nooit meer op de motor..

motormeisje

MF'er
20 nov 2002
49
0
Brielle
Ik dacht nog wel dat ik nooit onderuit zou gaan. Fout ! '(

Zaterdagmiddag ben ik bij Stellendam met mijn motor gevallen. Ik zei al vrij snel (met tranen in mijn ogen) "Ik wil nooit meer op die stomme motor rijden"
Ik heb nu mijn sleutelbeen gebroken en kan ook voorlopig even niet rijden, maar ik zit nu al te kijken naar mijn volgende motor..... Ik ben gevallen met een gsx750f en ik kijk nu naar shoppers, customs en cruisers :?

Vanmiddag ga ik kijken bij motoport. Onder het mom van de spullen die ik langs moet brengen en mijn oude motor (nog geen 2 jaar oud) die ik wil zien, ga ik eigenlijk stiekum gewoon al voor een nieuwe kijken..... :X

Of ik weer een motor koop of ga huren weet ik op dit moment nog niet.
Maar er stroomt bloed door mijn aderen en dat wil :]
 
Gewoon weer gaan rijden hoor, dat :] bloed stroomt niet voor niets door je aderen. Zal hooguit ff eng zijn, maar al gauw zit je weer in het juiste ritme....

Succes met je herstel en vooral doorgaan.... :)
 
Wat moet jij geschrokken zijn, phoe, ik hoop het nooit mee te maken.
Ik wens je heel veel beterschap met het herstel!!

Ik ben benieuwd welke motor het uiteindelijk wordt!
 
Allereerst veel beterschap de komende weken!!!

Verder kan ik na twee ongelukken (niet mijn schuld
.....ECHT niet!) alleen maar zeggen dat als je zo
snel mogelijk weer op de fiets kruipt je er zo
snel mogelijk weer van de schrik af bent!
Een gebroken sleutelbeen is een gemeen botje om te
breken maar het was niet je nek :+ dus snel weer
op de fiets en weer genieten zoals je dat altijd
gedaan hebt!

Sterkte en ik kijk uit naar een piccie van je nieuwe
motor!

P.s. Bekijk het van de positieve kant nu heb je lekker
veel tijd om lekker op M-F te zitten ;)
 
Dat is mooi klote!
Ik ben benieuwd waar je straks mee thuiskomt ;)
Maar waarom kijk je nu naar choppers, customs en cruisers? Omdat je die mooier vindt of omdat je denkt dat je daarmee niet onderuit gaat?
 
Dat is mooi klote!
Ik ben benieuwd waar je straks mee thuiskomt ;)
Maar waarom kijk je nu naar choppers, customs en cruisers? Omdat je die mooier vindt of omdat je denkt dat je daarmee niet onderuit gaat?

Ik vind choppers mooi, poetsen is minder. Dat was de reden dat ik geen chopper had. De kans dat ermee onderuit ga is natuurlijk hetzelfde, maar het voelt wel anders. Ik begrijp zelf ook niet waar dat vandaan komt, heeft denk ik te maken met het vertrouwen in de motor die je tussen je benen hebt.
 
wat zul je geschrokken zijn!
gleed je uit? hoe gebeurde het?

gewoon weer op een motor stappen lijkt me het beste. (hoor het mezelf zeggen :) )
je had net zo goed van het laatste treetje van de trap kunnen vallen met nog erger letsel....

heel veel sterkte de komende weken/ maanden met de sleutelbeen!
 
dat zegt iedereen die gevallen is ik stop met rijden
mijne schat heeft dit ook gezegd en 2 maanden nadien zat hij weer op de moto
nu ik ook meegevallen ben weet ik dat dat er bij hoort
ik weet nu ook wat het is
ondertussen hebben we weer een klein toertje gedaan maar het was nog wat wennen
iedereen zegt dat hoor :)
 
gleed je uit? hoe gebeurde het?

Het was een (bijna) haakse bocht. Ik schakelde terug naar zijn (of haar) 2e versnelling, ik weet niet meer of het in de bocht gebeurde of net erna, maar de motor ging niet goed, ik kon het gewicht niet meer houden en daarna zat ik op mijn kont in de berm met heel erg veel pijn. Ik zwaaide naar een wit busje wat aan kwam rijden en die man is gelukkig gestopt en heeft mij geholpen. Verder politie en ambu bijgeweest. Mocht na ziekenhuis bezoekje weer naar huis.
 
Ik vind choppers mooi, poetsen is minder. Dat was de reden dat ik geen chopper had. De kans dat ermee onderuit ga is natuurlijk hetzelfde, maar het voelt wel anders. Ik begrijp zelf ook niet waar dat vandaan komt, heeft denk ik te maken met het vertrouwen in de motor die je tussen je benen hebt.
Oh, dan moet je er gewoon een kopen!
Dat poetsen went vanzelf (of niet en dan rijdt 'ie nog net zo ;) )
 
Beterschap! en :} voor je instelling.

En mocht je het poetsen moe zijn kan je altijd nog met een busje matzwarte verf aan de slag ;)
 
Ten eerste: heel veel beterschap toegewenst. Je zult wel behoorlijk geschrokken zijn na zo'n valpartij. In ieder geval een voorspoedig herstel toegewenst en snel weer op een motor stappen, hoor!
Ten tweede: Wat voor costum/chopper/cruiser zoek je? Ben zelf onlangs overgestapt op een Kawasaki VN750 Vulcan uit 1993. Hiervoor heb ik vanalles gereden, van enduro, chopper, race tot tour-motor. Prima overstap, die Vulcan, en geen spijt van gehad. Succes met je zoektocht naar een andere motor!
 
Ik ga alle choppers nog af op dit moment en houd nog de mogelijkheden voor een toermotor open. Ik vind de intruder mooi en de virago nog mooier, maar die wordt helaas niet meer gemaakt. Ik zoek eigenlijk een nieuwe virago :P Ook wil ik serieus een sportster overwegen.

Heb jaren geleden een virago750 gehad. Die had ik misschien nooit weg moeten doen...
 
Hallo,

Nou wij rijden ook allebij motor(mijn vrouw en ik ) en zijn er ook wel eens afgestapt hoor!
Valt niet mee om het lekkere motor gevoel terug te krijgen maar je moet het gewoon tijd geven.
afgezien wat voor motor je weer koopt,begin gewoon weer rustig aan.
Hard rijden kunnen we allemaal maar een beetje sturen moet je leren.
Veel plezier in de toekomst
groet,
TLlie
 
Het was een (bijna) haakse bocht. Ik schakelde terug naar zijn (of haar) 2e versnelling, ik weet niet meer of het in de bocht gebeurde of net erna, maar de motor ging niet goed, ik kon het gewicht niet meer houden en daarna zat ik op mijn kont in de berm met heel erg veel pijn. Ik zwaaide naar een wit busje wat aan kwam rijden en die man is gelukkig gestopt en heeft mij geholpen. Verder politie en ambu bijgeweest. Mocht na ziekenhuis bezoekje weer naar huis.

Heel vervelend dat je gevallen bent, en dan ook nog de pech dat je een sleutelbeen breekt ;(

Veel beterschap.

Misschien een klein beetje advies met het zoeken naar een andere motor ...
Ik heb altijd begrepen dat (sport)toer motoren veel makkelijke te berijden zijn dan choppers. Bij choppers heeft de langere voorvork eerder de neiging om "om te klappen" in de bocht en dat is als ik het goed lees wat er is gebeurd.
Als je dan toch weer wilt opstappen, doe het dan op een motor die makkelijker te beheersen is dan een chopper, dat lijkt mij een fijner/veiliger idee voor jezelf.

Veel succes bij het zoeken bij een nieuwe motor en veel veilige kilometers toegewenst.
 
mooi klote zeg!!! en ik geloof dat een gebroken sleutelbeen goed zeer doet!!

Goed dat je meteen toch weer aan het kijken bent!! :} Gaat vast goedkomen!
 
Tja, motorrijden. Ge hebt het of ge hebt het niet en als ge het hebt raakt ge daar niet zo snel vanaf hé. :)

Veel suucces met het herstel.

Enne een chopper rijdt ook wel plezant zenne. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan