Nepagent op de A27

Het niet opvolgen van zo een aanwijzing is strafbaar: feitcode K 010, kost je €370.

Kortom, als oom agent mij zegt over de busbaan te rijden, dan doe ik dat. Jij ook, als je je geld nuttig wilt besteden...

Als weggebruiker >>> ja
Als verkeersregelaar >>> nee
 
Als verkeersregelaar >>> nee
- En wat als oom agent de verkeersregelaar zegt dat de optocht over de busbaan moet rijden...

- En wat als oom agent de verkeersregelaar zegt dat hij over de busbaan moet rijden teneinde voor de optocht te komen om daar bv een zijstraat af te zetten...


Knap ingewikkeld hoor, als je de aanwijzingen van de politie al niet meer kunt vertrouwen...
 
Laatst bewerkt:
Laten we vanaf nu allemaal gewoon naar deze man gaan zwaaien (niet groeten maar echt op deze manier :W en waar het kan keihard uitlachen. Denk dat hij dan wel gauw z'n krulsnoer aan de wilgen hangt.
 
Een 'reversal' in een topic is altijd grappig en onderhoudend.

Feit is, dat TS tijdens het AUTOrijden (wat doet een autoverhaal trouwens in een motor-forum?) zijn telefoon in de hand nam (om foto's te maken).
Gevaarlijk gedrag en staat daar tegenwoordig niet een strenge straf op?
Daar hoor je niemand over. O-)
Dit was er een voor het MB mannetje. :+

Telefoon is verboden, maar wat als hij de opnames gemaakt had met een pocketcamera, dan is er aan het verhaal an sich niets veranderd, en kun je je commentaar verder richten op de feiten....
 
Die nep agent regelmatig tegengekomen rond Am*dam, moet er altijd een beetje om lachen....
En terwijl ik dit hele topic door zit te lezen staan er ineens 3 echte motoragenten onder m'n balkon....
 
ik heb de originele post van pag.1 er nog maar eens bij gepakt en lees dat de TS reeds op de linker strook reed en dus niet naar links verplaatst.
TS meldt dat hij de motorrijder van achteren ziet naderen terwijl hij achter een busje rijdt.
hij krijgt een handgebaar van rustig aan op het moment dat hij rechts rijdt om de motorrijder te laten inhalen, die dit niet deed maar afremde om dit gebaar te kunnen maken.

tot zover de woorden van de TS. waarmee dit begon.

er lijkt geen voorgeschiedenis te zijn waar dit een gevolg van is, maar dan nog, wie te snel rijdt betaalt de boete, waarom je daar druk om maken als mede weggebruiker.

ik snap wegmisbruiker wel als hij de neander manoeuvre aanhaalt als reden maar daar blijkt niks van, verder snap ik meike ook wel dat deze uitdossing zijn weerslag kan hebben op verkeersregelaars.

dus ik ben benieuwd naar het filmpje.
 
er lijkt geen voorgeschiedenis te zijn waar dit een gevolg van is, maar dan nog, wie te snel rijdt betaalt de boete, waarom je daar druk om maken als mede weggebruiker.


Omdat je een sociaal mens bent die weet dat verderop een controle plaats vindt, dan is dat toch aardig als iemand zich daar druk om maakt en een jou als anders daar op wil attenderen. Op die controle dan.
 
Een normaal mens zou dat snoer, als ie dat al heeft, ook gewoon verbergen. Al was het alleen maar om niet als agent-in-burger aangezien te worden :z
 
Laatst bewerkt:
Een normaal mens zou dat snoer, als ie dat al heeft, ook gewoon verbergen. Al was het alleen maar om niet als agent-in-burger aangezien te worden :z
Wat is dat voor onzin? Waar wil jij em verbergen als je gewoon audio op je motor hebt?
 
Ik heb het heel eventjes gehad (beviel niet) en toen deed ik het snoertje gewoon onder mijn jas :?
Lijkt me nogal lastig als je hem voorop je motor ergens inprikt.

Maar volgens jouw logica mag dus ook niemand een Volvo S60 of V70 rijden omdat veel mensen denken dat je een agent bent als je daarin rijdt?
 
Lijkt me nogal lastig als je hem voorop je motor ergens inprikt.

Maar volgens jouw logica mag dus ook niemand een Volvo S60 of V70 rijden omdat veel mensen denken dat je een agent bent als je daarin rijdt?
Oh ik prikte het in mijn telefoon in mijn binnenzak. En ik heb een Volvo S60 :o Maar daarin draag ik geen blauw overhemd of pullover ;)
Nou je hebt wel eens van die mafkezen die in een fluoriserende jas in de auto zitten.. vind ik ook al twijfelachtig...
 
Laatst bewerkt:
Er moeten juist meer nep- agenten komen:

Dan kan de echte politie meer boeven vangen.
Snelheidscontroles dienen ook uitgevoerd te worden door nep- agenten, dan betalen we die met nep- geld. :+

dus we moeten met fluo kleding gaan rijden?!.... :+
 
Lijkt me nogal lastig als je hem voorop je motor ergens inprikt.

Maar volgens jouw logica mag dus ook niemand een Volvo S60 of V70 rijden omdat veel mensen denken dat je een agent bent als je daarin rijdt?
Dat mag wel, maar het slaat nergens op om met een wit blousje belerend gebaren te gaan maken naar andere weggebruikers... Of continu aan je binnenspiegel te frummelen als er iemand achter je rijdt
Alhoewel me dat best leuk lijkt om dat ik m'n eigen S80 te doen, i.c.m. een setje blauwe knippers in de gril, ben alleen bang dat MBM dan achter me aankomt hier in de omgeving B| dat van die binnenspiegel werkt trouwens wel.... :P
 
Laatst bewerkt:
Een 'reversal' in een topic is altijd grappig en onderhoudend.

Feit is, dat TS tijdens het AUTOrijden (wat doet een autoverhaal trouwens in een motor-forum?) zijn telefoon in de hand nam (om foto's te maken).
Gevaarlijk gedrag en staat daar tegenwoordig niet een strenge straf op?
Daar hoor je niemand over. O-)
Dit was er een voor het MB mannetje. :+

Het ene sluit het andere niet uit toch ?
Als a fout is en b fout, heft dat elkaar niet op. A is nog steeds fout.

In dit onderwerp gaat het over het gedrag van de BMW-rijder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan