Nieuwe bak van EZS

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
10.855
3.340
Achterhoek
de Ezs Clique:
full
 
Nais :P Geschikt voor klassiekere motoren.

Krijgt hij nog een 'deksel' ?
Ben benieuwd wat voor spatbord hij krijgt.
 
Hé! Een EZS bak die wel van andere type's te onderscheiden is :+
Ziet er goed uit.

Dacht echter aan topictitel dat je alweer aan een nieuwe bak ging werken?
M.a.w. => Nieuwe EZS bak <= zou wat duidelijker zijn ;)
 
Iemand info omtrent de tijden van de open dag?
Staat niet op de site. Zou lullig zijn als ik daar om 07.30 voor een dichte deur sta :+
 
Ja, ja, mijn klassieker is er recent over de vloer geweest en toen was die 'Clique' nog een berg schuim en het werd mij ten strengste verboden die te fotograferen! _O-

De 'soberheid' van het ontwerp staat mij wel aan. :}
 
Laatst bewerkt:
Als ik ga ga ik na de middag. Moet zaterdag avond spelen bij Motorclub Hierden.
 
Lijkt me een nette budget bak. De dubbele lijn in de neus komt me bekend voor, volgens mij is er een auto die dat heeft. Of een paardentrailer. Ik ga er nog wel opkomen.
Ik zou hem eerst eens naast een motor moeten zien, waar zou die nu netjes bij passen?
Geen supersport, geen all road, ik weet het niet :? :?
 
Tja... :? lijkt mij meer een moderne versie van een velorex, maar misschien ziet ie er in het wild beter uit.
En idd budget, tripteq, velorex, we zullen het zien.
 
Lijkt me een nette budget bak. De dubbele lijn in de neus komt me bekend voor, volgens mij is er een auto die dat heeft. Of een paardentrailer. Ik ga er nog wel opkomen.
Ik zou hem eerst eens naast een motor moeten zien, waar zou die nu netjes bij passen?
Geen supersport, geen all road, ik weet het niet :? :?

Volgens mij zit die lijn ook in een zitmaaier:

Simplicity-Broadmoor-16VHM40.png
 
Voor zover ik goed ben ingelicht:

- de bak is inderdaad budget, denk aan de prijs van een Velorex
- Komt een rond spatbord op
- Er zijn allemaal optie's mogelijk, denk aan ruitjes, verschillende soorten lampen, velgen remmen ed. Uiteraard allemaal tegen meerprijs.
- De dubbele lijn in de neus hebben alle RX1/4/5/Stern bakken ook
 
Tja... :? lijkt mij meer een moderne versie van een velorex, maar misschien ziet ie er in het wild beter uit.
En idd budget, tripteq, velorex, we zullen het zien.

Ik heb de mal gemaakt zien worden, en vind het een mooie lijn. Kwa vorm niet te vergelijken met een Velorex. Ik vind de vorm/ het idee dichter bij een EML S1 Roadster liggen dan bij een Tripteq

(Het maakt niets uit of ik wel vaker bij EZS kom, als ik de lijnen niet mooi vind zeg ik dat ook rustig :9 )
 
Laatst bewerkt:
Ja, de foto zal een bewerking zijn.
Nee, het model is kompleet nieuw.
 
Laatst bewerkt:
1324743044.jpg

Hier doet hij me aan denken. Volgens mij is het een Jewel, uit Frankrijk. Rond neusje, aflopende neus.
 
Spet mie wel, maar vind het er voor geen meter op lijken. Wat Kwastert zegt is idd wat ik ook al dacht, hij lijkt qua lijn in de neus gewoon op een compact/rally/rx.

Maar dat zeg ik natuurlijk wel om te slijmen met Kwastert, en om Halluflive te plagen :+

Fotoshop?? Goh, dacht dat het echt was _O-
 
Weer eentje die geschikt is om een haaienbek op te schilderen, alhoewel bij nader inzien de neus me meer doet denken aan een blauwe vin vis(je weet wel de heeeeele grote) en dan de bek op de afschuining van de bovenkant.

Maar wat gaat zo'n bak nou nog kosten??
 
Weer eentje die geschikt is om een haaienbek op te schilderen, alhoewel bij nader inzien de neus me meer doet denken aan een blauwe vin vis(je weet wel de heeeeele grote) en dan de bek op de afschuining van de bovenkant.

Maar wat gaat zo'n bak nou nog kosten??
Kwastert hat het over Velorex segment, dat zit dus rond de 2000 euro. Maar als je hem een beetje aangekleed zal het wel in de papieren gaan lopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan