Nieuwe SV650S Deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb laatst nog wat foto's gemaakt toen ik me undertray erop ging zetten.

Ermax undertray inbouw

P.S iemand nog intressante links/tips voor wat betreft een ander zadel,ik kan er maar niet aan wennen,al na een uur of 1,5 krijg ik enorme last van me zitvlak :+
 
Ik heb laatst nog wat foto's gemaakt toen ik me undertray erop ging zetten.

Ermax undertray inbouw

P.S iemand nog intressante links/tips voor wat betreft een ander zadel,ik kan er maar niet aan wennen,al na een uur of 1,5 krijg ik enorme last van me zitvlak :+
Suzuki zelf verkoopt een gel zadel en ook Corbin verkoopt er eentje. Die van Suzuki is zo rond de 100 euro gok ik, die van Corbin rond de 450 euro... :X Tenminste, dat was ie eind vorig jaar.

Op onderstaand linkje istie ineens veel goedkoper. Staat op de Suzuki seat op. https://www.oneidasuzuki.com/store/xcart/customer/home.php?cat=681
 
Laatst bewerkt:
Zo dan, mijn aankoop is ook weer binnen, niet echt gerelateerd maar ehh.. boeiuh :)

De bulletcam!

bulletcam.jpg
 
Ik heb laatst nog wat foto's gemaakt toen ik me undertray erop ging zetten.

Ermax undertray inbouw

P.S iemand nog intressante links/tips voor wat betreft een ander zadel,ik kan er maar niet aan wennen,al na een uur of 1,5 krijg ik enorme last van me zitvlak :+

dat ziet er netjes uit!
maar zou je nu nog wel een kettingslot achterin kunnen doen?? (is dat dan wel stevig genoeg nu je de origi undertray af hebt gezaagt?)
 
Morgen ga ik em eronder zetten en als het een beetje redelijk weer is (dus geen regen) ga ik em ook meteen ff uittesten..

Camera is gekocht bij www.rfconcepts.co.uk

Dan linksonderin bij helmet camera's.. dit is pack4, de betere camera dus :)
 
Ik heb laatst nog wat foto's gemaakt toen ik me undertray erop ging zetten.

Ermax undertray inbouw

P.S iemand nog intressante links/tips voor wat betreft een ander zadel,ik kan er maar niet aan wennen,al na een uur of 1,5 krijg ik enorme last van me zitvlak :+

Ziet er erg mooi uit. Wat kost zo'n undertray en waar bestel je hem? Zit de kentekenplaat zodanig stevig bevestigd dat de boel ook bij hoge snelheden (en zware regen) goed blijft zitten?
 
Netjes gedaan. Is dat trouwens makkelijk om een linker of rechterdeel van de achterkuip te verwijderen voor demontage? Ik heb hem tot nu toe er altijd gewoon af getrokken zonder iets los te maken, maar ik denk dat dat op de lange termijn niet echt bevordelijk is. :)

Ik had het achterstedeel er ook eerst als 1 geheel afgehaald(voelde inderdaad een beetje vreemd aan om te doen)
Daarna kwam ik erachter dat ik op deze manier nooit die undertray er onder zou kunnen krijgen,dus toen heb ik er 1 zijkuip af gehaalt.
Het is wel iets meer werk,er zit namelijk 1 bout bij het achterlicht die je er echt heel moeilijk weer op kan krijgen als je de handel weer moet monteren.



dat ziet er netjes uit!
maar zou je nu nog wel een kettingslot achterin kunnen doen?? (is dat dan wel stevig genoeg nu je de origi undertray af hebt gezaagt?)

Als je het op mijn manier doet niet meer(ik heb het gedaan zoals beschreven op het bijgevoegde A4tje)
Maar had daar al snel een beetje spijt van,omdat er nu niets meer van gewicht meegenomen kan worden.
Zoals ik het zie kan je volgens mij het grootste deel van de orginele undertray laten zitten,zodat je nog wel iets 'zwaars' kan meenemen.



Ziet er erg mooi uit. Wat kost zo'n undertray en waar bestel je hem? Zit de kentekenplaat zodanig stevig bevestigd dat de boel ook bij hoge snelheden (en zware regen) goed blijft zitten?

Hij heeft mij ongeveer 275 euro gekost B|
Ik moest weer zo nodig iets uit de USA bestellen( normaal niet zo een probleem,maar nu moest ik er toch ook een keer aan geloven IMPORT kosten '( )
http://www.easystorefronts.com/superbikes/searchresultSE.asp?rn=radF46E9&newpage=radF818A
Dus je kan hem net zo makkelijk ergens in NL bij een dealer bestellen die Ermax levert,ik denk dat je dan rond de 250 euro kwijt bent.
Volgens mijn inziens zit de kentekenplaat voldoende vast(anders jammer dan :+ )
Ik krijg nog wel blanke knipperlicht glaasjes binnen(zoals afgebeeld op de site)
 
Zo dan, mijn aankoop is ook weer binnen, niet echt gerelateerd maar ehh.. boeiuh :)

De bulletcam!

SUPER

Ben erg benieuwd naar je video's die komen gaan
Volgens mij worden dat de eerste echte onboard sv650s video's :+

Ik ga binnenkort ook me digicamera op me tank plakken 8-)
 
Nou, het is maar een testje voor de eerste keer.. en natuurlijk was mijn accu van de videocamera niet volledig opgeladen.. *zucht*..

Geen geluid dus dan maar een muziekje eronder.. van de week maar even een goeie microfoon halen die geen last heeft van windgeruis zodat ik die weer buiten de tanktas kan hangen. De bagster is in dit geval dus echt MEGA handig btw :)

Verwacht er dus niet teveel van, van het weekend wordt het mooier weer (schijnbaar) dus dan kan ik pas echt goeie beelden maken want het was een beetje druk vananvond..

Hier klikken voor het filmpje!
 
Nou, het is maar een testje voor de eerste keer.. en natuurlijk was mijn accu van de videocamera niet volledig opgeladen.. *zucht*..

Geen geluid dus dan maar een muziekje eronder.. van de week maar even een goeie microfoon halen die geen last heeft van windgeruis zodat ik die weer buiten de tanktas kan hangen. De bagster is in dit geval dus echt MEGA handig btw :)

Verwacht er dus niet teveel van, van het weekend wordt het mooier weer (schijnbaar) dus dan kan ik pas echt goeie beelden maken want het was een beetje druk vananvond..

Hier klikken voor het filmpje!

Mooie kwaliteit beeld

Lekkere server ook trouwens waar filmpje op staat :)

full
 
Supermooi beeld hoor :9

Waar heb je de camera gemonteerd?

Ook de snelheidsbeleving vind ik erg goed kloppen. :} (en dan bedoel ik niet de "doogespoelde" stukjes.....)

Ik ben erg benieuwd naar je volgende filmpjes

CASGASrider rides SV! :+
 
@CASGAS: Mooi filmpje (vooral de beeldkwaliteit is *D ) Zelfde kwaliteit als dat ik een keer in m'n auto met een Digi8 + driepoot heb gemaakt. Maaaar... toen had ik h'm zo gemonteerd dat je ook de snelheidsmeter zag... Dan worden die beelden toch wel stoerder als de teller op 200+ staat })

Anyway, ik wilde alleen maar effe melden dat ik 9 oktober een afspraak heb bij Marc Hoegee om m'n Suzuki af te stellen :)
 
Thanx voor de complimenten, maar ik heb het filmpje wel erg gecomprimeerd, echte kwaliteit is nog vele malen beter. Maarja, dan krijg je voor een paar seconden beeld weer 20mb+ files.. niet echt de moeite waard om dat hier weer te posten..
 
Mooi filmpje CasGas! Waar heb je dat ding nu vastgemaakt? Onder de voorkuip ofzo? Het beeld is wel heel stil. Super! :} Ben benieuwd naar een filmpje van de Ring ofzo. :9
 
Mooi filmpje CasGas! Waar heb je dat ding nu vastgemaakt? Onder de voorkuip ofzo? Het beeld is wel heel stil. Super! :} Ben benieuwd naar een filmpje van de Ring ofzo. :9

Hij zit onder het neusje, en dan tussen de koplampen zeg maar.. daar onder is het lekker vlak en recht.

Om nog even een "oude" koe uit de sloot te halen. Vorige week vakantie gehad en ik was bezig met de motor enzo.. kwam ik erachter dat mijn nummerplaat verlichting eigenlijk nooit gewerkt heeft.. klote prutsers bij Motoport kunnen nog geen eens normaal solderen, of het was zo aangeleverd maar dan nog geef je dat niet aan je klanten..

printplaatje.jpg


Zoals je aan het linker printplaatje kan zien, mist er gewoon een stukje baan. Dit zou door gebruik natuurlijk los kunnen gaan maar daar heb ik nooit bij kunnen komen aangezien dit printplaatje bedolven zat onder zwarte smurrie om het natuurlijk te beschermen tegen water e.d.

Rechts is mijn printplaatje. Heb dat maar zelf gemaakt, dan weet ik in ieder geval zeker dat het goed zit en dat er niet zomaar iets mist.

Ow wat is mijn onderschrift toch "so true"
 
Hij zit onder het neusje, en dan tussen de koplampen zeg maar.. daar onder is het lekker vlak en recht.

Om nog even een "oude" koe uit de sloot te halen. Vorige week vakantie gehad en ik was bezig met de motor enzo.. kwam ik erachter dat mijn nummerplaat verlichting eigenlijk nooit gewerkt heeft.. klote prutsers bij Motoport kunnen nog geen eens normaal solderen, of het was zo aangeleverd maar dan nog geef je dat niet aan je klanten..

(Afbeelding)

Zoals je aan het linker printplaatje kan zien, mist er gewoon een stukje baan. Dit zou door gebruik natuurlijk los kunnen gaan maar daar heb ik nooit bij kunnen komen aangezien dit printplaatje bedolven zat onder zwarte smurrie om het natuurlijk te beschermen tegen water e.d.

Rechts is mijn printplaatje. Heb dat maar zelf gemaakt, dan weet ik in ieder geval zeker dat het goed zit en dat er niet zomaar iets mist.

Ow wat is mijn onderschrift toch "so true"

Nummerplaatverlichting ? Wasda O-)
 
Erg mooi kwaliteit!
ik ga er denk ik ook maar een halen, maar eerst ff een digi video camera ritselen.. :+

dat ziet er wel gaar uit (dat printplaatje) wat een prutsers B|
 
Nou, het is maar een testje voor de eerste keer.. en natuurlijk was mijn accu van de videocamera niet volledig opgeladen.. *zucht*..

Geen geluid dus dan maar een muziekje eronder.. van de week maar even een goeie microfoon halen die geen last heeft van windgeruis zodat ik die weer buiten de tanktas kan hangen. De bagster is in dit geval dus echt MEGA handig btw :)

Verwacht er dus niet teveel van, van het weekend wordt het mooier weer (schijnbaar) dus dan kan ik pas echt goeie beelden maken want het was een beetje druk vananvond..

Hier klikken voor het filmpje!

Gaaf filmpje, met leuke remix van Guano Apes trouwens . . .

We want more ?
 
Gaaf filmpje, met leuke remix van Guano Apes trouwens . . .

We want more ?


Moet je nog even wachten tot het weekend waarschijnlijk. Zodra het droog is ga ik weer wat schieten, anders kan ik natuurlijk niet plat door de bocht. Temperatuur is nog wel te doen voor KD's.. dus.. :)
 
Ik heb het idee dat m'n achterband te weinig wind aan de binnenkant heeft zitten. Ik heb een BT020 voor en een 010 achter liggen. Wat is daar de beste luchtdruk voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan