Online petitie Moto GP op Eurosport

Voor de leden die het Steenkolenengels niet machtig zijn heb ik een vertaling gemaakt:


Beste Dorna, in naam van mijn medeventilators van motogp die ik zou willen om mijn uiterste afschuw bij het besluit uitdrukken om eurosport coverge van motogp met inbegrip van 125CC en 250CC te annuleren, die is gekend om populairst onder motogpventilators over Europa, het Midden-Oosten en Azië te zijn. uw besluit om de eurosportuitzending te annuleren, die reachs de huizen van vele motogpventilators in 54 landen over Europa, het Midden-Oosten en Azië, niets minder dan een SPIT IN het GEZICHT voor al die ventilators is, die lang de sport, hebben gesteund en dorna en motogp in de commerciële reus gemaakt dat zij zijn. zoals u goed het weet, BASEREN de meeste landen zich in Europa, in plaatsen zoals Rusland, Roemenië, Slowakije, Hongarije, servia, Turkije, Noorwegen, chec republiek, Israël enz., OP EUROSPORT om de SPORT TE ZIEN die ZIJ hebben GEHOUDEN van, aangezien geen nationale post ooit de sport zal uitzenden. eurosport verstrekt een kwaliteitsuitzending voor al die ventilators die werkelijk geen alternatief hebben. daarom is uw besluit een belediging aan al die ventilators, aangezien het hen zonder toegang tot de sport verlaat die zij hebben gehouden van. ZIJN DE VENTILATORS, DE WGO GEMAAKTE DORNA EN MOTOGP IN WAT HET, MINDER BELANGRIJK DAN UW WINST EN VERLOREN REKENING?? … WIJ ROEPEN M. EZPELETA EN DORNA OM AAN HUN BETEKENISSEN TE KOMEN EN HUN BESLUIT OPNIEUW IN OVERWEGING TE NEMEN Oprecht, De ondergetekenden
 
Laatst bewerkt:
Done! As number 4612.

Gezien het nummer zijn het niet zovelen die handtekeningenaktie ondersteunen??

Ik denk dat het toch niets uitmaakt, want ze hebben vlgs mij al beslissing genomen
en gaan heus niet terugkrabbelen.....


:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan