hee Kawa Sjeng,
je olie switch zit links onderaan het blok ( Pag 86 ). trek eens het draadje ervan af, en kijk of het lichtje uit gaat. dit moet je doen als de motor uit staat, en uiteraard
als het contact aan staat.
als het lichtje niet uit gaat, is er ergens een kortsluiting naar aarde, en mag je de draadboom onderzoeken. je kunt dan beter beginnen bij je cockpit, en vandaar naar onderen werken. Murphy kijkt natuurlijk mee he
als het lichtje echter wel uit gaat, is of je schakelaar kapot, of je hebt een olie probleem, en dan mag je eigenlijk niet meer starten. je zou kunnen beginnen met een nieuwe olieniveau schakelaar erin te monteren zoals beschreven in het handboek. als dat niet helpt, mag je de oliepomp uit gaan bouwen en controleren. maar dan ben je echt al diepgaand bezig.
waarschijnlijk kan de dealer de schakelaar wel testen voor jou.
trouwens het is een oil level switch, dus zal wel op niveau controleren. misschien zit er veel te veel olie in ofzo. controleer dat effies. je olie moet half voor het glaasje staan als hij op de bok staat