Nepagent op de A27

gaan we nu elke dag foto's van die man zien omdat iedereen graag wil laten zien hem gezien te hebben. Het zal toch niet waar zijn hè wanabee paparazzofotografen in de dop!
 
Alles mag nep, als je maar niet bewust de ander wilt laten geloven dat het echt is O-)

Ennn HOPPA!!! 90% van heel MF in één zin samengevat. _O-

Wannabee motoragent.
Wannabee coureur.
Wannabee stuntrijder.
Wannabee wereldreiziger.
Wannabee Hells Bengel. En ga zo nog een uurtje door. ;)
 
En vandaag wederom gespot rond 17.00-17.15 uur op de A28 (Utrecht > Amersfoort)

[afbeelding]

Serieus hoor: [afbeelding] met z'n rijgedrag.
En wie denkt ie nou in de maling te nemen met z'n oranje zwaailicht op z'n koffer en z'n blauw/oranje striping op z'n helm met de tekst BMW erboven?

Ik heb me scheel gelachen toen ie afkeurend naast me kwam rijden en ik vól een foto van 'm nam met mijn mobiel :') _O-
Dit kán geen toeval zijn. Dan wil je er echt als een agent uit zien.
Zelfs een agent wil dat niet. Wat een sneu ventje.
 
Hahaha, ik lees dit topic al een tijdje.. Wat sneu. Een ding heeft ie wel voor elkaar. Hij wordt beter gezien dan de gemiddelde motorrijder.
Hieruit blijkt wel dat motorrijders 'bewust' over het hoofd gezien worden.
Zodra de motorrijder op politie lijkt, ziet de automobilist hem wel. Uit angst waarschijnlijk.
Zo bezien is die vermomming nog niet zo gek.
 
Hieruit blijkt wel dat motorrijders 'bewust' over het hoofd gezien worden.
Zodra de motorrijder op politie lijkt, ziet de automobilist hem wel. Uit angst waarschijnlijk.
Zo bezien is die vermomming nog niet zo gek.

De minder aandachtige denkt idd gelijk aan politie, als je even goed kijkt zie je bij deze man dat dat niet zo is.
Daarnaast kan streng kijken naar iemand die je over het hoofd ziet duidelijk maken dat de uitgevoerde actie geen slimme actie was.

Waar ik MBM wel gelijk in geef is dat deze man niet vanuit het niets naar een medeweggebruiker moet gaan gebaren dat ie rustiger moet rijden als de snelheid wat hoger ligt dan toegestaan.

Verder is er weinig duidelijkheid hoe het een en ander zich nou precies heeft voltrokken.
Lijkt me overigens wel een behulpzaam type, deze man.
Is wel de eerste die naast je komt staan en de plaats van het ongeval doeltreffend kan beveiligen als je bent gevallen, of in een aanrijding bent beland.
 
Het zou misschien wat zijn om een 'MF Garde' op te richten.

Deze Garde zou gebonden moeten zijn aan kledingvoorschriften: zoveel mogelijk op politie gelijkend, en motorvoorschriften: zoveel mogelijk op politie gelijkend.
Verder een gedragscode: zoveel mogelijk op politie gelijkend.

Mijn plan is om deze Garde juist niet in te zetten tijdens evenementen, maar juist in het normale dagelijkse verkeer, zodat het laffe autovolkje, danig onder de indruk, zich eindelijk eens aan de regels houdt.
Mobiele telefoons zullen geconfisqueerd worden, ook als ze niet gebruikt zijn in het verkeer.

Lijkt het je wat?
 
MF garde?
melaminegoed.html
 
Goed punt. Maar met dat geel loop je niet het risico bij een parkeerplaats aangezien te worden voor een struik waar ze tegenaan kunnen pissen.
 
De vuile schoft! Die moeten we met z'n allen proberen kapot te maken... Of beter nog, ophangen aan dat krulsnoer van 'm!

:Z


Nou inderdaad: :Z



Rij jij toevallig op een RT met een geel jack en een gele helm met oranje/blauwe bestickering, een broek die verdacht veel lijkt op die van een agent en een oranje zwaailichtje op je topkoffer? :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan