Overlast motoren door herrie uitlaten - De Monitor 10 november 22.40 NPO2

Och, ik ben wel blij met die max van 100 kmh, kan ik gewoon meekomen met het overige verkeer zonder dat ik helemaal lostril op dat vehikel van mij O-)O-)
 
Ik vind jou ook lief hoor 😍
kon je nog een beetje korting fixen zo bij de ANWB ? wil dat niet bij je brommertje?

Inderdaad Jan, als ik netjes rijd krijg ik korting op de autoverzekering.
En nee bij de motor (wel via de ANWB verzekerd) is die rij veilig verzekering er niet.

Maaruh jullie in Apeldoorn hebben er een zorg bij:

Sinds een aantal maanden meet de gemeente in het kader van ‘Smart Geluid Apeldoorn’ op tien plekken het geluidsniveau van o.a. luchtvaart en snelwegen. Deze info is nu beschikbaar voor iedereen.

Data toegankelijk voor iedereen

Doel van het project is om inzicht te krijgen of ontwikkelingen als de uitbreiding van vliegveld Lelystad, de verbreding van de A1 of een lagere snelheid op de A50, invloed hebben op geluidshinder in de stad. De data die de gemeente daarbij verzamelt, wil ze graag toegankelijk maken voor iedereen.

Kennis en betrokkenheid

Wethouder Wim Willems geeft aan dat ze bewust kiezen voor een faciliterende rol: “Deze sensoren staan voor mij óók symbool voor meer invloed voor onze inwoners op hun eigen leefomgeving.

Misschien worden die dingen straks wel ingezet als geluiddetectors en krijg je automatisch een bon als je te veel geluid maakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad Jan, als ik netjes rijd krijg ik korting op de autoverzekering.
En nee bij de motor (wel via de ANWB verzekerd) is die rij veilig verzekering er niet.

Maaruh jullie in Apeldoorn hebben er een zorg bij:

Sinds een aantal maanden meet de gemeente in het kader van ‘Smart Geluid Apeldoorn’ op tien plekken het geluidsniveau van o.a. luchtvaart en snelwegen. Deze info is nu beschikbaar voor iedereen.

Data toegankelijk voor iedereen

Doel van het project is om inzicht te krijgen of ontwikkelingen als de uitbreiding van vliegveld Lelystad, de verbreding van de A1 of een lagere snelheid op de A50, invloed hebben op geluidshinder in de stad. De data die de gemeente daarbij verzamelt, wil ze graag toegankelijk maken voor iedereen.

Kennis en betrokkenheid

Wethouder Wim Willems geeft aan dat ze bewust kiezen voor een faciliterende rol: “Deze sensoren staan voor mij óók symbool voor meer invloed voor onze inwoners op hun eigen leefomgeving.

Misschien worden die dingen straks wel ingezet als geluiddetectors en krijg je automatisch een bon als je te veel geluid maakt.
Dat is al oud nieuws hier,ze schieten een beetje in paniek van Lelystad en willen graag een graantje meepikken
 
Wat heb jij er aan als zo'n beest schrikt en voor je wiel springt omdat je even geen zin hebt om van het gas af te gaan? Zelfs mensen kunnen zich te tering tyfus schrikken als je ze vol in de toeren van achteren voorbij sjeest. Mensen zijn net dieren.

Wat heb ik er aan als ik beschaafd langsrij en zo'n beest schrikt alsnog, met alle gevolgen van dien
Sorry hoor maar als IK m'n motor niet onder controle kan houden heeft dat ook gevolgen
Zowel praktisch als wettelijk
 
Wat heb ik er aan als ik beschaafd langsrij en zo'n beest schrikt alsnog, met alle gevolgen van dien
Sorry hoor maar als IK m'n motor niet onder controle kan houden heeft dat ook gevolgen
Zowel praktisch als wettelijk

Ik word ook braver
Ik knal niet meer met 12000rpm het laatste stukje op de hoofdweg naar m'n huis
...op de 750 was dat namelijk nog wel te doen, de 1000 gaat daar iets te hard voor
O-)

trolorstupid.jpg
 
Mijn motor is stuk door een ongelukje. Indien alles normaal verloopt wordt dat allemaal vergoed.
Ook mijn Yoshimura demper heeft een beste kras. Die moet dus ook vervangen worden en dat wordt meteen een "shorty" Yoshimura, want die is veel mooier op dit model motor.

Ik hoop niet dat ik daarmee de tere zieltjes raak. Ik raak al zoveel mileuhippies de laatste tijd terwijl ik niets anders doe dan ik altijd deed.

Zij doen anders, ik doe niet mee, en dan worden ze boos. Begrijp er niets van.
 
Mijn motor is stuk door een ongelukje. Indien alles normaal verloopt wordt dat allemaal vergoed.
Ook mijn Yoshimura demper heeft een beste kras. Die moet dus ook vervangen worden en dat wordt meteen een "shorty" Yoshimura, want die is veel mooier op dit model motor.

Ik hoop niet dat ik daarmee de tere zieltjes raak. Ik raak al zoveel mileuhippies de laatste tijd terwijl ik niets anders doe dan ik altijd deed.

Zij doen anders, ik doe niet mee, en dan worden ze boos. Begrijp er niets van.
Tja het is eigen verantwoording ,er zijn zoveel dingen in het leven die je kan doen die andere mensen tegen de haren instrijkt,
mensen mogen ook niet te hard rijden en toch zijn er meer dan genoeg die het doen,word je betrapt ben je het haasje,
en dat geld ook voor herrie pijpen. ;)
 
Mij raak je er niet mee @Mit46, bedenk je wel dat je wellicht in de toekomst 🔮 moeilijkheden kunt krijgen door je mooi te laten pijpen, zeg je dat zo? Maakt ook niet uit het zal van luid pijpen naar keihard in de reet geneukt gaan en kun je daarna nogges de lederen poeplap trekken.

Wanneer we zo doorgaan zijn de enige bandelozen over, degene die in spandex gehuld op een wielrenfiets over de dijken gaan.

wat we zouden moeten doen is in plaats met onze motoren allemaal met onze autos 🚙 🚗 🚙 🚗 🚙 de dijkjes moeten gaan rijden om van de mooie omgeving te genieten?
 
Mijn motor is stuk door een ongelukje. Indien alles normaal verloopt wordt dat allemaal vergoed.
Ook mijn Yoshimura demper heeft een beste kras. Die moet dus ook vervangen worden en dat wordt meteen een "shorty" Yoshimura, want die is veel mooier op dit model motor.

Ik hoop niet dat ik daarmee de tere zieltjes raak. Ik raak al zoveel mileuhippies de laatste tijd terwijl ik niets anders doe dan ik altijd deed.

Zij doen anders, ik doe niet mee, en dan worden ze boos. Begrijp er niets van.

Er bestaat ook zoiets als voortschrijdend inzicht.
Zonder dat had je nog steeds hierop rondgereden:

115motor1.jpg
 
Mij raak je er niet mee @Mit46, bedenk je wel dat je wellicht in de toekomst 🔮 moeilijkheden kunt krijgen door je mooi te laten pijpen, zeg je dat zo? Maakt ook niet uit het zal van luid pijpen naar keihard in de reet geneukt gaan en kun je daarna nogges de lederen poeplap trekken.

Wanneer we zo doorgaan zijn de enige bandelozen over, degene die in spandex gehuld op een wielrenfiets over de dijken gaan.

wat we zouden moeten doen is in plaats met onze motoren allemaal met onze autos 🚙 🚗 🚙 🚗 🚙 de dijkjes moeten gaan rijden om van de mooie omgeving te genieten?
Het liefst in een Hummer of zo’n belachelijke 4x4 Lamborghini. Dikke DAF legertruck of Klassieke Cadillac is ook welkom...
 
Mijn motor is stuk door een ongelukje. Indien alles normaal verloopt wordt dat allemaal vergoed.
Ook mijn Yoshimura demper heeft een beste kras. Die moet dus ook vervangen worden en dat wordt meteen een "shorty" Yoshimura, want die is veel mooier op dit model motor.

Ik hoop niet dat ik daarmee de tere zieltjes raak. Ik raak al zoveel mileuhippies de laatste tijd terwijl ik niets anders doe dan ik altijd deed.

Zij doen anders, ik doe niet mee, en dan worden ze boos. Begrijp er niets van.
Herrie- uitlaten mochten vroeger ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan