Ohjajoh verbrand de boel

Tering nog nooit zo'n malloot meegemaakt die zo hoog in de toeren gaat voor een burnout.
 
Tsjam, die zit wel erg hoog in zijn toeren ja. Das niet echt goed voor je R6 lijkt me. Maar het filmpie is wel :9
 
Een tijd terug was er bij jurgen van dijk iemand die hem elke keer de begrenzer in joeg. Lijkt me ook niet helemaal gezond maar goed. Ik heb wel medelijden met die motoren ;(
 
burn motherf#@%er burn
full

ikke is de rechter gek
heb nu wel en kapot motor blok onder me fzr
maar die is er nu uit en heb een thunderace :]
 
Laatst bewerkt:
Ohjajoh je maakt je wel onsterfelijk op MF :) Eerst dat "ongelukje" met dat kettingsmeren, dan deze burnout waarbij meer koppeling wordt gerookt dan band en tot slot tijdens de MF BBQ de meest ranzige verhalen staan vertellen :P
 
LOL stelletje dwazen die hun motor verneuken.

Bij jurgen van dijk laats ook, is er zo'n meeting, en dan doen ze daar als actie: Als je je oude achterband verbrand met een burnout, krijg je 50% korting op een nieuwe band. Klatentrekkertje dus. En dan op een houten plaat. Band, knal zegt de band, velg naar de kloten, en de band nam kentekenplaat en achterlichten mee. Daar sta je dan met je verrotte motor, meer schade dan korting. Maarja, ieder zo z'n hobbie. Ik ga het i.i.g. nooit doen, ben veel te zuinig met mijn eigendom (Of is het dan nu eigenslim? :+ )
 
Ohjajoh je maakt je wel onsterfelijk op MF :) Eerst dat "ongelukje" met dat kettingsmeren, dan deze burnout waarbij meer koppeling wordt gerookt dan band en tot slot tijdens de MF BBQ de meest ranzige verhalen staan vertellen :P
That's ohjahjoh 8-) :P
 
Ach.. ik ben wie ik ben. En mijn R6 heeft nergens meer last van. Je wilt ook niet weten hoe lang ik bezig ben geweest om al ht rubber weg te halen. En enkele draden die om mijn as zaten.

Idd, een tijdje geleden bij JVD was er ook zo'n dwaas met een R1. Hij heeft het geweten met zijn stoere gedrag; naast een opgrookte band waren de plastic delen gesmolten; spatbord enz, kortom weg korting..... :)

Doodzonde van je motor, geen enkele respect voor techniek gezien het feit dat je de werking van een koppeling niet begrijpt.
 
whaha, ik kon met een rs50 met 11 volle testbank pk's. een band compleet oproken, met de koppeling amper te gebruiken, hopelijk kan je beter rijden als burn outs doen. want koppeling zijn nu niet bepaald cheap.

toch leuk filmpje. lekker poetsen achteraf ook

eigenlijk zegt die avatar van een scooter al veel })
 
Laatst bewerkt:
Zie er leuk uit, maar erhm... je koppeling verneuken is goed zonde... had dat probleem in begin ook.

Heb het zaterdag ook nog gedaan.. tijdje begonnen mijn platen te slippen... ondertussen geen last meer van :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan