Online petitie Moto GP op Eurosport

Done,

Hopen dat het iets uitmaakt, want ik kijk ook graag naar de trainingen en kwalificaties op eurosport en natuurlijk de eeuwig spannende 125cc en 250cc.
 
Been there, done that. Getekend dus.

Het zal geen verschil maken, maar het kan ook geen kwaad.
Btw, als RTL er ook mee stopt, wie gaat het dan oppakken? NOS?

Slechte brief trouwens. Maar ach...

3603. Lankho09 *O*
 
3665e, echt hard gaat het niet nee.

Maar hopen dat het iets helpt, want de 125cc en 250cc in samenvattingen van 5 minuten is ook niks.
 
Getekend, RTL 7 vindt ik niet altijd even goed commentaar geven op de races..

SBK op RTL 7 is helemaal ruk, alleen maar highlights..
 
Goed initiatief (wat een klote-idee van Dorna ook), maar de tekst maakt wel een beetje een amateuristische indruk... (Maar ja, als het zo blijft, hoop ik op de BBC :))
 
De afgelopen wedstrijd had ik gemist... was net op tijd terug om Rossi op 't hoogste treedje te zien staan... dag spanning :/

Toen maar een aflevering gedownload, die bleek van Brittish Eurosport te zijn, en dat was gewoon wèl weer klasse!!

Nicky Hayden stak ze ook nog even een hart onder de riem :) (Had ie natuurlijk ook alle tijd voor...)
 
De afgelopen wedstrijd had ik gemist... was net op tijd terug om Rossi op 't hoogste treedje te zien staan... dag spanning :/

Toen maar een aflevering gedownload, die bleek van Brittish Eurosport te zijn, en dat was gewoon wèl weer klasse!!

Nicky Hayden stak ze ook nog even een hart onder de riem :) (Had ie natuurlijk ook alle tijd voor...)

Waar haal je dat weg, download ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan