Nieuwe SV650S Deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over die tank omhoog zetten, had je je benzinekraan wel op uit staan? Dan zou die toch niet mogen verzuipen?

Over het groot licht. Tuurlijk, ze zien je wel, maar als je ze verblind is dat niet echt veilig en bovendien kun je de snelheid en afstand van een voertuig dat groot licht draagt heel slecht in schatten. Let daar zelf ook maar eens op en je zult merken wat ik bedoel


Benzinekraan?

zoek jij hem eens op je SV?


:) :) :) :) :) :)
 
Hahaha, ik had op moment van schrijven 20 km gereden en nadat ik gepost had keek ik eens goed rond en kwam ik inderdaad tot mijn grote verbazing nergens een benzinekraan tegen |(

Look, it's the newby :o

Sorry ;)
 
Hahaha, ik had op moment van schrijven 20 km gereden en nadat ik gepost had keek ik eens goed rond en kwam ik inderdaad tot mijn grote verbazing nergens een benzinekraan tegen |(

Het is geen brommer..


Maar nog even over dat grote licht, ze staan bij mij absoluut niet te hoog. Het is alleen bij het gasgeven. Dus echt als je aan het accelereren bent.
Misschien ligt het wel aan mijn rijstijl?

Maandag ga ik trouwens bellen om een afspraak te maken bij Hartelman Racing in Hengelo, zodat die op de fuchs bank komt te staan. Is kijken wat er qua grafiek uitkomt en vanuit daar maar is kijken of een ander luchtfilter uitkomst biedt. Of een powercommander.
 
he casgas, bij mij seinen alleen de vliegtuigen terug...ik snap niet hoe dat kan hoor?
wheelie-small.jpg

full

*D ;)
 
Ach, ik ben blij mee. En het vorige ritje naar de Eiffel beviel niet me mijn bepakte tanktas. Kon die alleen met de magneetjes vast zetten, het touwtje rond het balhoofd paste niet echt goed meer. Als je dan de hele tijd moet oppassen dat je tanktas er niet afvliegt is dit toch echt een beter alternatief :)

Volgend jaar wil ik meer gaan ringen, en dan is dit gewoon perfect om de spullen mee te nemen.

Ziet er i.d.d. errug strak uit. Maar dat komt denk ik ook dat het een zwarte is. Een vriend van me met een gele Aprilia heeft hetzelfde maar dat ding ziet er nu niet meer uit omdat het vuil in de leernerven gaat zitten.
 
Het is stil in deze hoek zeg, iemand die nog wat leuke winter projectjes weet om te doen aan de SV?

Ik heb alvast een vooruit-denkende-blik :)
 
Ik heb een 2e yosimura pijp besteld.
Deze wordt door me maat (die kan rvs lassen en buigen) er net zo mooi onder gezet als de hihgmounted bsm - two brothers.

www.redema.com/gallery/displayimage.php?album=5&pos=4

De reden dat ik voor ysi heb gekozen aan te passen is het geluid :)

Verder komt er een WP achterveer op en een tailraiser.

Daarna is het geld wel weer op denk ik zo.
 
hoi allen,

ziet er een leuke topic uit :-)

Ik ben van plan begin volgend jaar een SV te kopen, 650 of 1000, weet ik nog niet.

Ik had graag geweten, als dat blauw of zwart goed krasbestendig is ?
Is de lak kwaliteit van Suzuki goed ?

Dank alvast voor alle reacties :-)

Een toekomstige SV rijder.
 
Ik heb de mijnes nog niet laten vallen dus kan er weinig van zeggen :P Maar na 8600km. heb ik zelf nog geen slijtageverschijnselen van de lak gezien.

Thanks,

Dat is goed om horen, want bijvoorbeeld van de Honda RR komt de lak al mat na een 3000 km.
Er zijn er veel die klagen daarover.

Een pluspunt voor suzuki dus :}

Greetz.
 
Ben vandaag even met een vriendin wezen toeren (o.a. Peel en Maas route) maar zonder snorkel op m'n airbox. Man wat een lekker geluid. Omdat we er nu met z'n 2'en opzitten moet ie extra hard werken wat betekend dat het geluid uit de airbox errug fraai is.

Nu weet ik niet of dat ie harder rijd zonder snorkel of dat ik juist nog meer aan 't gas zit te hengelen O-) (veel te veel momenten van: 'als ze me nu knippen dan .... |( ). Alleen het verbruik met duo is minder: 1:16 tot nu toe.
 
Verder komt er een WP achterveer op en een tailraiser.

Daarna is het geld wel weer op denk ik zo.

Waarom een WP veer en een tailraiser ?
Als je een complete shock van HyperPro of WP koopt heb je geen tailraiser nodig.
Dus pak het gelijk goed aan ;)
 
Ik heb een 2e yosimura pijp besteld.
Deze wordt door me maat (die kan rvs lassen en buigen) er net zo mooi onder gezet als de hihgmounted bsm - two brothers.

www.redema.com/gallery/displayimage.php?album=5&pos=4

De reden dat ik voor ysi heb gekozen aan te passen is het geluid :)

Verder komt er een WP achterveer op en een tailraiser.

Daarna is het geld wel weer op denk ik zo.
Klinkt goed! Maare, hoe ga je dat doen met dat merkplaatje op demper? Dat zit dan toch aan de verkeerde kant? Of heb je een spiegelbeeld demper besteld. :)
 
Waarom een WP veer en een tailraiser ?
Als je een complete shock van HyperPro of WP koopt heb je geen tailraiser nodig.
Dus pak het gelijk goed aan ;)
complete shock is 700 euro...en een tailraiser en een veer is 150 euro :)
 
Klinkt goed! Maare, hoe ga je dat doen met dat merkplaatje op demper? Dat zit dan toch aan de verkeerde kant? Of heb je een spiegelbeeld demper besteld. :)

Moet toch vast aan te komen zijn :)

Daar hadden wij ook al aangedacht.

Maar het Yosi teken is standaard en die maken volgens mij toch ook wel linker uitlaten.
 
Plannen voor de winter:

Iets doen aan de zithouding: SBK stuurtje of andere clip-ons.

Verder wil ik toch gaan kijken voor een Powercommander om de injectie GOED af stellen op de BOS uitlaat en dan in combinatie met een K&N filter. Moet alleen nog even kijken waar ik die Powercommander vandaan ga halen. Misschien een MF-group-buy? O-) :)

En tot slot wil ik een ander spatbordje in elkaar gaan knutselen om de kont van de SV beter uit te laten komen. Wat ik nu heb werkt zeer goed tegen spatten en ziet er wel beter uit dan het standaard ding, maar optisch kan het nog mooier. :X
 
Ben vandaag even met een vriendin wezen toeren (o.a. Peel en Maas route) maar zonder snorkel op m'n airbox. Man wat een lekker geluid. Omdat we er nu met z'n 2'en opzitten moet ie extra hard werken wat betekend dat het geluid uit de airbox errug fraai is.

Nu weet ik niet of dat ie harder rijd zonder snorkel of dat ik juist nog meer aan 't gas zit te hengelen O-) (veel te veel momenten van: 'als ze me nu knippen dan .... |( ). Alleen het verbruik met duo is minder: 1:16 tot nu toe.

Met erg sportieve rijstijl 1:16 ? Dan zou ik niet klagen :X
 
Zo dan, toenstraks even snel een rondje gereden maar natuurlijk kwam ik weer in een plensbui terecht.

Het werd al wat donkerder en het viel me op dat mensen nu echt vaak beginnen te seinen dat ik "groot" licht op heb. Dat terwijl ik gewoon een beetje gas aan het geven ben, en dan nog geen eens voluit. In het 30 a 45 mins dat ik heb gereden werd er wel iets van 7 of 8 keer geseind.

Wie heeft hier nog meer last van, bij het nieuwe model dan he?

(Nu staat mijn schatje mooi olie te lekken, morgen ff wat olie bij halen en het is allemaal weer vers :) )

2003 model ook ja . . .
Als ik op de snelweg gas bijgeef gaan mensen ineens op de rem enzo, dat soort acties |(
 
Ben met de SV het circuit op geweest. Stuurt heel wat beter dan die GS! Bochtensnelheid ligt hoger, terwijl die ook nog eens stabieler is! :}

full
 
Leon,

Niet iedereen rjd op circuit om een tijd neet te zetten hoor :)

Ik zou het juist voor de fun doen.

Volgend jaar Juni heb ik een dagje op Assen, maar de tijd is het laatste wat me boeit.
jou hoeft ook niks te boeien... :) je hoeft ook geen snelle tijd neer te zetten...maar tis wel een leuk gegeven..toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan