. Teruggestuurd en m'n geld gewoon weer op mijn kreditcard gestort. Prima service dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan