Ongeluk Sneek

Heel veel sterkte stadsgenoot. Had al zoiets gehoord en de bolswarderweg daar ben ik vorig jaar ook bijna voor de sokken gereden door een automobilist die me nog net op tijd zag. Nogmaals sterkte en die motor komt ook wel goed. Motors zijn vervangbaar maar mensen niet :Y .
 
Sterkte kerel en wees verstandig, neem ruim voldoende rust en de tijd om te herstellen. Je kunt (gelukkig) je hele leven nog motor rijden, maar als er iets mis gaat in je koppie, heb je daar altijd en overal last van.
 
Sterkte kerel en wees verstandig, neem ruim voldoende rust en de tijd om te herstellen. Je kunt (gelukkig) je hele leven nog motor rijden, maar als er iets mis gaat in je koppie, heb je daar altijd en overal last van.

:^

Jeetje Thijs, net uit het rijlessentopic en nu al de nare kant gezien -O-

Heel veel sterkte met je herstel! :j
 
dan maar zelf even een berichtje plaatsen..

vanmiddag dus net zelf uit het ziekenhuis gekomen na er 4 dagen tussen de bejaarden te hebben gebivakeerd

................


beetje warrig verhaal maar komt omdat ik met 1 hand typ en nog niet al te veel op de pc mag zitten

gr thijs

Thijs, gelukkig dat je het na kan vertellen, al heeft men het jou moeten vertellen wat er precies gebeurd is...Heel veel beterschap :W
Ik hoop dat je snel weer de ouwe bent en (veilig) kan toeren op je motert. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan